Nova modna platforma na kojoj se predstavljaju odabrani hrvatski dizajneri
BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, Jalize Couture, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak svoje će kolekcije za proljeće/ljeto 2024. godine predstaviti na novoj modnoj platformi ModernA 14. ožujka 2024.
Bure centar u Biogradu na Moru 14. ožujka 2024. postat će ‘it’ mjesto na kojemu će svoje nove kolekcije u sklopu modnog događaja ModernA predstaviti odabrani hrvatski modni dizajneri. O čemu se točno radi otkrivaju organizatori ovog jedinstvenog događaja, Anita Maričić i Alen Ljubić.
”Hrvatska je oduvijek imala jaku modnu scenu koja je pronalazila kanale kojima će doći do svoje publike. Ipak, čini se kako je u jednom trenutku došlo do hiperprodukcije modnih evenata što je neminovno vodilo da zasićenja – i publike i medija. Rezultat je bio nestanak gotovo svih modnih događanja. Dizajneri su se okrenuli samostalnim modnim revijama i danas to čine. Međutim, mi vjerujemo da je okupljanje dizajnera unutar jednog modnog događaja ‘win-win’ situacija za sve. Kupci, publika i mediji mogu odjednom, na jednom mjestu i u kratkom vremenskom periodu, vidjeti kolekcije odabranih dizajnera. Dizajneri, pak, imaju mogućnost međusobnog povezivanja i suradnje, razmijene iskustava i lakšeg dolaska do kupaca, publike i medija. I čini nam se da je upravo sad pravi trenutak za postaviti novu modnu platformu”, objašnjavaju Anita i Alen.
Projekt ModernA od milja nazivaju ‘modnom karavanom’, jer je cilj svake sezone dizajnerske kolekcije predstaviti u nekom drugom gradu, na nekoj novoj pisti. Organizatori su svjesni kako se moda stvara za sve ljude gdje god živjeli i ideja je približiti im ne samo nove kolekcije, već i osjećaj uzbuđenja koji izaziva prisustvo predstavljanju novih kolekcija uživo.
Prva ModernA najavljena je modnom kampanjom u kojoj je pred objektiv Zvonimira Ferine u Ilirija Resortu stala Leticija Čebo(Taliamodel). Make up i kosu potpisuje kreativni tim Profokusa (Vanesa Kovač i Iva Sevo), dok je odjeća s potpisom Ra Design. Svoj obol kampanji dali su i Ziaja sa skincare proizvodima, te make up brend jane iredale. U fokusu kampanje je mistična i samozatajna žena koja ne skriva svoju ženstvenost, ali je ne smatra ni svojim najvažnijim adutom. Ona istinski uživa u tome tko je, no ne smatra to nikakvom posebnošću. Jednostavno je sretna tu gdje je.
Svoje kolekcije 14. ožujka 2024. predstavlja šestero dizajnera i modnih brendova. Modeli agencije Taliamodel pistom unutar shopping oaze Bure centra prošetat će kolekcije BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak za proljeće/ljeto 2024., te cruise 2024. kolekciju brenda Jalize Couture. Svi oni najavili su svoje kolekcije koje pršte novom svježom energijom tople sezone koja je pred nama.
Osim što će imati priliku prvi vidjeti nove proljetne kolekcije modnih dizajnera, posjetitelji će imati i ekskluzivnu priliku uživati na Renault corneru na kojemu će se, zahvaljujući RB autu, moći upoznati sa svim performansama Austral E-Tech Hybrida koji pruža ekološku vožnju bez kompromisa.
Više informacija o projektu kao i o kolekcijama pojedinih dizajnera može se pronaći na Instagram profilu ModernA.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.