Novi val luksuza: Kolekcija koja spaja umjetnost, ocean i bezvremensku eleganciju
U vremenu kada moda sve više postaje manifest identiteta i umjetnosti, Christian Louboutin u kolekciji za jesen/zimu 2025. pomiče granice luksuza i estetike kroz suradnju s australskim umjetnikom i profesionalnim surferom Otisom Careyjem. Njegova vibrantna umjetnost, inspirirana oceanskim valovima i bogatom autohtonom australskom baštinom, pretače se u uzorke koji doslovno pulsiraju bojom i životom – jednako na ženskoj i muškoj kolekciji.
Za žene, Louboutin donosi novu energiju u već kultnu liniju Miss Z. Od mule i pump modela s ručno apliciranim kristalima do visokih čizama koje istodobno laskaju silueti i redefiniraju pojam udobnosti, svaka cipela postaje pokretno umjetničko djelo. Posebno izdvajamo Miss Botta u bezvremenskoj crnoj i smjeloj bengalskoj print varijanti, kao i sjajne modele ukrašene strasom koji u zimsku paletu unose dašak razigranosti i svjetla.
Kolekciju dodatno osvježava Bubble linija, u kojoj se prozirnost PVC-a i kožna sofisticiranost stapaju u komade koji podsjećaju na futurističke reinterpretacije šezdesetih.
Muška kolekcija pak otkriva novu razinu suvremene elegancije – od Louis tenisica oslikanih Careyjevim motivima oceana, do kolekcije College cipela i čizama koje spajaju robustnost i akademski šarm. Iznenađuje i konceptualni iskorak s modelima Bloon i Derloon, inspiriranima klaunovskim siluetama, ali izvedenima u luksuznoj koži i s mekanim potplatima, gdje humor i visoka moda nalaze zajednički jezik. Klasičari poput Sarto Derbya ili Seriox Oxforda dobivaju suptilne, ručno izrađene detalje koji ih podižu na razinu suvremene umjetničke obrade kože.
Ne treba zaboraviti ni accessories: ženske Baggy torbe u mekom nappa janjećem kožnom izdanju te muške Funky i Djanis modele koji reinterpretiraju street style kroz prizmu pariškog luksuza. I upravo tu, u toj igri kontrasta – nježnog i robusnog, umjetničkog i funkcionalnog, ženskog i muškog – Louboutin gradi priču sezone.
Otis Carey u ovu suradnju unosi vlastitu poruku povezanosti s prirodom i morem, a Louboutin ju transformira u obuću i torbe koje nisu samo odjevni predmet, nego i iskazivanje osobnog stila, umjetničkog duha i suvremene individualnosti. Kolekcija za jesen/zimu 2025. dokaz je da moda, baš poput oceana, nikada ne miruje – ona neprestano stvara nove valove.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.