Nova modna platforma na kojoj se predstavljaju odabrani hrvatski dizajneri
BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, Jalize Couture, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak svoje će kolekcije za proljeće/ljeto 2024. godine predstaviti na novoj modnoj platformi ModernA 14. ožujka 2024.
Bure centar u Biogradu na Moru 14. ožujka 2024. postat će ‘it’ mjesto na kojemu će svoje nove kolekcije u sklopu modnog događaja ModernA predstaviti odabrani hrvatski modni dizajneri. O čemu se točno radi otkrivaju organizatori ovog jedinstvenog događaja, Anita Maričić i Alen Ljubić.
”Hrvatska je oduvijek imala jaku modnu scenu koja je pronalazila kanale kojima će doći do svoje publike. Ipak, čini se kako je u jednom trenutku došlo do hiperprodukcije modnih evenata što je neminovno vodilo da zasićenja – i publike i medija. Rezultat je bio nestanak gotovo svih modnih događanja. Dizajneri su se okrenuli samostalnim modnim revijama i danas to čine. Međutim, mi vjerujemo da je okupljanje dizajnera unutar jednog modnog događaja ‘win-win’ situacija za sve. Kupci, publika i mediji mogu odjednom, na jednom mjestu i u kratkom vremenskom periodu, vidjeti kolekcije odabranih dizajnera. Dizajneri, pak, imaju mogućnost međusobnog povezivanja i suradnje, razmijene iskustava i lakšeg dolaska do kupaca, publike i medija. I čini nam se da je upravo sad pravi trenutak za postaviti novu modnu platformu”, objašnjavaju Anita i Alen.
Projekt ModernA od milja nazivaju ‘modnom karavanom’, jer je cilj svake sezone dizajnerske kolekcije predstaviti u nekom drugom gradu, na nekoj novoj pisti. Organizatori su svjesni kako se moda stvara za sve ljude gdje god živjeli i ideja je približiti im ne samo nove kolekcije, već i osjećaj uzbuđenja koji izaziva prisustvo predstavljanju novih kolekcija uživo.
Prva ModernA najavljena je modnom kampanjom u kojoj je pred objektiv Zvonimira Ferine u Ilirija Resortu stala Leticija Čebo(Taliamodel). Make up i kosu potpisuje kreativni tim Profokusa (Vanesa Kovač i Iva Sevo), dok je odjeća s potpisom Ra Design. Svoj obol kampanji dali su i Ziaja sa skincare proizvodima, te make up brend jane iredale. U fokusu kampanje je mistična i samozatajna žena koja ne skriva svoju ženstvenost, ali je ne smatra ni svojim najvažnijim adutom. Ona istinski uživa u tome tko je, no ne smatra to nikakvom posebnošću. Jednostavno je sretna tu gdje je.
Svoje kolekcije 14. ožujka 2024. predstavlja šestero dizajnera i modnih brendova. Modeli agencije Taliamodel pistom unutar shopping oaze Bure centra prošetat će kolekcije BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ivana Jurić, JET LAG by Jasmina Arnautović, Katarina Mamić i Martina Herak za proljeće/ljeto 2024., te cruise 2024. kolekciju brenda Jalize Couture. Svi oni najavili su svoje kolekcije koje pršte novom svježom energijom tople sezone koja je pred nama.
Osim što će imati priliku prvi vidjeti nove proljetne kolekcije modnih dizajnera, posjetitelji će imati i ekskluzivnu priliku uživati na Renault corneru na kojemu će se, zahvaljujući RB autu, moći upoznati sa svim performansama Austral E-Tech Hybrida koji pruža ekološku vožnju bez kompromisa.
Više informacija o projektu kao i o kolekcijama pojedinih dizajnera može se pronaći na Instagram profilu ModernA.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.