Nije ovo prvi put da dizajneri brenda KLISAB, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, za ishodište kolekcije biraju neki modni kliše, stereotip, ali samo zato da bi ga transponirali do onog što izražava njihovu osobnu estetiku i za KLISAB prepoznatljivu viziju lijepog u modi. Cvijeće za proljeće u aktualnoj sezoni posljednji je takav njihov postupak, iznenađujući upravo zato što je očekivan, kojim nam ovi miljenici domaće publike i kritike još jednom pokazuju zašto KLISAB estetiku osjećamo kao suvremeni dizajn.
Cvijeće je na odjeći našiveno u bijelom i zlatno-srebrnom materijalu ili oslikano u slobodnim potezima, dok je paleta kolekcije uz crnu u zagasitim sivim, modrim i maslinastim tonova. Nastavljaju rad na upcyclingu trapera u kojem se ističe bomberica kreirana od proizvodnih viškova jeansa, a sezonski je osvježena i popularna KLISAB nabrana haljina, sada u sivo-bež nijansi. Kolekcija je stilizirana mammii nakitom kojeg potpisuje Maja Miletić, nastao u suradnji s KLISAB dizajnerima.
U kampanji za proljetnu kolekciju 2024. KLISAB dizajneri osvrnuli su se i na desetu godinu rada brenda. Yvonne, talent iz agencije Munich Models, bila je zaštitno lice prvih KLISAB vizuala, a u novoj sezoni pozira pred objektivom Mateja Jurčevića. Kosu je stilizirala Dorotea Butigan iz Studio Te koristeći Keune Haircosmetics, a MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder. Kreativni tim činili su i stilistica Ana Nikačević, asistent fotografa Ivan Idžojtić i asistentica dizajnera Hana Matić. Producent kampanje je Nikola Beban.
Kolekcija je dostupna na webshopu brenda www.klisab.com ili u KLISAB dućanu na zagrebačkoj adresi Obrtnički prolaz 4.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Maja Šuput s obitelji tradicionalno putuje na obiteljski odmor, a ovog proljeća odabrali su luksuzni Dubai kao savršenu destinaciju za opuštanje i uživanje.