Nova kolekcija brenda Cataleya spaja senzualnost i ženstvenost
Prepoznatljivost Cataleya brenda svakako se ogleda i u tkaninama vrhunske kvalitete, što je standard kojem su dosljedni od samih početaka.
27 lipnja 2023
Matea Smolčić Senčar
27 lipnja 202308:10
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Žene koje znaju što žele, a svoju osobnost između ostalog komuniciraju kroz odijevanje, i ovog ljeta dolaze na svoje. Brend Cataleya, poznat po ženstvenim haljinama savršene izvedbe zahvaljujući kojoj laskaju svakoj ženskoj silueti, predstavlja svoju novu kolekciju. Prepoznatljivost Cataleya brenda svakako se ogleda i u tkaninama vrhunske kvalitete, što je standard kojem su dosljedni od samih početaka.
Brend Cataleya predstavlja novu kolekciju s WOW faktorom
Modeli koji savršeno naglašavaju liniju tijela odlično funkcioniraju u dnevnim i u večernjim varijantama, a zahvaljujući neobičnim potezima u konstrukciji, žena se u njima osjeća slobodno i nesputano ne žrtvujući pritom eleganciju i glamur.
Vjerojatno upravo u tome leži tajna tolike popularnosti haljina zadarske dizajnerice Martine Ješe.
Haljine iz nove Cataleyine kolekcije plijene pozornost jasnim linijama i ženstvenim krojevima, a jednostavnost dizajnerskog izričaja tek ponegdje je razigrana detaljima poput predimenzioniranih mašni i cvjetova, romantičnih volana ili perja.
Kolekcija obiluje elementima nabora koji stvaraju laskave siluete, te visokim prorezima, dodatno naglašavajući senzualnost svakog pojedinog modela.
Prepoznatljiva estetika brenda prisutna je i u monokromatskoj profinjenosti širokog dijapazona nijansi, u paletama od jasnih neonskih do pastelnih, a ni ljubiteljice “neboja” nisu zanemarene.
Haljine brenda Cataleya plijene pažnju
Kolekcija je snimana na terasi novootvorenog hotela Lavista suites s koje se pruža pogled na more i otoke koji oduzima dah, u sukošanskoj marini, Portus restoranu i uz plažu Baia koktel bara, a predstavila ju je višegodišnja ambasadorica brenda Antonija Stupar Jurkin, žena koja senzualnošću, ali i snažnom osobnošću utjelovljuje sve ono što ovaj brend predstavlja.
Model: Antonija Stupar Jurkin
Make up: Sanja Agić
Foto: Matea Smolčić Senčar
Frizura: Frizerski salon Irena
Asistent: Gabriela Šarić
Lokacija: Lavista suites, Baia koktel bar, Portus restoran, Marina Sukošan.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.