Sestre Boudoir su još jednom pokazale da moda diše onako kako ju nosimo. U Francuskom su paviljonu pred brojnim hrvatskim modnim poklonicima predstavile novu kolekciju. I dalje su vjerne svom prepoznatljivom potpisu. Inspirirane sveprisutnim #balletcore trendom, predstavile su iznimno ženstvenu kolekciju, s nevjerojatno slatkim babydoll haljinama koje pokazuju da je itekako moguće istovremeno biti zaigrana i zavodljiva.
Coquette core utkan je u svaki šav nove kolekcije Boudoir. Nježni volani, prozračna, gotovo lepršava čipka, romantične mašne, izvezeni detalji ljubavi i vrpce, dio su aktualnog koketnog izgleda s potpisom Martine Čičko Karapetrić i Morane Tomašević koje stvaraju u atelieru Boudoir.
Njihova estetika već je s prvom kolekcijom 2001. godine, bila jasno definirana kao vrlo ženstvena, pozivajući da se s njima i u njihovom dizajnu prepustite lijepoj strani života, svemu onome što je romantično i lijepo, poput čipke, rumenih obraza, lijepih dodataka za kosu i nijansama koje slave nježnu stranu žene.
“Na ovoj reviji dogodila se eskalacija emocija izazvana kemijom koja je nužna kada su ovakve modne priče u pitanju. Sinergija umjetnosti između prostora, energije ljudi, modela i šminke koju možemo nazvati istinskim Gesamtkunstwerkom. Čaroliji ovoga dana pridonijelo je i sunčano proljetno vrijeme kao dodatak kolekciji na kojoj smo radile tri mjeseca. Svi prijatelji Boudoira danas su mogli vidjeti 26 izlaza koji su se uglavnom sastojali od haljina, nekoliko mantila i kaputa s printom koji je naš originalni dizajn, a unikatno je printan za ovu reviju. Sve će to uskoro biti u prodaji u našem salonu na radost svih nas“, poručile su sestre Boudoir.
Partneri revije brenda Boudoir bili su Artisan Gin, Cotril, Jana, Labud, L’Adria, Salon Premium, Opel, Philips, Prahir i Profokus. Cvjetnu kulisu za reviju kreirala je Nataša Kravar, vlasnica salona cvijeća N s materijalima iz trgovine Dobar Partner.
Luksuz i elegancija koji pršte iz svakog modela nove kolekcije proizlaze iz osobnog sazrijevanja poznate dizajnerice i njezine želje da se u haljinama koje stvara vide sve žene koje žude za otmjenim i damskim komadima.
U svijetu gdje mladost i ljepota postaju monete za preživljavanje, a društvene mreže izopačuju autentičnost, Nataša Mihaljčišin donosi kolekciju koja je više od odjeće – to je manifest.
Brojne poznate Hrvate već ste vidjeli u odijelima ove hvaljene domaće dizajnerice koja je zaslužna i za cool outfit koji je Baby Lasagna nosio na svom vjenčanju. Ovo je njezina nova kolekcija!
Jedan od najcjenjenijih domaćih dizajnerskih brendova iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, KLISAB, pred više od tristo uzvanika u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma predstavio je svoju novu zimsku kolekciju, ujedno obilježavajući deset godina postojanja. Kolekcija eksplicitnog naziva “KLISAB10” koju čini čak 35 total lookova, od toga 23 ženska i 12 muških, zacementirala je status ovog brenda kao odvažnih, inovativnih predvodnika modne scene. Elementi iz njihovog dekadu dugog stvaralaštva tako su simbolično svoje mjesto pronašli i u novoj kolekciji, nadograđeni suptilnim pomacima i novim tehnikama rada.
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njene naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy room, a upravo su nju, kao muzu koja isprepliće tokove njihove mašte i kreativnosti, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović imali na umu kreirajući kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Kako bi odao počast suvremenoj ženi i u jednoj modnoj priči objedinio sve njene uloge, cijenjeni modni tandem iznova je redefinirao granice ženskog stila spajajući maskulini power dressing i profinjenu ženstvenost, poigravajući se kontrastima na posve neočekivane načine.