Svaka sezona u modnom smislu obilježena je novitetima koje modni entuzijasti s nestrpljenjem iščekuju, a modna slagalica besprijekornog nakita koju nam slaže Iva Viljevac obilježava najaktualnije trendove za ovu jesen i zimu. Nova kolekcija ostaviti će vas bez daha jer je nakit s potpisom Ive Viljevac must have.
Zagrebačka dizajnerica nakita koja godinama uljepšava poznata lica svojim ručno rađenim ukrasima pripremila je kolekciju koja vodi glavnu riječ u ovogodišnjim trendovima, a njezine savjete zapisujemo u pravi modni almanah bez kojega ne izlazimo van! Minimalistički dizajn, diskretni ukrasi i slojevitost u kombiniranju doživjeli su procvat i odveli nas na potpuno novo putovanje u dizajnu nakita koji je mladoj dizajnerici već poznata stanica.
„Trendi cure na prvo mjesto stavljaju autentičnost i ne boje se pokazati vlastiti stil kroz više vrsta nakita. I ove sezone želimo se osjećati ugodno u odjeći koju nosimo, ali i uz ležernu odjeću uz pomoć nakita sada možemo postići sjajan look, izgledati drugačije i zablistati. Najoriginalniji look postići će djevojke koje hrabrim odabirom jednostavnog nakita ostavljaju snažan dojam i njime u fokus stave svoj karakter“.
Vodeći trend koji vam ove sezone ne smije promaknuti crvena je boja. „Iako je nakit crvene boje uvijek popularan, ove sezone s njim ne možete pogriješiti jer je crvena boja u svim nijansama apsolutno zavladala kompletnom modnom scenom i u nakitu doživljava ozbiljan povratak bez obzira o kojoj je prigodi riječ“. U kolekciji za ovu jesen i zimu ističe se koraljni set sačinjen od ogrlice, narukvice i prstena koji izgleda neodoljivo kada se nosi zajedno, ali i samo jedan od tih komada napravit će ozbiljnu promjenu u jednostavnim modnim kombinacijama zbog materijala koji nikada ne nudi istu nijansu crvene boje, i minimalističkog dizajna koji suptilno naglašava odjeću koju nosite.
Neodoljiv trend za nadolazeću sezonu je „mixed metals“, a sastoji se od nakita različitih boja metala. Još jedan trend koji se veže uz „mixed metals“ neizostavan je „layering“, nošenje više ogrlica, narukvica ili prstenja istovremeno. Opuštene i jednostavne odjevne kombinacije idealna su podloga za ovakvo kombiniranje nakita. „Srebro je doživjelo veliki povratak, međutim zlatna je i dalje mnogima favorit. Sada jednostavno kombinirajte i jedno i drugo. Pletene „Twist“ ogrlice prekrasno se slažu s decentnim lančićima iz prethodnih kolekcija, kao što nježan „Initial“ prsten nadopunjuje prethodne kolekcije prstenja. A kod nizanja narukvica i prstena pravila više ne postoje, jer s nakitom jednostavnog dizajna ne postoji strah od pretjerivanja.“
„Jedan od najoriginalnijih trendova ove sezone potiče autentičnost a odabirom samo jedne naušnice, ili još bolje- earcuffsa nošenih na jednoj strani, postiže asimetriju koja stvara statement efekt čak i u svijetu jednostavne elegancije“.
„Ovaj trend je i vrlo praktičan za sve one koji gube nakit i ostaju bez parova; sada je njihov trenutak da zablistaju! Šalu na stranu, jedan od najoriginalnijih trendova ove godine dolazi u obliku jedne naušnice koja asimetrijom pruža statement efekt i izvrsno se slaže s modernim kombinacijama i odjećom na rubu ekstravagancije. U novoj kolekciji još jednom kreiram single naušnice, ovoga puta personaliziranu „Initial“ varijantu sa slovima“.
Nova kolekcija dizajnerice najdelikatnijih modnih detalja u Hrvatskoj dovoljno je raznovrsna da u potpunosti ugodi svima koji žele pratiti neki od ovih savjeta, ali i onima koji samostalno stvaraju svoj look, jer je ponuda nakita bogatija nego ikad.
Dućani na dvije lokacije, u Dežmanovoj 4 i u City Centeru one West pripremljeni su za sve vaše potrebe i ideje ove sezone, a na web stranici ivaviljevac.com možete pogledati kompletnu ponudu i iz udobnosti svog doma osmisliti i naručiti svoju kombinaciju nakita. Za dodatne ideje pratite svakodnevne savjete putem društvenih mreža – Instagram: ivaviljevac_jewellery i Facebook: Iva Viljevac
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.