Kladimo se na nju: Dvojac eNVy Room ima haljinu koja će biti hit party sezone
Jeste li vidjeli novu asimetričnu, svjetlucavu haljinu s potpisom eNVy Room? Imamo osjećaj da će biti pravi hit za božićne i novogodišnje tulume.
25 listopada 2023
Franjo Matković
25 listopada 202314:30
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Od najranijih početaka pa sve do danas, modni dvojac eNVy room viziju svog brenda gradio je na temeljima glamura, senzualnosti i elegancije učinivši ih prepoznatljivim pečatom svoje modne priče. Estetiku profinjenosti predvođenu haljinama kao okosnicom ženstvenosti često je nadograđivao idejom power dressinga infuzijom maskulinih elemenata poput precizno krojenih odijela. Nova kolekcija eNVy Room za sezonu jesen/zima 2023 svoju je sklonost povezivanju oprečnih elemenata podigao na posve novu razinu spajajući ta dva naoko nespojiva smjera u dosad neviđenu simbiozu.
Nova kolekcija eNVy Room baca fokus na snagu žene
Imajući na umu suvremenu ženu te sve njezine težnje i nebrojene uloge koje utjelovljuje, eNVy room je za recentnu hladnu sezonu kreirao kolekciju koja power dressing i ženstvenost isprepliće u zanimljivu fuziju koja se odmiče od ustaljenih pravila. “Tailoring je nešto što nas posljednjih sezona jako zanima. No, unatoč fascinaciji prema precizno krojenim odijelima, ne odustajemo od naših prepoznatljivih ženstvenih komada koje ponajviše čine haljine. U ovoj kolekciji želja nam je bila ne odvajati ta dva smjera u zasebne kategorije nego ih izmiješati i promišljeno inkorporirati u nove i zanimljive komade“, izjavili su dizajneri.
Kako bi dokazali da ta dva smjera mogu egzistirati istovremeno, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović elemente precizno krojenih odijela ugradili su u haljinu kao modni sinonim ženstvenosti, a kao rezultat nastale su forme koje istovremeno izgledaju senzualno i elegantno, ali i moćno.
Tako asimetrična haljina, gledana s jedne strane, s ramenom i rukavom preuzetog s oversized sakoa, ostavlja dojam kaputa ili blejzera, dok se s druge strane ona “pretvara” u prepoznatljivu, glamuroznu večernju haljinu od svjetlucavih kristala i perlica, s dubokim prorezom na nozi i ogoljenom rukom.
Nova kolekcija eNVy Room puna je moćnih hit komada
Neobičan hibrid kreiran je i spajanjem midi suknje visokog proreza i nogavice hlača cigar kroja zbog čega je na prvu teško razlučiti je li riječ o suknji ili hlačama, haljini ili kombinezonu, a maskulini tailored komadi, poput sakoa i hlača, dobili su ženski pečat elementima drapiranja i čvorovima preuzetima iz ljetne kolekcije. Naoko “strogi”, oversized blejzer okrenut je naopačke tako da prednji dio sakoa postaje stražnji senzualno otvarajući pogled na leđa.
Haljine iz kolekcije za hladnu sezonu stilski podsjećaju na zlatnu eru Hollywooda i nepobjedivi glamur Jessice Rabbit, te su podijeljene u dvije kategorije: izrađene od brušenog svilenog satena ili pak obasute mnoštvom izvezenih kristala i perlica. Kao neki od osnovnih aduta ističu se visoki prorezi na nozi, naglašena ramena ili asimetrični korzeti. Boje koje dominiraju kolekcijom su crna, mornarski plava, emerald zelena, čokoladno smeđa te boja starog zlata, a materijali koji ju čine su već spomenuti brušeni svileni saten, viskozni kadi, transparentni til i tkanine bogato isprepletene perlicama, štrasom i kristalima.
Fotografije eNVy room kampanje za kolekciju jesen/zima 2023 potpisuje cijenjeni fotograf Franjo Matković, u ulozi modela našla se Ingrid Nikolić (Faith Model mgm), make-up potpisuje Saša Joković, a za izgled kose je zaslužna Draška Topić.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.