Nova modna platforma na kojoj se predstavljaju odabrani hrvatski dizajneri

BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, Jalize Couture, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak svoje će kolekcije za proljeće/ljeto 2024. godine predstaviti na novoj modnoj platformi ModernA 14. ožujka 2024.

08 ožujka 2024

moderna
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Bure centar u Biogradu na Moru 14. ožujka 2024. postat će ‘it’ mjesto na kojemu će svoje nove kolekcije u sklopu modnog događaja ModernA predstaviti odabrani hrvatski modni dizajneri. O čemu se točno radi otkrivaju organizatori ovog jedinstvenog događaja, Anita Maričić i Alen Ljubić.

”Hrvatska je oduvijek imala jaku modnu scenu koja je pronalazila kanale kojima će doći do svoje publike. Ipak, čini se kako je u jednom trenutku došlo do hiperprodukcije modnih evenata što je neminovno vodilo da zasićenja – i publike i medija. Rezultat je bio nestanak gotovo svih modnih događanja. Dizajneri su se okrenuli samostalnim modnim revijama i danas to čine. Međutim, mi vjerujemo da je okupljanje dizajnera unutar jednog modnog događaja ‘win-win’ situacija za sve. Kupci, publika i mediji mogu odjednom, na jednom mjestu i u kratkom vremenskom periodu, vidjeti kolekcije odabranih dizajnera. Dizajneri, pak, imaju mogućnost međusobnog povezivanja i suradnje, razmijene iskustava i lakšeg dolaska do kupaca, publike i medija. I čini nam se da je upravo sad pravi trenutak za postaviti novu modnu platformu”, objašnjavaju Anita i Alen.

moderna

Projekt ModernA od milja nazivaju ‘modnom karavanom’, jer je cilj svake sezone dizajnerske kolekcije predstaviti u nekom drugom gradu, na nekoj novoj pisti. Organizatori su svjesni kako se moda stvara za sve ljude gdje god živjeli i ideja je približiti im ne samo nove kolekcije, već i osjećaj uzbuđenja koji izaziva prisustvo predstavljanju novih kolekcija uživo.

Prva ModernA najavljena je modnom kampanjom u kojoj je pred objektiv Zvonimira Ferine u Ilirija Resortu stala Leticija Čebo (Taliamodel). Make up i kosu potpisuje kreativni tim Profokusa (Vanesa Kovač i Iva Sevo), dok je odjeća s potpisom Ra Design. Svoj obol kampanji dali su i Ziaja sa skincare proizvodima, te make up brend jane iredale. U fokusu kampanje je mistična i samozatajna žena koja ne skriva svoju ženstvenost, ali je ne smatra ni svojim najvažnijim adutom. Ona istinski uživa u tome tko je, no ne smatra to nikakvom posebnošću. Jednostavno je sretna tu gdje je.

PROČITAJTE: Odvažno ili? Mnogi su zbunjeni provokativnim outfitom Kristen Stewart na crvenom tepihu

Svoje kolekcije 14. ožujka 2024. predstavlja šestero dizajnera i modnih brendova. Modeli agencije Taliamodel pistom unutar shopping oaze Bure centra prošetat će kolekcije BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak za proljeće/ljeto 2024., te cruise 2024. kolekciju brenda Jalize Couture. Svi oni najavili su svoje kolekcije koje pršte novom svježom energijom tople sezone koja je pred nama.

moderna

Osim što će imati priliku prvi vidjeti nove proljetne kolekcije modnih dizajnera, posjetitelji će imati i ekskluzivnu priliku uživati na Renault corneru na kojemu će se, zahvaljujući RB autu, moći upoznati sa svim performansama Austral E-Tech Hybrida koji pruža ekološku vožnju bez kompromisa.

Više informacija o projektu kao i o kolekcijama pojedinih dizajnera može se pronaći na Instagram profilu ModernA.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025