Sestre Boudoir su još jednom pokazale da moda diše onako kako ju nosimo. U Francuskom su paviljonu pred brojnim hrvatskim modnim poklonicima predstavile novu kolekciju. I dalje su vjerne svom prepoznatljivom potpisu. Inspirirane sveprisutnim #balletcore trendom, predstavile su iznimno ženstvenu kolekciju, s nevjerojatno slatkim babydoll haljinama koje pokazuju da je itekako moguće istovremeno biti zaigrana i zavodljiva.
Coquette core utkan je u svaki šav nove kolekcije Boudoir. Nježni volani, prozračna, gotovo lepršava čipka, romantične mašne, izvezeni detalji ljubavi i vrpce, dio su aktualnog koketnog izgleda s potpisom Martine Čičko Karapetrić i Morane Tomašević koje stvaraju u atelieru Boudoir.
Njihova estetika već je s prvom kolekcijom 2001. godine, bila jasno definirana kao vrlo ženstvena, pozivajući da se s njima i u njihovom dizajnu prepustite lijepoj strani života, svemu onome što je romantično i lijepo, poput čipke, rumenih obraza, lijepih dodataka za kosu i nijansama koje slave nježnu stranu žene.
“Na ovoj reviji dogodila se eskalacija emocija izazvana kemijom koja je nužna kada su ovakve modne priče u pitanju. Sinergija umjetnosti između prostora, energije ljudi, modela i šminke koju možemo nazvati istinskim Gesamtkunstwerkom. Čaroliji ovoga dana pridonijelo je i sunčano proljetno vrijeme kao dodatak kolekciji na kojoj smo radile tri mjeseca. Svi prijatelji Boudoira danas su mogli vidjeti 26 izlaza koji su se uglavnom sastojali od haljina, nekoliko mantila i kaputa s printom koji je naš originalni dizajn, a unikatno je printan za ovu reviju. Sve će to uskoro biti u prodaji u našem salonu na radost svih nas“, poručile su sestre Boudoir.
Partneri revije brenda Boudoir bili su Artisan Gin, Cotril, Jana, Labud, L’Adria, Salon Premium, Opel, Philips, Prahir i Profokus. Cvjetnu kulisu za reviju kreirala je Nataša Kravar, vlasnica salona cvijeća N s materijalima iz trgovine Dobar Partner.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.