Raw Bag™ i Sabant, zagrebački brendovi koji obožavaju inovaciju i dizajn, izbacili su limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™ napravljenih od plant-based kože od – piva! Svoju eklektičnu estetiku Raw Bag™ je udružio s inovacijom Sabanta, čija je Beer skin™ koža biljnog podrijetla kreirana od ostataka iz pivske industrije.
Zagrebački Raw Bag by Mirjam Krajina(@raw__bag) hrvatskim je i regionalnim ljubiteljima mode već nadaleko poznat. Mirjamina estetika grešaka i zgužvanosti te ljubav prema prirodnoj obradi kože, bez kemikalija i premaza, krivci su za unikatne torbe koje su u potpunosti ručno rađene. Jedinstven dizajn i kvaliteta brenda Raw Bag prepoznati su diljem Europe, pa se tako Mirjamine torbe mogu kupiti u concept buticima u Parizu, Amsterdamu, Veroni, Firenci, Milanu, Berlinu…
I dok su njene dosadašnje kolekcije bile kreirane od prirodne kože, u ovoj je limitiranoj kolekciji torbi korišten Beer skin™ – koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka iz pivske industrije, materijala zagrebačkog brenda Sabant (@sabant.skins), što uopće ne čudi. Naime, načela održivosti i minimal wastea iznimno su bitni za Raw Bag pa je suradnja s hrvatskim Sabantom, proizvođačem plant-based kože iz ostataka alkoholne industrije, bio savršen spoj vizija dvaju brendova.,
Korišten Beer skin™ je visokokvalitetna koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka ječma koji se koristio pri proizvodnji piva u Hrvatskoj, a sam se materijal dovršava i oblikuje u majstorskoj talijanskoj kožarskoj tvornici. Mladi hrvatski brend Sabant, čiji su vlasnici Tamara Vučetić i Andrej Marić, bavi se proizvodnjom i prodajom kože biljnog podrijetla koja se izrađuje od otpadaka iz alkoholne industrije, a Beer skin™ njihov je prvolansirani materijal čija će inovativnost uskoro biti potvrđena i patentom. Zagrebački brend Sabant nudi vrhunske tekstilne materijale biljnog podrijetla na globalnom tržištu, čija je proizvodnja održiva, a sirovina od koje nastaje jedinstveni materijal lokalno nabavljena.
Izgledom poput prirodne koža, a sastavljen od ostataka piva, inovativni materijal brenda Sabant savršeno se uklopio u limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™.
Naime, kako Mirjam u svom radu obožava inovativnost, drukčiji pristup i istraživanje materijala, odabir Beer skina™ bio je match made in heaven. Sabant i Raw Bag dijele viziju kako je izazivanje statusa quo i probijanje granica očekivanog i ustaljenog nezaobilazan put prema inovaciji koji za posljedicu ima nastajanje potpuno drukčijih i posebnih proizvoda, što je u današnjem vremenu prezasićenosti i hiperprodukcije zaista bitno.
‘’Kupci žele proizvode koji su inovativni, gdje je uložen trud u nastajanje, čija je proizvodnja održiva, a sama izvedba ekscentrična i drukčija’’, zaključuje Mirjam, dodavši kako je ova kolekcija početak dugoročne suradnje brendova Raw Bag™ i Sabant.
Reproduktor videozapisa
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Ova iznimno limitirana kolekcija torbi Raw Bag x Beer skin™ namijenjena je svima koji vole inovativan dizajn, kao i publici koja preferira visokokvalitetnu kožu biljnog podrijetla. I onima koji na partiju žele reći: ova torba je napravljena od piva!
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Po prvi puta, modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade. Inspirirajmo se Marijaninim outfitom koji je pravi primjer savršene ravnoteže između poslovne elegancije i ljetne lakoće.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Poznata domaća glumica Daria Lorenci Flatz ovog je ljeta odlučila osvježiti svoj izgled i to na način koji ne prolazi nezapaženo – odrezala je svoju prepoznatljivu dugu kosu i zakoračila u sezonu s elegantnim, sofisticiranim bobom. Nova frizura odiše samopouzdanjem, lakoćom i modernim šarmom, savršeno se uklapajući u njezin osebujni, umjetnički duh.
Melita Lovričević ponovno iznenađuje – ovaj put singlom ‘Sami’, kojim otvara sasvim novo poglavlje na svojem nadolazećem albumu Fragmenti. U suradnji s producentom Janom Kinčlom i glazbenikom/producentom Ishfaqom, Melita uranja u klupsku produkciju i elektronski groove, ali zadržava prepoznatljivu dubinu teksta i emotivnu preciznost. Ako ste je znali kroz jazz i sofisticirane vokalne fraze, sada je vrijeme da je otkrijete u potpuno drugačijem, elektrificiranom i introspektivnom izdanju.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
Postoji trenutak tišine netom prije nego mikrofon zadrhti pod dlanom, prije nego se reflektori otvore poput neba nad pozornicom Splitskog festivala. U tom trenutku, Nataša Reić ne stoji samo kao pjevačica – ona stoji kao glas jednoga grada, kao kći tradicije, kao „dite“ Splita. Svaki njezin korak na toj pozornici nosi težinu obiteljskih priča, djetinjih snova i mediteranske iskrenosti. Split nije samo kulisa njezine mladosti – to je njezina duša, njezin izazov, njezina nada.