Svaka sezona u modnom smislu obilježena je novitetima koje modni entuzijasti s nestrpljenjem iščekuju, a modna slagalica besprijekornog nakita koju nam slaže Iva Viljevac obilježava najaktualnije trendove za ovu jesen i zimu. Nova kolekcija ostaviti će vas bez daha jer je nakit s potpisom Ive Viljevac must have.
Zagrebačka dizajnerica nakita koja godinama uljepšava poznata lica svojim ručno rađenim ukrasima pripremila je kolekciju koja vodi glavnu riječ u ovogodišnjim trendovima, a njezine savjete zapisujemo u pravi modni almanah bez kojega ne izlazimo van! Minimalistički dizajn, diskretni ukrasi i slojevitost u kombiniranju doživjeli su procvat i odveli nas na potpuno novo putovanje u dizajnu nakita koji je mladoj dizajnerici već poznata stanica.
„Trendi cure na prvo mjesto stavljaju autentičnost i ne boje se pokazati vlastiti stil kroz više vrsta nakita. I ove sezone želimo se osjećati ugodno u odjeći koju nosimo, ali i uz ležernu odjeću uz pomoć nakita sada možemo postići sjajan look, izgledati drugačije i zablistati. Najoriginalniji look postići će djevojke koje hrabrim odabirom jednostavnog nakita ostavljaju snažan dojam i njime u fokus stave svoj karakter“.
Vodeći trend koji vam ove sezone ne smije promaknuti crvena je boja. „Iako je nakit crvene boje uvijek popularan, ove sezone s njim ne možete pogriješiti jer je crvena boja u svim nijansama apsolutno zavladala kompletnom modnom scenom i u nakitu doživljava ozbiljan povratak bez obzira o kojoj je prigodi riječ“. U kolekciji za ovu jesen i zimu ističe se koraljni set sačinjen od ogrlice, narukvice i prstena koji izgleda neodoljivo kada se nosi zajedno, ali i samo jedan od tih komada napravit će ozbiljnu promjenu u jednostavnim modnim kombinacijama zbog materijala koji nikada ne nudi istu nijansu crvene boje, i minimalističkog dizajna koji suptilno naglašava odjeću koju nosite.
Neodoljiv trend za nadolazeću sezonu je „mixed metals“, a sastoji se od nakita različitih boja metala. Još jedan trend koji se veže uz „mixed metals“ neizostavan je „layering“, nošenje više ogrlica, narukvica ili prstenja istovremeno. Opuštene i jednostavne odjevne kombinacije idealna su podloga za ovakvo kombiniranje nakita. „Srebro je doživjelo veliki povratak, međutim zlatna je i dalje mnogima favorit. Sada jednostavno kombinirajte i jedno i drugo. Pletene „Twist“ ogrlice prekrasno se slažu s decentnim lančićima iz prethodnih kolekcija, kao što nježan „Initial“ prsten nadopunjuje prethodne kolekcije prstenja. A kod nizanja narukvica i prstena pravila više ne postoje, jer s nakitom jednostavnog dizajna ne postoji strah od pretjerivanja.“
„Jedan od najoriginalnijih trendova ove sezone potiče autentičnost a odabirom samo jedne naušnice, ili još bolje- earcuffsa nošenih na jednoj strani, postiže asimetriju koja stvara statement efekt čak i u svijetu jednostavne elegancije“.
„Ovaj trend je i vrlo praktičan za sve one koji gube nakit i ostaju bez parova; sada je njihov trenutak da zablistaju! Šalu na stranu, jedan od najoriginalnijih trendova ove godine dolazi u obliku jedne naušnice koja asimetrijom pruža statement efekt i izvrsno se slaže s modernim kombinacijama i odjećom na rubu ekstravagancije. U novoj kolekciji još jednom kreiram single naušnice, ovoga puta personaliziranu „Initial“ varijantu sa slovima“.
Nova kolekcija dizajnerice najdelikatnijih modnih detalja u Hrvatskoj dovoljno je raznovrsna da u potpunosti ugodi svima koji žele pratiti neki od ovih savjeta, ali i onima koji samostalno stvaraju svoj look, jer je ponuda nakita bogatija nego ikad.
Dućani na dvije lokacije, u Dežmanovoj 4 i u City Centeru one West pripremljeni su za sve vaše potrebe i ideje ove sezone, a na web stranici ivaviljevac.com možete pogledati kompletnu ponudu i iz udobnosti svog doma osmisliti i naručiti svoju kombinaciju nakita. Za dodatne ideje pratite svakodnevne savjete putem društvenih mreža – Instagram: ivaviljevac_jewellery i Facebook: Iva Viljevac
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.