Raw Bag™ i Sabant, zagrebački brendovi koji obožavaju inovaciju i dizajn, izbacili su limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™ napravljenih od plant-based kože od – piva! Svoju eklektičnu estetiku Raw Bag™ je udružio s inovacijom Sabanta, čija je Beer skin™ koža biljnog podrijetla kreirana od ostataka iz pivske industrije.
Zagrebački Raw Bag by Mirjam Krajina(@raw__bag) hrvatskim je i regionalnim ljubiteljima mode već nadaleko poznat. Mirjamina estetika grešaka i zgužvanosti te ljubav prema prirodnoj obradi kože, bez kemikalija i premaza, krivci su za unikatne torbe koje su u potpunosti ručno rađene. Jedinstven dizajn i kvaliteta brenda Raw Bag prepoznati su diljem Europe, pa se tako Mirjamine torbe mogu kupiti u concept buticima u Parizu, Amsterdamu, Veroni, Firenci, Milanu, Berlinu…
I dok su njene dosadašnje kolekcije bile kreirane od prirodne kože, u ovoj je limitiranoj kolekciji torbi korišten Beer skin™ – koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka iz pivske industrije, materijala zagrebačkog brenda Sabant (@sabant.skins), što uopće ne čudi. Naime, načela održivosti i minimal wastea iznimno su bitni za Raw Bag pa je suradnja s hrvatskim Sabantom, proizvođačem plant-based kože iz ostataka alkoholne industrije, bio savršen spoj vizija dvaju brendova.,
Korišten Beer skin™ je visokokvalitetna koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka ječma koji se koristio pri proizvodnji piva u Hrvatskoj, a sam se materijal dovršava i oblikuje u majstorskoj talijanskoj kožarskoj tvornici. Mladi hrvatski brend Sabant, čiji su vlasnici Tamara Vučetić i Andrej Marić, bavi se proizvodnjom i prodajom kože biljnog podrijetla koja se izrađuje od otpadaka iz alkoholne industrije, a Beer skin™ njihov je prvolansirani materijal čija će inovativnost uskoro biti potvrđena i patentom. Zagrebački brend Sabant nudi vrhunske tekstilne materijale biljnog podrijetla na globalnom tržištu, čija je proizvodnja održiva, a sirovina od koje nastaje jedinstveni materijal lokalno nabavljena.
Izgledom poput prirodne koža, a sastavljen od ostataka piva, inovativni materijal brenda Sabant savršeno se uklopio u limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™.
Naime, kako Mirjam u svom radu obožava inovativnost, drukčiji pristup i istraživanje materijala, odabir Beer skina™ bio je match made in heaven. Sabant i Raw Bag dijele viziju kako je izazivanje statusa quo i probijanje granica očekivanog i ustaljenog nezaobilazan put prema inovaciji koji za posljedicu ima nastajanje potpuno drukčijih i posebnih proizvoda, što je u današnjem vremenu prezasićenosti i hiperprodukcije zaista bitno.
‘’Kupci žele proizvode koji su inovativni, gdje je uložen trud u nastajanje, čija je proizvodnja održiva, a sama izvedba ekscentrična i drukčija’’, zaključuje Mirjam, dodavši kako je ova kolekcija početak dugoročne suradnje brendova Raw Bag™ i Sabant.
Ova iznimno limitirana kolekcija torbi Raw Bag x Beer skin™ namijenjena je svima koji vole inovativan dizajn, kao i publici koja preferira visokokvalitetnu kožu biljnog podrijetla. I onima koji na partiju žele reći: ova torba je napravljena od piva!
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.