Osjetite raskoš svake niti na svojoj koži u novoj A’MARIE kolekciji
Kolekcija LE SABLE, nazvana po francuskoj riječi za pijesak, donosi nijanse pijeska, vanilije i egzotike, upletene u raskošne, teksturirane tkanine koje mame dodir. Svaki model nove A'MARIE kolekcije – poziva vas da osjetite njegovu raskoš.
“Vjerujem da naša odjeća oživi kad je vidite na osobi”, izjavila je dizajnerica Anamarija Brkić. “Ovom kolekcijom želimo pružiti osjećaj vedrine i lakoće koji karakterizira proljeće.“
A’MARIE je oduvijek bio vjeran prirodi u svojim proljetnim kolekcijama, a Le Sable upravo je nastala inspirirana motivima životne energije. Uz to, A’MARIE i dalje kontinuirano radi na poboljšanju svojih praksi održivosti, koristeći ekološki osviještene materijale i proizvodne procese kako bi smanjili svoj ekološki utjecaj i podržali dugoročnu održivost mode.
Kolekcija sjedinjuje različite teksture, od vezenih pamučnih materijala, čipke, pa sve do lana i brušene svile, kako bi stvorila jedinstvene i prekrasne komade koji odražavaju mekoću proljeća i pristizanje ljeta. Glavnu ulogu ove kolekcije igra upravo osjećaj koji materijal pruža na koži, gdje svaki komad odiše taktilnošću, pozivajući vas da osjetite njegovu raskoš u svakom pokretu. Dizajn i krojevi su obogaćeni jednostavnošću, a svaki ima svoj posebni detalj koji ga izdvaja od drugih.
Kreacije djeluju neobavezno, savršeno prikazujući duh kolekcije. Osmišljene su da zaokruže svaku vašu odjevnu kombinaciju. Jakna Kayla u boji pijeska s valovitim gumbima u safari-stilu koji se protežu dužinom rukava te se iz jakne pretvara u ogrtač, pamučna jakna Kika u boji vanilije i neobičnim voluminoznim rukavima, svileni baloner Toni u boji pudera koji ujedno može biti i haljina, ili asimetrični ogrtač Mon koji je nosiv na dvije strane, postat će glavni aduti sezone. Modeli koje ćete prebaciti za jutro i odlazak na posao, ali i u večernjim prigodama preko vaše omiljene haljine.
Bijela svilena haljina Mely s lađa izrezom bila je varljivo jednostavna, ali kad biste pogledali bliže, shvatili biste da su šavovi isprepleteni, detalji na rukavu su izrezani u vrstu tulipana, a prekrasna brušena svila kreće se u vlastitom ritmu. Haljina Shed u boji vanilije od mekanog pamuka s intrigantnom teksturom, haljina Ria, od viskoze i lana u nježnoj boji pijeska, koja pruža raznolike mogućnosti nošenja, dok nizani gumbi duž leđa i prednjice omogućuju višestruke stilove. Haljina Tessa s upečatljivim detaljem asimetrije i predimenzioniranog, valovitog gumba na jednom ramenu, haljina Nevi u bež boji od mješavine svile i lana. Dizajnerica je počela koristiti i prozirnu tkaninu od Tencela, koju je smatrala najboljom održivom opcijom za maksi haljinu Creamy.
Posebno je oduševljavajuće kad su slojevi tkanine gotovo neprimjetni i igraju se oko tijela. Haljine su neopisivo udobne i jednostavno stvorene da istaknu ono najbolje na vama. Zavodljive, nosive, nježne i eterične postat će zasigurno vaši omiljeni komadi.
Dizajnirana da privuče pažnju i podigne svaki outfit, suknja Lina, s neobrađenim rubom u obliku divnih cvjetova, komad je koji osvaja mnogim mogućnostima kombinacija. Savršeno pristaje uz bezvremensku bluzu Lyru od stopostotne svile, jedinstvene konstrukcije i dizajna, ali i uz jednostavnu bijelu košulju Vali, elegantnu i udobnu kombinaciju svile i pamuka s predivnim safari detaljima.
Nosivost i dalje definira A’MARIE ponudu, ali za proljeće su usavršili senzaciju dodira, crtajući svoje potpise u tkanine koje vam daju razlog za kupnju još jednog mantila, još jedne haljine, košulje…
Kampanja je snimljena u očaravajućem ambijentu ville La Maison u Istri, gdje svaki kadar prenosi osjećaj elegancije i užitka ističući esenciju kolekcije Le Sable.
Kolekcija “Le Sable” A’MARIE-a sada je dostupna za kupnju putem interneta na A’MARIE stranici te u dućanu u Gundulićevoj 19 u Zagrebu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.