Nova Krie Design kolekcija izrađena od tkanine budućnosti
Krie Design sinonim je za jedinstveni dizajn koji je prepoznat u svijetu zahvaljujući internacionalnim modnim projektima kojima je održivost i ukupna filozofija slow fashiona već godinama u fokusu, a na tom putu imaju podršku UN-a.
Dizajnerica Kristina Burja stvorila je svoj brend koji je etičan i održiv po mnogim načelima Agende 2030, što je dizajnerici osobno izuzetno važno kao i komuniciranje značajnih društvenih promjena kroz dizajn. Glasnu poruku ima i nova kolekcija „Modifie Future“ koju je Kristina odlučila predstaviti u Hrvatskoj, našoj jedinstvenoj Opatiji te snimiti kampanju na prekrasnim lokacijama hotela Milenij koji priča povijesnu priču i prilagođava se budućnosti.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Nova kolekcija Kristine Burje idealna je za ljeto
Nova Krie kolekcija izrađena je od tekstilnog vlakna “ECONYL®” koji se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i drugog odbačenog najlona. Ova vrsta tkanine je poziv u budućnost s obzirom na to da osim što nastaje kroz proces radikalne regeneracije i pročišćavanja najlonskog otpada, može se beskonačno puta reciklirati. Upravo ovakve inovativne formule su glasnici budućnosti, u kojoj otpad postaje sirovina i samim time planet spašava od novog stvaranja otpada.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
“Za mene je dizajn način komuniciranja o važnim stvarima koje je mnogima teško nametnuti kao temu razgovora jer možda ne razumiju tematiku ili im nije u fokusu. Dizajn koji se ističe bit će tema mnogih razgovora. Krene sa – gdje si ovo kupila, a zaljubljenik u modu ispričat će cijelu priču o omiljenom brendu. Moja je filozofija komunicirati povijest kroz odjeću koju stvaram, ali i pokazati viziju budućnosti te širiti važnu poruku kroz modu, što mi je zauzvrat odredilo put i način na koji se krećem svijetom i mijenjam ga. Svakom kolekcijom napravim pomak istražujući konstrukcije, koristeći nova vlakna budućnosti i sve inovacije koje poboljšavaju kvalitetu života te su u skladu s prirodom. Prije godinu dana sudjelovala sam u ekološkoj akciji, u luci Krnica kod Pule, gdje se Jadransko podmorje čistilo od ribarskih mreža. S dubine od oko 25 metara izvađeno je oko 250 metara napuštenih ribarskih mreža, takozvanih “duhova ubojica”. Sve te izvađene mreže nastoje se reciklirati zajedno s ostalim odbačenim najlonom i izrađuje se tekstilno vlakno “ECONYL®”, regenerirani ekološki najlon kojim se pomiču granice održive mode. Upravo od vlakna “ECONYL®” napravljena je cijela nova kolekcija na što sam izuzetno ponosna. Budući da je vlakno nastalo od nečega što je bilo u našem moru, poželjela sam i kolekciju predstaviti uz more, a za mene nema ljepše lokacije od hotela Milenij. No, tu ne staje naša priča jer uskoro, na ovoj prekrasnoj lokaciji otvaramo Krie Boutique Sur La Mer. Nakon naše metropole to je trenutno jedino mjesto gdje osjećam da se odlično može ispričati priča naše povijesti i održivosti na jedinstven način.“– poručila je Kristina Burja koja je i u procesu realizacije nekoliko projekata koji su vezani za svjetske destinacije, a koje će uskoro najaviti.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Moda je jedna od moćnijih svjetskih industrija. Ekološki problemi s kojima se tekstilna industrija danas suočava prijetnja su našem planetu. Više ne postoji alternativa, održivi koncept je jedini odabir.
Krie DesignFOTO: Zvonimir Ferina
Ako se pitate što vi možete konkretno učiniti kako biste pomogli na tom putu, Kristina ima savjet: „Kupujte odjeću od reciklirane tkanine, istražite brendove kako biste znali podržavaju li održivost u svojem poslovanju, birajte domaće proizvođače za čije proizvode znate podrijetlo, pozadinsku priču i ljude koji stoje iza tih proizvoda te iskoristite svoj glas. Posuđujte i izmjenjujte odjeću s prijateljicama, to je zabavno i ujedno propagira održivost, promišljanje o odijevanju, a ne nepotrebno gomilanje odjeće. Kupujte manje, ali posebno i kvalitetno. Objavite sliku na društvenim mrežama noseći održivi odjevni predmet, objasnite njegove karakteristike i zašto vam se sviđa. Sve to može utjecati na nekoga pored vas da promijeni svoj stav, a korak po korak vodi nas do cilja.” – zaključila je dizajnerica.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.