Ljeto dostiže svoju punu snagu i dovodi nas do toga da posežemo za laganijim materijalima i ugodnijom odjećom. Izgledati lijepo, a pritom omogućiti koži da diše – nije nemoguće ako biramo kvalitetu u kojoj ćemo se osjećati dobro čak i na ovim visokim temperaturama.
Upravo ta već dobro poznata kvaliteta, dolazi iz radionice popularnog hrvatskog brenda DeLight koji uvijek priskače u pomoć kada je bitno izgledati ženstveno, bezvremenski i elegantno. Posvećenost detaljima i samoj izradi, nešto je što već godinama oduševljava brojne klijentice, a vrhunski materijali, kruna su svake kolekcije, bez obzira na to o kojem je godišnjem dobu riječ.
Nova kolekcija Ivana Friščića idealna je za ljetne dane
S obzirom na to da ljeto asocira na prozračnost, lepršavost i svojevrsnu lakoću postojanja, pamuk i viskoza su savršen izbor. Tako je recimo haljina Joanne idealna za svaku priliku, bila ona poslovne ili privatne prirode, s njom je nemoguće pogriješiti, a dolazi u prekrasnim ljetnim bojama kojima je teško odoljeti i koje zaista privlače pozornost.
Zvijezda je definitivno i haljina Joanne Viscose, sastavljena od viskoznog satiniranog tkanja. Njezina ljepota i udobnost su neosporive, a način na koji „pada“ te čini žensku siluetu savršenom, očarava. U njoj svaki gradski, ali i morski korak postaje lagan.
Haljina Claire je upravo onaj klasik koji bi se trebao nalaziti u svačijem ormaru, dok je haljina Zora od 100 % pamuka, s podstavom od 100 % pamuka, više od same haljine. Opipljiva kvaliteta u kojoj će se svaka žena osjećati prekrasno.
DeLight nova kolekcija idealna je za poslovne fashionistice
U kolekciji se nalazi i haljina Maxine od 100 % viskoze, koja uz svoj decentni sjaj odiše profinjenošću na prvu.
Posebnu pažnju zaokuplja i bluza s predimenzioniranom kragnom, a ljubiteljice odijela također mogu odahnuti jer će svog favorita pronaći u trodijelnoj ljepotici Belli koja je satkana od 100 % hladne vune. Za potpuni fashion doživljaj, moguće ga je nositi kao prsluk i hlače, ili uz sako, a i u kombinaciji bez prsluka, nemoguće je pogriješiti.
Ulice grada Zagreba savršeno su poslužile kao kulisa kampanje za čije je fotografije i postprodukciju zaslužan Zvonimir Ferina, ispred čijeg objektiva je pozirala manekenka Esther Berišić, dok je za frizuru glavna i odgovorna bila Slađana Mišić, a za make up Maša Mihaljčić.
„O svakoj svojoj kolekciji volim promišljati. Ono što nas već godinama izdvaja su kvaliteta izrade i vrhunski materijali. Osim što moje klijentice vole izgledati lijepo i ženstveno, navikle su na kvalitetu i na promišljanje o materijalima kada govorimo o godišnjem dobu. I na to sam zaista ponosan jer su to prepoznale, već na prvi pogled, a zatim i dodir. Kada je vani vruće, moguće je kvalitetnim materijalom omogućiti svakoj ženi da se osjeća kao da ju ta odjeća ne guši, a svi znamo koliko je to zapravo bitno“ dodaje Ivan Friščić, dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.