U zagrebačkoj galeriji suvremene umjetnosti Kontejner sinoć je predstavljena Edition 1, prva kolekcija novog modnog brenda Joka Studio iza kojeg stoji renomirani stilist i dizajner Saša Joka. Ovaj uzbudljivi modni debi okupio je brojne ljubitelje mode, umjetnosti i kulture, a atmosferu je obilježila kreativna energija i snažna poruka: moda može biti i održiva, i luksuzna, i nosiva.
Joka Studio ne robuje sezonskim trendovima, već gradi svoj identitet na promišljenoj estetici, održivim praksama i ideji da odjeća treba imati priču. Brend u prvi plan stavlja reciklažu industrijskih viškova tkanina i reklamne odjeće, koje Joka pretvara u elegantne i suvremene komade, s dušom i stavom. Svaki odjevni predmet je izrađen u ograničenoj seriji, često tek u nekoliko primjeraka, što kolekciji daje gotovo unikatnu vrijednost.
„Estetika Joka Studija duboko je ukorijenjena u bogatoj povijesti mode i umjetnosti, inspirirana radovima velikih svjetskih dizajnera, fotografa i modela koji su oblikovali moj profesionalni put. Želim da svaki komad priča svoju priču i inspirira one koji ga nose“, poručio je Joka.
Kolekcija Edition 1 namijenjena je i ženama i muškarcima, a ističe se kontrastom tamno plave i crne boje – kombinacijom koja zrači elegancijom, samopouzdanjem i suptilnom drskošću. Siluete su nosive, profinjene i moderno skrojene, prožete nenametljivom sofisticiranošću i stilističkim detaljima koji otkrivaju pažnju prema svakom šavu.
Modna revija, koja je istaknula fluidnost i svestranost komada, bila je popraćena i predstavljanjem lookbooka kolekcije, iza kojeg stoji tim vrhunskih domaćih kreativaca – fotograf Mladen Šarić, vizažistica Tena Bašić, frizerka Milena Maršić iz Salona Glamour te modeli agencija Colors Model Management i Faith Models.
Večer je zaokružena u rasplesanoj atmosferi uz Paloma koktele s Don Julio tekilom, koji su savršeno zaokružili ovo modno slavlje. Gromoglasan aplauz, osmijesi i entuzijazam publike potvrdili su jedno – Joka Studio je stigao i već na prvom koraku osvaja.
Više o kolekciji i viziji brenda možete pronaći na službenoj web stranici i Instagram profilu Joka Studija.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Meri Goldašić ponovno je zapalila društvene mreže – ovoga puta zahvaljujući ljetnom izdanju koje savršeno spaja glamur i prizemljeni šarm dalmatinske obale. Jedna od najpoznatijih i najtraženijih domaćih influencerica trenutačno uživa u Dalmaciji, a njezin novi izgled postao je glavna tema interneta.