Nije ovo prvi put da dizajneri brenda KLISAB, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, za ishodište kolekcije biraju neki modni kliše, stereotip, ali samo zato da bi ga transponirali do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i za KLISAB prepoznatljivu viziju lijepog u modi. Cvijeće za proljeće u aktualnoj sezoni posljednji je takav njihov postupak, iznenađujući upravo zato što je očekivan, kojim nam ovi miljenici domaće publike i kritike još jednom pokazuju zašto KLISAB estetiku osjećamo kao suvremeni dizajn.
Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Nastavljaju rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna KLISAB nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji s KLISAB dizajnerima.
U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. Kreativni tim činili su i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban.
Kolekcija je dostupna na webshopu brenda www.klisab.com ili u KLISAB dućanu na zagrebačkoj adresi Obrtnički prolaz 4.
Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.
Nositi trenirku na poslovni sastanak u 2025. više nije samo prihvatljivo – to je vibe. Inspirirana američkim celeb stilom, nova kolekcija „The New Classic“ donosi spoj udobnosti i stila koji redefinira svakodnevnu garderobu. Zamislite paparazzi fotografije slavnih kako u ležernim, ali savršeno usklađenim outfitima ispijaju svoje latte – upravo to je energija koju ova kolekcija utjelovljuje. Ovo nije samo odjeća, ovo je stav.
Nikola Filić, nekadašnji profesionalni košarkaš, danas je prepoznatljivo ime na hrvatskoj modnoj sceni kao osnivač i kreativna snaga iza brenda BOMBER Clothing. Njegova priča je inspirativna kronika o prelasku iz sporta u modni svije koja dokazuje kako strast, disciplina i vizija mogu stvoriti nešto posebno čak i u najizazovnijim trenucima.
Nakit je poklon koji baš nikada ne razočara. U našoj kulturi oduvijek se poklanjao zlatni nakit, ne samo zbog njegove ljepote, već i zbog svega onoga što simbolira - sigurnost, bogatstvo, poštovanje, ljubav.