Ovo je kolekcija s domaćim potpisom koja gradi siluetu moderne žene
U svijetu mode, gdje sezonalnost često nadglasava tihe vrijednosti poput trajnosti i preciznosti, nova kolekcija Structura brenda Becha dolazi kao promišljena oda konstrukciji, teksturi i suverenoj jednostavnosti. Ona ne traži pažnju – ona je zaslužuje. Svaki komad iz ove kolekcije nosi sa sobom ideju o ženi koja gradi svoj svijet, odvažnu i mirnu istodobno, čvrstu u formi, a ipak podatnu u pokretu.
Becha i ovaj put naglašava ono što čini samu srž njezina dizajnerskog jezika: čistu siluetu, jasnu logiku kroja i materijale odabrane zbog svojstava, a ne prolaznog stila. Structura tako postaje gotovo arhitektonski pristup odijevanju. Površine, preseci i linije nadopunjuju se poput dobro promišljene skice, u kojoj se svaki panel uklapa s razlogom, a svaki šav nosi funkciju.
Posebno mjesto zauzima umjetna mekana rastezljiva koža s teksturom, materijal koji kolekciji daje samouvjerenost, ali i fluidnost. Zahvaljujući svojoj fleksibilnosti, omogućuje precizno krojenje, čiste linije i snažan vizualni rezultat – bez odricanja udobnosti. U njezino društvo ulaze kaputi oblikovani od vrhunske vune, koji svojom postojanošću i profinjenošću pružaju jasno definiranu strukturu, poput obrisa zgrade skicirane jednim sigurnim potezom. Baršun, pak, unosi mirnu dramatičnost: njegov matirani sjaj priziva dubinu i slojevitost, naglašavajući konstrukcijske detalje kao igru svjetla i sjene na večernjem nebu.
Čipka unutar kolekcije nije romantična klišeizirana verzija sebe, već arhitektonski element – stabilna, definirana, sposobna čuvati formu i ritam kroja. Viskozne i pamučne mješavine te fleksibilne pletenine pridonose funkcionalnosti, prateći tijelo poput drugog sloja kože, ali uvijek zadržavajući namijenjeni oblik.
Siluete su moderne, čiste i komercijalno nosive: haljine koje obgrljuju figuru bez dramatizacije, strukturirana odijela koja govore jezik samouvjerenosti, te voluminozni kaputi koji unatoč širini ostaju arhitektonski precizni. Ovo je garderoba suvremene žene, one koja se kreće između obaveza i vlastitih malih sloboda, koja bira komad zbog njegove konstrukcije jednako koliko i zbog osjećaja koji joj daje.
Kroz svu raznolikost tekstura i materijala provlači se jedna zajednička nit – dosljedna konstrukcijska logika. Upravo ta logika čini Structuru važnim korakom u definiranju Becha identiteta, identiteta u kojem estetika i funkcija ne stoje kao suprotstavljeni polovi, nego kao međusobno ojačani elementi.
Paleta boja ostaje smirena, neutralna, dopuštajući teksturama da preuzmu glavnu riječ. Kontrast mekoće i snage, stabilnosti i pokretljivosti, gradi se unutar svakog centimetra tkanine. Upravo o toj dvojakosti govori i sama dizajnerica Božena: “Structura je moj osobni hommage ženi koja gradi svoj svijet. Ona je istovremeno snažna i nježna, stabilna i slobodna, jasna i intuitivna.” I doista, u svakom dijelu kolekcije osjeća se ta tiha posveta – žena kao arhitekt vlastite utjehe, vlastite moći i vlastite siluete.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.