Hedi Slimane je preuzeo ulogu umjetničkog, kreativnog i direktora za imidž Celinea u veljači 2018., nakon odlaska Phoebe Philo. Prije toga, Slimane je bio umjetnički direktor muške mode u Yves Saint Laurentu do 2000. godine, kada se pridružio Dior Hommeu. Tamo je stvorio prepoznatljiv uski siluet koji je, kako je poznato, potaknuo Karla Lagerfelda da promijeni svoje prehrambene navike. Slimane je napustio Dior 2007., a 2012. se vratio u Yves Saint Laurent kao kreativni direktor, gdje je odmah prije svog prvog showa iz imena izbacio “Yves”. Otišao je 2016. godine.
U Celineu, Slimane je uklonio akcent nad slovom “e” u Céline i uveo novi logo prije svog prvog showa. Njegov debitantski show za proljeće/ljeto 2019. (koji je uključivao i mušku modu) izazvao je “glasnu buku kritika”, napisala je Robin Givhan iz The Washington Posta. “U jednoj večeri, potpuno je promijenio sve što je Celine bio, isprao ga do temelja. Njegovo ime možda nije na etiketi, ali u svakom drugom smislu, brend bi se mogao nazvati Hedi Slimane,” napisala je Givhan. Za jesen/zimu 2019., Slimane se okrenuo ka francuskom buržoaskom izgledu. Ovaj put, reakcija je bila gotovo jednoglasno pozitivna, kako je zabilježila Sarah Mower s Vogue Runwaya.
Na godišnjoj konferenciji zarade LVMH-a u siječnju 2018., nedugo nakon što je Slimane imenovan, predsjednik i izvršni direktor Bernard Arnault izjavio je: “Cilj s njim je dosegnuti barem 2 do 3 milijarde eura, a možda i više, unutar pet godina.” U to vrijeme, Celineove prodaje su bile blizu milijardu eura. Pet godina kasnije, prodaje su dosegnule procijenjenih 2,6 milijardi eura u 2023. godini, prema podacima HSBC-a, čineći Celine trećim najvećim modnim brendom LVMH-a nakon Louis Vuittona i Diora — nadmašivši Fendi po prihodima. Slimane je nadgledao uvođenje Celineovih mirisa 2019., a šminka (isprva u obliku linije ruževa) trebala bi uslijediti ove jeseni.
Slimane je od početka svog mandata izbjegavao medije, a nakon pandemije gotovo potpuno prestao održavati žive revije, dok su se drugi dizajneri iz portfelja LVMH-a vratili redovnim revijama. Iako se povukao iz javnosti, njegov spoj pariškog haute buržoazije i losanđeleskog glamura rocka ostao je uvjerljiva vizija.
U prosincu 2022., Slimane je odabrao Los Angeles — grad u kojem je živio i radio kao kreativni direktor Saint Laurenta — za svoju prvu fizičku reviju nakon pandemije pod nazivom “Age of Indieness”. “Ako Slimane ikad lansira vlastiti brend, ova nostalgična kolekcija sigurno bi bila njezina osnova,” napisala je Christina Binkley iz Vogue Businessa.
I dalje izvan uobičajenog modnog kalendara, početkom rujna, Slimane je predstavio svoju mušku kolekciju za proljeće/ljeto 2025. u formatu 13-minutnog filma koji je režirao pod nazivom ‘The Bright Young’. Prošlog je vikenda, tijekom Pariškog tjedna mode, također objavio film o svojoj kolekciji za proljeće/ljeto 2025. pod nazivom Un Été français. Dizajner je poslao kolekciju s naglaskom na tvid, što je potaknulo komentatore da nagađaju o njegovom mogućem prelasku u Chanel, koji još nije imenovao novog dizajnera.
“Celine nastavlja snažno napredovati,” izjavio je Arnault tijekom godišnje skupštine dioničara LVMH-a u travnju. “Celine je chic, moderna, seksi moda za mlade, čak i uz cijene kakve jesu, a to funkcionira. Prošli tjedan bio sam u Japanu s Delphine [Arnault]. Vidio sam da je ispred Celineovih butika bio nevjerojatan red, čak do dva sata čekanja.”
Gdje će Slimane krenuti u svojoj sljedećoj fazi karijere? Modni svijet pomno će pratiti.