Svi žele barem komad: Suradnja Dolce & Gabbana x SKIMS srušila je stranicu brenda Kim Kardashian
Što se dogodi kad se udruže Dolce&Gabbana i SKIMS? Ruši se stranica od navale kupaca.
20 studenoga 2024
Veliki povratak na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine koje su od samih početaka bile zaštitni znak ove domaće modne kuće.
11 travnja 2023
Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo je zato nova Lei Lou kampanja inspirirana društvenim mrežama i načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca. Oni su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti ono što ih izdvaja u masama. Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka može biti u isto vrijeme oštra i senzualna, baš kao komadi iz nove kolekcije.
Veliki povratak na modnu scenu doživjele su uske, rastezljive haljine, koje su od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće. Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek osnovni komad, on dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, uzorcima ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće: Ono se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u svijetu u kojemu vlada konzumerizam.
Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija. Kampanja jasno pokazuje da dobro krojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz brenda Optica La Vie. Kolekcija, koja je već dostupna u internetskoj trgovini branda i u Lei Lou butiku u Ilici 15, odlična je najava ljetne sezone kojoj se svi radujemo, a koja je u Lei Lou režiji uvijek posebno raskošna i zanimljiva.
Poznati glumac Dušan Bućan u 48. godini postao je otac, a radosnu vijest s ponosom je podijelio. Njegova supruga, bivša manekenka Sara Hdagha, u srijedu je u zagrebačkoj bolnici na svijet donijela zdravu djevojčicu kojoj su dali ime Zoa.
21 studenoga 2024
Kći Hane Huljić i Petra Graše već je dovoljno velika da može krenuti i na ovakve zabavne i edukativne aktivnosti.
21 studenoga 2024
Fotografija s aligatorom izazvala je oduševljenje, ali i val kritika na društvenim mrežama.
21 studenoga 2024
Zgodni Pedro Soltz uvijek je prava modna inspiracija kad je modi stil u pitanju.
21 studenoga 2024
Alen Đuras i Ana-Klaudija kroz zabavan kviz otkrili tko je zabavniji, romantičniji i tko više spava.
21 studenoga 2024