Suvremena moda koja spaja funkcionalnost i bezvremensku profinjenost
U vremenu kada svakodnevica traži brzu prilagodljivost, moda je dobila novu ulogu – ona više nije samo estetski izraz, već i funkcionalni saveznik. Upravo u tom spoju nastala je The Clarity Collection brenda AMALU The Brenda, kolekcija koja redefinira ideju suvremene elegancije.
Namijenjena ženama koje žele slobodu pokreta, ali ne žele odustati od sofisticiranosti, kolekcija donosi sklad osnovnih komada i upečatljivih detalja. Siluete su kreirane tako da prate liniju tijela, no istovremeno mu daju strukturu. U njima se susreću mekoća i snaga, minimalizam i prepoznatljivost, jednostavnost i luksuz.
Materijali su pažljivo odabrani kako bi svaki komad bio ugodan, ali i postojan. Prirodni pamuk osigurava udobnost tijekom dana, dok tehničke mješavine pružaju oblik i podršku. Posebno mjesto u kolekciji zauzimaju transparentni slojevi i decentni kristalni detalji, koji dodaju dašak luksuza bez narušavanja funkcionalnosti.
„Ideja koja stoji iza kolekcije proizlazi iz želje da se ženama ponudi odjeća koja im omogućuje slobodu kretanja, a da pritom ne odustaju od elegancije. Moda za mene nije samo vizualni dojam, nego i način na koji se osjećamo dok je nosimo,“ istaknula je Senka Umek, osnivačica i kreativna snaga brenda AMALU.
The Clarity Collection oblikovana je za ritam suvremenog života: od užurbanih jutarnjih obveza do večernjih druženja. U svakom trenutku pruža osjećaj lakoće i sigurnosti, potvrđujući da funkcionalnost i estetika mogu živjeti u savršenoj ravnoteži.
Kolekcija je dostupna putem službenog web shopa brenda, a njezina poruka je jasna – moda nije samo ono što vidimo, već i ono kako se osjećamo u pokretu. AMALU The Brenda ovim izdanjem postavlja novi standard svakodnevnog odijevanja, donoseći spoj praktičnosti i luksuza koji naglašava samopouzdanje i ljepotu svake žene.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.