Nezaustavljiva vječna klasika vrijedna divljenja

Ova modna kampanja nije slučajno crno bijela. Ideja je proizašla iz toga da se istakne upravo ta bezvremenska ljepota kojom odišu odijela jer se ista ta ljepota i nalazi u odijevanju uz pomoć prekrasnih vječnih komada koji su prenosivi s koljena na koljeno.

09 svibnja 2023

Nova kolekcija FOTO: Matea Smolčić Senčar
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Bezvremenske stvari puno su vrijednije nego one koje zadovoljavaju potrebe sezonski, samo zato jer je u datom trenutku nešto IN. Koliko puta se nađemo u situaciji da stojimo ispred vlastitog ormara ili ako već nismo ispred ormara, onako iz glave se pokušavamo sjetiti koja je najbolja opcija za odjenuti kada je u pitanju određena prilika? Vjerojatno bezbroj. Ali, na svu sreću, postoje oni komadi odjeće koji su vječni, koji se prenose s generacije na generaciju i samim time, postižu nevjerojatnu emocionalnu vrijednost. Odjeća je zaista puno više od trendi sezonskih izdanja, radi onih finih vječnih komada se osjećamo, krećemo i odišemo drugačije.

Nova kolekcija

Upravo takvi klasici, već pet godina proizlaze iz radionice hrvatskog brenda DeLight i upravo je ova crno bijela kampanja svojevrsni „homage“ odijelima radi kojih je ovaj brend stekao popularnost i povjerenje mnogobrojnih žena diljem ali i van Hrvatske. Odijela ovog brenda nose i mnoge poznate dame, pa čak i prve dame i predsjednice.

Nova kolekcija

Kada je nešto kvalitetno, kada je tkanina vrhunska, a izrada toliko precizna da joj ne nemoguće pronaći manu, tada je finalni proizvod čista perfekcija vrijedna divljenja. Odjevni komadi brenda DeLight laskaju svakoj ženskoj figuri, a svaki od njih dolazi do izražaja svojom lakoćom bezvremenske nosivosti, pogotovo danas u ovom ubrzanom vremenu u kojem se nalazimo.

Nova kolekcija

 

„DeLight odijela pravi su predstavnik “tihog luksuza” (“quiet luxury”) termina koji se u posljednje vrijeme sve više spominje u modnoj industriji a odnosni se način odijevanja koji suptilno reflektira nečiji “status” putem izuzetno kvalitetnih (i “skupih”) tkanina, krojeva i načina na koji je komad koji se nosi sašiven (kao antipod brendovima koji taj status prezentiraju upečatljivim logotipovima na svakom komadu odjeće koji dizajniraju). Naše AnnMarie odijelo je jedan od takvih komada, te sam izuzetno ponosan na tu činjenicu, kao i na činjenicu da smo postali prepoznatljivi kao predvodnici “tihog luksuza” u Hrvatskoj prije nego što je sam termin postao opće prihvaćen i na svjetskoj razini. Neopisiv je osjećaj kada klijentice koje jednom kupe naše odijelo, dolaze po novo i objašnjavaju mi osjećaje koje u njima pobuđuje naše odijelo, kako se osjećaju samouvjereno, moćno i nepobjedivo. To su trenuci u kojima shvaćam da DeLight mora biti još kvalitetniji, a tkanine još trajnije i luksuznije“ – dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda.

Nova kolekcija

Ova modna kampanja nije slučajno crno bijela. Ideja je proizašla iz toga da se istakne upravo ta bezvremenska ljepota kojom odišu odijela jer se ista ta ljepota i nalazi u odijevanju uz pomoć prekrasnih vječnih komada koji su prenosivi s koljena na koljeno.

Nova kolekcija

U kampanji se nalaze i neki novi modeli poput odijela Bella – odijelo na jednoredno kopčanja sa naglašenim strukom i predimenzioniranim bokovima; odijelo Oversize – predimenzionirani sako sa širokim nogavicama, te odijelo Maxim – odijelo na jednoredno kopčanje sa hlačama ravnog kroja. Tkanine od kojih su sašivena odijela u kolekciji jesu vuna, svila i kombinacija vune i svile. Boje koje prevladavaju kolekcijom jesu crna, denver plava, zelena, magenta i prljavo bijela; također pinstripe uzorak te grafička tkanja dio su proljetne kolekcije odijela.

Uz kampanju, snimljen je i lookbook u kojem se nalaze svi komadi iz kampanje, haljine, kombinezoni i neka sasvim nova odijela, a bit će objavljen na službenoj web stranici i društvenim mrežama brenda.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025