Ovo nisu samo haljine – Robert Sever pokazao što znači nosiva moda
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
U središtu dizajnerskog koncepta nalaze se prirodni materijali – pamuk, lan, svila i viskoza – odabrani zbog svojih funkcionalnih svojstava u ljetnim uvjetima. Prozračne teksture i ugodna struktura tkanina omogućuju jednostavno nošenje u toplijem dijelu godine, bez gubitka vizualne jasnoće i stila.
Kolekcija ne podrazumijeva sezonsko bijeg iz grada – ona je promišljena kao odgovor na ritam svakodnevice u uvjetima visokih temperatura. Odjevni komadi dolaze u širokim siluetama, s mogućnošću prilagodbe u struku, a pažljivo razrađen styling omogućava višeslojnu interpretaciju svakog modela. Vizualna raznolikost postignuta je korištenjem uzoraka koji izlaze izvan očekivanih ljetnih okvira, bez naglašene tematske doslovnosti.
Umjesto klasične modne revije, kolekcija je predstavljena kroz lookbook format. Ovakav pristup omogućava pregledniji uvid u krojeve i materijale te fokus stavlja na samu odjeću, bez dodatne dramaturgije. Fotografije prate minimalistički koncept i funkciju – kolekcija se promatra u svom osnovnom kontekstu: kao garderoba koja se nosi.
Unutar ponude posebno se izdvajaju reinterpretacije nekih od ranijih Severovih modela – poput „Julije“ i „Marije“ – koje su u novoj kolekciji dostupne u osvježenim varijantama boja i materijala. Na taj način brend održava kontinuitet i dosljednost u identitetu, ali ga istovremeno nadopunjuje novim pristupima i siluetama.
Vizualna prezentacija kolekcije uključuje model Anu Stanković, makeup potpisuje Monika Špoljar za Jane Iredale, dok je za produkciju zaslužan Slobodan Velicki. Styling je zaokružen obućom brenda Poche Paris.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
U čarobnoj atmosferi zagrebačkih Klovićevih dvora, gdje su se sinoć spojili moda, glazba i glamur, poznati francuski magazin Marie Claire proslavio je svoj dolazak na hrvatsko tržište. Na ekskluzivnoj gala večeri okupilo se tristotinjak uzvanika iz svijeta zabave, mode i biznisa, a među njima posebnu je pažnju plijenila jedna od najomiljenijih domaćih influencerica — Ivana Mišković.
Godina 2025. ostat će zapamćena kao trenutak u kojem se modni svijet naklonio dvjema ženama koje su ga desetljećima oblikovale. Anna Wintour i Donatella Versace – dva neponovljiva imena, dvije karijere koje su istovremeno započele, a sada zajedno izlaze iz epicentra modne moći. Nije slučajno što se i njihov profesionalni oproštaj događa istovremeno – jer koliko god bile različite, Anna i Donatella oduvijek su bile savršeni kontrapunkti, ravnoteža moći, ukusa i utjecaja.
Moda nikada nije bila samo prostor za kreativnost – ona je oduvijek i poprište dramatičnih priča. Jer, iako je vanjski sloj ove industrije obavijen sjajem, sofisticiranošću i ljepotom, ispod površine često vrije.
Premda današnjim očima djeluje sasvim uobičajeno, naslovnica američkog Voguea iz studenoga 1988. godine bila je prava modna prekretnica. Ispod natpisa “stvarna cijena izgleda”, izraelska manekenka Michaela Bercu gleda mimo objektiva, ima razbarušenu kosu i nosi sjajnu, draguljima ukrašenu couture jaknu Christiana Lacroixa, vrijednu deset tisuća dolara.
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Na svečanoj proslavi stotog rođendana Hotela Esplanade, jednog od najelegantnijih i najznačajnijih hotela u Hrvatskoj, pažnju okupljenih ponovno je plijenila Ivana Mišković – influencerica čije se ime sve češće veže uz najekskluzivnije domaće evente. Među brojnim uzvanicima iz svijeta politike, biznisa i kulture, Ivana je bila jedna od rijetkih osoba iz digitalnog svijeta koja je dobila pozivnicu za ovu gala večer – i svojim modnim izdanjem opravdala je baš svaku riječ prestiža koja prati ovakav događaj.