Ljeto dostiže svoju punu snagu i dovodi nas do toga da posežemo za laganijim materijalima i ugodnijom odjećom. Izgledati lijepo, a pritom omogućiti koži da diše – nije nemoguće ako biramo kvalitetu u kojoj ćemo se osjećati dobro čak i na ovim visokim temperaturama.
Upravo ta već dobro poznata kvaliteta, dolazi iz radionice popularnog hrvatskog brenda DeLight koji uvijek priskače u pomoć kada je bitno izgledati ženstveno, bezvremenski i elegantno. Posvećenost detaljima i samoj izradi, nešto je što već godinama oduševljava brojne klijentice, a vrhunski materijali, kruna su svake kolekcije, bez obzira na to o kojem je godišnjem dobu riječ.
Nova kolekcija Ivana Friščića idealna je za ljetne dane
S obzirom na to da ljeto asocira na prozračnost, lepršavost i svojevrsnu lakoću postojanja, pamuk i viskoza su savršen izbor. Tako je recimo haljina Joanne idealna za svaku priliku, bila ona poslovne ili privatne prirode, s njom je nemoguće pogriješiti, a dolazi u prekrasnim ljetnim bojama kojima je teško odoljeti i koje zaista privlače pozornost.
Zvijezda je definitivno i haljina Joanne Viscose, sastavljena od viskoznog satiniranog tkanja. Njezina ljepota i udobnost su neosporive, a način na koji „pada“ te čini žensku siluetu savršenom, očarava. U njoj svaki gradski, ali i morski korak postaje lagan.
Haljina Claire je upravo onaj klasik koji bi se trebao nalaziti u svačijem ormaru, dok je haljina Zora od 100 % pamuka, s podstavom od 100 % pamuka, više od same haljine. Opipljiva kvaliteta u kojoj će se svaka žena osjećati prekrasno.
DeLight nova kolekcija idealna je za poslovne fashionistice
U kolekciji se nalazi i haljina Maxine od 100 % viskoze, koja uz svoj decentni sjaj odiše profinjenošću na prvu.
Posebnu pažnju zaokuplja i bluza s predimenzioniranom kragnom, a ljubiteljice odijela također mogu odahnuti jer će svog favorita pronaći u trodijelnoj ljepotici Belli koja je satkana od 100 % hladne vune. Za potpuni fashion doživljaj, moguće ga je nositi kao prsluk i hlače, ili uz sako, a i u kombinaciji bez prsluka, nemoguće je pogriješiti.
Ulice grada Zagreba savršeno su poslužile kao kulisa kampanje za čije je fotografije i postprodukciju zaslužan Zvonimir Ferina, ispred čijeg objektiva je pozirala manekenka Esther Berišić, dok je za frizuru glavna i odgovorna bila Slađana Mišić, a za make up Maša Mihaljčić.
„O svakoj svojoj kolekciji volim promišljati. Ono što nas već godinama izdvaja su kvaliteta izrade i vrhunski materijali. Osim što moje klijentice vole izgledati lijepo i ženstveno, navikle su na kvalitetu i na promišljanje o materijalima kada govorimo o godišnjem dobu. I na to sam zaista ponosan jer su to prepoznale, već na prvi pogled, a zatim i dodir. Kada je vani vruće, moguće je kvalitetnim materijalom omogućiti svakoj ženi da se osjeća kao da ju ta odjeća ne guši, a svi znamo koliko je to zapravo bitno“ dodaje Ivan Friščić, dizajner, stilist i vlasnik brenda DeLight.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Meri Goldašić ponovno je zapalila društvene mreže – ovoga puta zahvaljujući ljetnom izdanju koje savršeno spaja glamur i prizemljeni šarm dalmatinske obale. Jedna od najpoznatijih i najtraženijih domaćih influencerica trenutačno uživa u Dalmaciji, a njezin novi izgled postao je glavna tema interneta.