Riječ je o priči koja nam dolazi kroz novu bridal 2024. kolekciju i dokazuje već prepoznatu ljubav ove modne kuće prema romansi i ženstvenosti koju svaka mladenka želi iskusiti na svoj najvažniji dan.
Priča koju nam donosi dizajnerica modne kuće Lukabu jest moderna ljubavna bajka s elementima čarolije i daškom suvremene i odvažne ženstvenosti. Moderna žena, rekla nam je Marina Jerant, spoj je nove interpretacije ženstvenosti, ali u sebi i dalje krije klasičnu princezu i njezinu nježnost, eteričnost i raskoš. Iz tog razloga, novu kolekciju opisuju prozračni volumen te istančani detalji kao što je ručno izvezeno lišće, perle i elegantni nabori s voluminoznim rukavicama.
Modeli vjenčanica prate liniju tijela presvučeni naborima, a imamo i prvu modernu krinolinu s prorezom.
Lagani lamirani, lepršavi materijal izuzetnog odsjaja. U svom sirovinskom sastavu ne sadrži elastin tako da je izuzetno lagan i lepršav u pokretu.
Lukabu
Nova formula za lagane, nove vjenčanice princess kroja!
Upravo to jest primjer nove i eterične, opojne ženstvenosti. Žena koja ne pristaje na kompromise i želi biti elegantna i raskošna, ali se istodobno želi i osjećati dovoljno slobodno i neopterećeno u svojoj vjenčanici kako bi mogla uživati u potpunosti u najromantičnijoj večeri svoga života. Moderna žena želi sve i svjesna je da to može i dobiti, rekla nam je Marina Jerant, navodeći da joj je upravo suvremena žena bila inspiracija dok je stvarala novu kolekciju.
Premda novu kolekciju spajaju motivi i detalji, želja je bila stvoriti dovoljno različitih modela koji će istaknuti upravo ono što mladenka želi naglasiti. Zato je u ovoj inspiracijski bogatoj artističkoj kolekciji dizajnerica stvorila trideset modela.
Vjenčanice možete pogledati na internetskoj stranici www.lukabu.com, a na istoj stranici svoju vjenčanicu možete i naručiti. Jedinstvenim poslovnim pristupom, dizajnerica Marina Jerant osobno online vodi svoje online klijentice, uređujući njihove mjere, želje i preinake kako bi dobile potpunu uslugu i bile što zadovoljnije krajnjim rezultatom.
Svaki mjesec vjenčanice modne kuće Lukabu možete vidjeti u Hotelu International u Zagrebu te uživo isprobati modele koji Vas zanimaju.
Ljubavna priča između modne kuće Lukabu i vjenčanica tek je započela, otkrila nam je dizajnerica. Svake godine, uz pomno proučavanje, istraživanje finih materijala, sve gušći i prepoznatljivi ručni rad, siluete krojeva i mekoću, modna kuća Lukabu približava se svjetskoj sceni haute couture vjenčanica. Lukabu postaje brend koji, u suradnji sa svojim mladenkama, stvara umjetnost.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.