Od terakota tonova do unikatnih odijela – Istarski modni show za pamćenje
Ovog ljeta, Pula se pretvara u modnu oazu čarolije i kreativnosti. Najiščekivaniji modni događaj godine, Stehlik Fashion Show, vraća se na svoje nezaobilazno mjesto ispred Arheološkog muzeja Istre, 4. srpnja u 21 sat, donoseći eksploziju boja, emocija i priča utkane u tkanine.
Već jedanaestu godinu zaredom, Stehlik Fashion Show pomiče granice onoga što moda može biti – nije to samo niz haljina na pisti, već pravo umjetničko putovanje. Ove godine, modna scena oživljava duh Istre, njezinu prirodu, tradiciju i duh sporosti i uživanja, čime se stvara jedinstvena oda lokalnom identitetu.
Glavna zvijezda večeri je nova kolekcija dizajnerice Anje Stehlik, koja kroz zemljane tonove i prepoznatljivu terakota crvenu boju, evocira spoj plodnosti, korijena i jake ženske energije. Fluidni krojevi, reinterpretirane haljine i suknje, koje poput pokreta prirode oživljavaju na pisti, ne ostavljaju nikoga ravnodušnim. San Tommasini, kultni hotel koji je poslužio kao kulisa modnom editorijalu, savršeno je utjelovio taj lagani, a opet snažni ritam života Istre.
No, Stehlik Fashion Show 2025 nije samo o Anjinoj viziji. Ove godine revija slavi i sedam najutjecajnijih istarskih dizajnera okupljenih pod inicijativom “Made in Istra”. Njihova djela govore o tradiciji, inovaciji i autentičnosti, čineći ovu modnu večer jedinstvenom platformom koja slavi domaću kreativnost na najvišoj razini.
Poseban moment večeri donosi i brend O’dijelo, koji je sinonim za personalizirani luksuz i unikatna odijela. Njihovi antibride sakoi, namijenjeni ženama koje razbijaju konvencije i pišu svoja pravila, postaju prava modna revolucija. Nije slučajnost što je upravo O’dijelo bilo izbor Baby Lasagne za njegovo vjenčanje u Istri – jer prava odjeća ne prati samo modu, već stvara priču.
Zaokružujući večer, očekuju vas i glazbena iznenađenja, posebni gosti te emocionalna scenografija koja spaja modu, prirodu i žensku snagu u neponovljiv doživljaj. Stehlik Fashion Show 2025 nije samo modna revija – to je šetnja kroz krajolik koji oduzima dah, kroz stil koji govori o identitetu, i kroz trenutke koji ostaju urezani u pamćenje.
Ako volite modu s pričom, emocijom i srcem, ovo je događaj koji ne smijete propustiti.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.