Paris Hilton doživjela je preporod svoje karijere it-djevojke u punom smislu. Nakon što ju je zahvaljujući objavama na TikToku zavoljela i generacija Z, karizmatična Paris Hilton posvetila se vjenčanju za muškarca svojih snova i majčinstvu, a pritom je dogovarala razne suradnje kako bi i dalje ostala u fokusu. Odvažna Paris Hilton ovaj je tjedan iznenadila svoje obožavatelje s dvije vijesti – izbacila je kolekciju odjeće za bebe i djecu te snimila provokativnu modnu kampanju za Agent Provocateur. Lijepa nasljednica Paris Hilton u donjem rublju je snimila izazovnu novu kampanju za brend Agent Provocateur, a na fotografijama, moramo priznati, izgleda bolje no ikad prije.
Paris Hilton u donjem rublju glumi – samu sebe
U novoj kampanji za slavni luksuzni brend, Paris Hilton u donjem rublju pozira u luksuznoj vili i vintage automobilu te zapravo glumi sama sebe.
Ultimativna “provokatorica” ovu je kampanju snimila u povodu 30. obljetnice brenda Agent Provocateur čije donje rublje obožavaju brojne celebrity dame.
Fotografije je snimio Greg Williams, a kampanja pokazuje kako je Paris Hilton razvijala svoj odnos s renomiranim brendom donjeg rublja, odnos koji je započeo još 2000. godine kad je pomogla otvoriti AP-ovu trgovinu na lokaciji Melrose Avenue.
Paris Hilton u donjem rublju seksi krojeva osjeća se jako udobno
“Kad je riječ o fotografiranju u donjem rublju, riječ je o utjelovljenju moći, glamura i, naravno, zabavi. Priprema za kampanju pod nazivom The Provocateur bila je usmjerena na prihvaćanje moje unutarnje snage, samopouzdanje i privlačnost. Rad sa Sarah Shotton i Gregom Williamsom ostvarenje je sna, imali smo tako nevjerojatno dan na snimanju; starinska vibra Hollywood Hillsa natjerala me da probudim provokatoricu u sebi”, izjavila je Paris Hilton.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.