Pomalo by Clés: Ljetna modna priča inspirirana hrvatskom ljepotom i ležernim duhom
Zamislite da šećete uskim kalama Rovinja dok vam sunce zlatom obasjava ramena, da udišete sol iz zraka splitske rive ili da noću, u haljini koja grli vašu siluetu, lagano koračate Stradunom. Sve te slike, svi ti osjećaji sabrani su u novoj ljetnoj kolekciji hrvatskog modnog brenda Clés, znakovito nazvanoj Pomalo.
Iza brenda stoji dizajnerica Marija-Izabela Pavliša, koja je i ovaj put nadmašila očekivanja stvarajući kolekciju koja nije samo garderoba – već razglednica emocija, ritma života i ljepote hrvatskih gradova pretočena u tkaninu.
Zagreb, Zadar, Split, Rovinj, Rijeka i Dubrovnik – gradovi koji su poslužili kao glavna inspiracija kolekcije, ne samo vizualno već i emocionalno. Njihova silueta, duh i toplina oslikani su kroz originalne ilustracije koje krase pojedine komade. No, više od dizajna, ova kolekcija nosi filozofiju: uspori, udahni, osjeti – pomalo.
Pomalo kolekcija izrađena je od prozračnih materijala – lana i pamuka – odabranih s ciljem da osiguraju maksimalnu udobnost i slobodu pokreta, čak i kad temperature rastu do zenita. Svaki komad poziva na bijeg u ljeto, bilo da ste na otoku, u srcu grada ili pak sanjarite s balkona.
Posebno se ističe set Croata, s kojim je dizajnerica najviše eksperimentirala. Njegova površina nalikuje hodajućoj razglednici, a pažljivo dizajnirane ilustracije hrvatskih gradova čine ga gotovo kolekcionarskim primjerkom.
Za one koji cijene jednostavnost s pomakom, tu su setovi Sol i Oblak. S krojevima koji naglašavaju struk uz pomoć decentnog vezanja na leđima, ovi komadi balansiraju između elegancije i svakodnevne praktičnosti. Posebno su privlačne verzije u nježno žutoj boji, boji sunca koje nikad ne zalazi iz vašeg stila.
Čak i klasične T-shirt majice postaju modni statement. Zahvaljujući profinjenim ilustracijama i profinjenom kroju, lako prelaze iz dnevnih u večernje kombinacije.
A kad večer padne i poželite nešto što će vas obgrliti poput povjetarca – tu je haljina Lemon. S krojem koji prati liniju tijela, korzetnim detaljem i bojama koje prizivaju mirise limuna i mora, ona postaje vaš saveznik u najposebnijim trenucima ljeta.
Clés ne stvara samo modu – Clés gradi narativ, priču o identitetu, ljepoti i slobodi. Kolekcija Pomalo nije samo poziv na ljeto – to je poziv na život u kojem se svaki trenutak nosi s lakoćom, osmijehom i stilom.
Jer najljepši komadi garderobe nisu oni koje samo nosimo. To su oni u kojima se osjećamo kao da smo točno tamo gdje trebamo biti – u ritmu ljeta, u svom ritmu. Pomalo.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.