Pierpaolo Piccioli se pridružio kući 1999. godine kao dizajner modnih dodataka zajedno s Mariom Graziom Chiuri. Oni su 2008. godine imenovani sukreativnim direktorima, zamijenivši Alessandru Facchinetti, koja je tu ulogu preuzela godinu dana ranije nakon što je osnivač Valentino Garavani otišao u mirovinu. Piccioli je 2016. preuzeo ulogu jedinog kreativnog direktora, nakon Chiurijinog odlaska u Dior.
“Nemaju sve priče početak ili kraj, neke žive kao vječna sadašnjost koja sjaji tako jako da neće proizvesti nikakve sjene”, rekao je Piccioli. „U ovoj sam tvrtki 25 godina, a 25 godina postojim i živim s ljudima koji su istkali ovu prekrasnu priču koja je moja i naša… Hvala g. Valentinu i Giancarlu Giammettiju koji su me blagoslovili svojim povjerenjem, hvala svakoj osobi koja je ovo omogućila na ovaj ili onaj način. Bila je privilegija i čast podijeliti svoje putovanje i svoje snove s vama.”
Pierpaolo Piccioli promijenio Valentino i modni svijet
Pierpaolo Piccioli je odrastao u talijanskom ljetovalištu Nettuno, studirao je književnost na Sveučilištu u Rimu, stažirao u Brunello Cucinelli i nakon diplome pridružio se timu Fendi s Chiuri. Razgovarajući s Lukeom Leitchom u intervjuu 2011. o načinu na koji su on i Chiuri pristupili zadatku vođenja dizajna u Valentinu, Piccioli je rekao: “Zadržavamo jezik, ali mijenjamo stav.” To se isprva pretočilo u kolekcije koje su pooštrile osnovne elemente Valentina, uključujući volane i mašne (da ne spominjemo crvenu), i ubacile nove motive poput Rockstuda. Njegova prva kolekcija u listopadu 2016. nakon što je Chiuri otišla “otkrila je neobuzdani romantizam i fantaziju Picciolijeve jedinstvene vizije”, napisao je Hamish Bowles.
Revija jesen/zima 2024. bila je “crno na crnom manifest za napredak istražen na 63 načina”, napisala je Sarah Mower iz Vogue Runwaya . “U svojoj ljetnoj kolekciji za proljeće 2023. — koja je počela u besprijekornoj bijeloj boji — Pierpaolo Piccioli izrazio je svoj kreativni bijes protiv retrogradne primjedbe premijerke Giorgie Meloni o ženama koje se moraju konzervativno odijevati kako bi izbjegle silovanje. Uslijedila je njegova kolekcija u crnoj boji, proširujući višestruke mogućnosti za žene da pokažu svoja tijela kako god žele, od suknji s rezanim bokovima do prozirne Valentino čipke,” napisao je Mower.
Godine 2012. Valentino je kupio katarski investicijski fond Mayhoola za 700 milijuna eura, piše Reuters. U srpnju 2023. Kering je najavio stjecanje 30 posto udjela u Valentinu za novčanu naknadu od 1,7 milijardi eura. Ugovor uključuje opciju da Kering preuzme ostatak brenda do 2028. Predsjednik Keringa i izvršni direktor François-Henri Pinault opisuje Valentino kao “jedinstvenu talijansku kuću koja je sinonim za ljepotu i eleganciju”. Prihodi Valentina u 2022. godini iznosili su 1,4 milijarde eura.
“Zahvalan sam Pierpaolu za njegovu ulogu kreativnog direktora i za njegovu viziju, predanost i kreativnost koji su doveli Valentino do onoga što danas predstavlja”, rekao je izvršni direktor Valentina Jacopo Venturini.
“Izražavamo našu najdublju zahvalnost Pierpaolu za pisanje važnog poglavlja u povijesti Valentina. Njegov doprinos u proteklih 25 godina ostavit će neizbrisiv trag,” dodao je predsjednik Valentina Rachid Mohamed Rachid.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Više od deset godina nakon preventivne operacije koja joj je spasila život, slavna glumica otvoreno govori o tijelu, solidarnosti i pravu žena na informirane zdravstvene odluke.