Nije ovo prvi put da dizajneri brenda KLISAB, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, za ishodište kolekcije biraju neki modni kliše, stereotip, ali samo zato da bi ga transponirali do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i za KLISAB prepoznatljivu viziju lijepog u modi. Cvijeće za proljeće u aktualnoj sezoni posljednji je takav njihov postupak, iznenađujući upravo zato što je očekivan, kojim nam ovi miljenici domaće publike i kritike još jednom pokazuju zašto KLISAB estetiku osjećamo kao suvremeni dizajn.
Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Nastavljaju rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna KLISAB nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji s KLISAB dizajnerima.
U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. Kreativni tim činili su i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban.
Kolekcija je dostupna na webshopu brenda www.klisab.com ili u KLISAB dućanu na zagrebačkoj adresi Obrtnički prolaz 4.
Ako postoji modni dodatak koji ne izlazi iz mode, koji podiže svaku kombinaciju i istovremeno govori o ukusu, samopouzdanju i stilu – to je dobra torba. A kada torba dolazi iz radionice MONE, omiljene regionalne modne kuće s tradicijom u kvaliteti i estetici, znamo da nas očekuje nešto posebno.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Iako je globalna zvijezda, Brad Pitt nije zadovoljan svojom izvedbom u filmovima 'Upoznajte Joea Blacka' i 'Rijeka sjećanja'. Danas bi ih odigrao drukčije.
Kad ljeto dostigne svoj zenit, a sunce poljubi vinograde zlatnim sjajem, pojavljuju se trenuci koji izgledaju kao da su izvađeni iz editorijala – a upravo takav trenutak nedavno je stvorila Nika Turković. Na vinskoj terasi okruženoj netaknutom prirodom, s pogledom na savršeno poredane redove vinove loze i moćni obris planine u pozadini, mlada glazbenica zasjala je u modnom izdanju koje se ne zaboravlja.
Iako je ljeto mnogima sinonim za lanene košulje, espadrile i široke kratke hlače, ponekad protokol jednostavno ne poznaje prognozu. Svečane prigode, luksuzne večere i gala događanja ne čekaju jesen, a za muškarce koji drže do stila – odijelo nije opcija, već obaveza. No, tko kaže da sofisticiranost i elegancija moraju trpjeti zbog vrućina?