Blagdani su iza ugla, a osim druženju, i zabavama, veselimo se i darivanju. Pritom se uvijek trudimo odabrati poklon koji će darovanog razveseliti, ali i biti odraz naše ljubavi i lijepih želja. Izbora je napretek, ali nešto što će ostati trajnom uspomenom cijeloga života je nakit, uvijek dobra ideja za darivanje.
Lijep komad nakita nikog ne ostavlja ravnodušnim, a pogotovo ako je izašao iz kreativne radionice Ive Viljevac, poznate zagrebačke dizajnerice nakita. Riječ je o ručno rađenom nakitu koji ostavlja snažan dojam, a fokus uvijek stavlja na karakter osobe koja ga nosi.
Uz to što dizajnira bezvremenske komade nakita Iva Viljevacne bježi od trendova, a vodeći trend koji vam ove sezone sigurno nije promaknuo je crvena boja. “Iako je nakit crvene boje uvijek popularan, ove sezone s njim ne možete pogriješiti jer je crvena boja u svim nijansama apsolutno zavladala kompletnom modnom scenom i u nakitu doživljava ozbiljan povratak bez obzira o kojoj je prigodi riječ“ rekla je sama dizajnerica.
U kolekciji za ovu jesen i zimu ističe se koraljni set sačinjen od ogrlice, narukvice i prstena koji izgleda neodoljivo kada se nosi zajedno, ali i samo jedan od tih komada napravit će ozbiljnu promjenu u jednostavnim modnim kombinacijama zbog materijala koji nikada ne nudi istu nijansu crvene boje, i minimalističkog dizajna koji suptilno naglašava odjeću koju nosite. Još jedan neodoljiv trend za nadolazeću sezonu je i „mixed metals“, a sastoji se od nakita različitih boja metala kao i „layering“, nošenje više ogrlica, narukvica ili prstenja istovremeno. Pletene „Twist“ ogrlice prekrasno se slažu s decentnim lančićima iz prethodnih kolekcija, kao što nježan „Initial“ prsten nadopunjuje prethodne kolekcije prstenja. A kod nizanja narukvica i prstena pravila više ne postoje, jer s nakitom jednostavnog dizajna ne postoji strah od pretjerivanja.
Jedan od najoriginalnijih trendova ove godine dolazi u obliku jedne naušnice koja asimetrijom pruža statement efekt i izvrsno se slaže s modernim kombinacijama i odjećom na rubu ekstravagancije, što će poslužiti kao idealan modni dodatak uz outfit na blagdanskim druženjima, ali i na novogodišnjem partyju.
Nova kolekcija dizajnerice najdelikatnijih modnih detalja u Hrvatskoj dovoljno je raznovrsna da u svatko može pronaći idealan blagdanski poklon za najdražu osobu.
Dućani na dvije lokacije, u Dežmanovoj 4 i u City Centeru one West pripremljeni su za sve vaše potrebe i ideje ove sezone, a na web stranici ivaviljevac.com možete pogledati kompletnu ponudu i iz udobnosti svog doma osmisliti i naručiti kombinaciju nakita koju ćete lijepo zapakirati i staviti nekom koga volite pod bor.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.