Otkrijte čaroliju: Nova La jupe blagdanska kolekcija koju ćete odmah poželjeti nositi
U prosincu postoji nešto što se teško objašnjava riječima — onaj tihi sjaj koji se uvlači u ulice, domove i misli, pretvarajući poznate prizore u male, privatne čarolije. Upravo taj osjećaj polaganog usporavanja, vraćanja toplini doma i iskonskim vrijednostima blagdana, poslužio je kao nadahnuće za novu kolekciju La jupe brenda. Već deset godina prepoznatljiv po haljinama koje nose emociju, La jupe ove sezone priča možda svoju najnježniju blagdansku priču dosad.
Dizajnerica Sanja Dujmović vraća se simbolici svečanosti — pripremama za božićne večere, domjenke koji donose smijeh i susrete, trenucima u kojima se ženstvenost želi izraziti profinjeno i nenametljivo. Inspiraciju je pronašla u zimskim uličicama Ljubljane, gradu koji, okupan svjetlucavim lampicama i mirisima adventa, postaje idealno platno za blagdanske fantazije. U takvom ozračju nastala je kolekcija koja slavi romantičnu, profinjenu i smireno samouvjerenu ženu — onu koja njeguje tradiciju, ali hrabro nosi suvremeni sjaj.
Nova kolekcija donosi raskoš materijala i tonova koji utjelovljuju blagdanski duh. Pliš, čipka izraženih tekstura, perlice i precizni krojevi čine temelje modela osmišljenih za večere, zabave i svečane trenutke koji obilježavaju kraj godine.
Bordo haljina ukrašena sitnim, ručno apliciranim perlicama te baršunastim bretelama s prepoznatljivom La jupe mašnom, djeluje poput moderne interpretacije klasične blagdanske elegancije. Duboko zelena haljina, minimalističkoga, ali izrazito profinjenog kroja, idealna je za žene koje žele zadržati smirenost forme uz dozu luksuza. Purpurna interpretacija kultnog modela Kora donosi sofisticiran spektar glamura, dok crna perličasta haljina ostaje bezvremenska večernja uniforma.
Posebnu pozornost privlači zagasito roza haljina, punog kruga i nježno naglašenog volumena. Gola leđa i duga mašna stvaraju bajkoviti moment, idealan za trenutke u kojima se želite osjećati kao glavni lik vlastitog prosinačkog filma.
Najavljujući estetski zaokret La jupea, dizajnerica predstavlja modele Lanka i Nadia — haljine koje donose novu razinu couture senzibiliteta. Njihov najposebniji element jest voluminozna, odvojiva kragna izrađena od bogate čipke. Oversize forma, profinjena tekstura i mogućnost stiliziranja s drugim odjevnim komadima čine je ne samo modnim izrazom, nego i statement dodatkom koji transformira svaki styling.
Haljine dolaze u crnoj i bijeloj boji, naglašavajući kontrast tradicije i suvremenosti. Čipka je teksturirana, s reljefnim bordurama koje krojevima daju svečani, ali nenametljiv karakter. Ovi modeli utjelovljuju ideju tihog luksuza — onog koji se ne hvali, već se osjeti.
U ulozi La jupe žene ove sezone našla se Ema Mur, čija je suptilna, ali snažna ženstvenost idealno utjelovljenje brendovske estetike. Fotografkinja Karmen Poznić Božić svojom je vizualnom pričom uhvatila ono najvažnije — emociju. Tihi sjaj materijala, profinjene pokrete i sve ono što haljinu čini više od odjevnog predmeta: intimni trenutak posvećen sebi.
Kolekcija slavi žene koje su tijekom blagdana srce svakog doma — one koje okupljaju, brinu i stvaraju atmosferu topline. Haljine tako postaju ritual, mali trenutak luksuza koji svaka žena poklanja sebi, podsjetnik da je njezin osjećaj posebnosti jednako važan kao sve ono što daruje drugima.
Nova blagdanska kolekcija dostupna je u La jupe showroomima u Zagrebu i Mostaru, uz prethodnu najavu za personalizirano iskustvo. Za one koji žele istražiti ponudu bez žurbe i iz topline vlastitog doma, dostupna je i putem službenog web shopa.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.