Nova era dizajna! Diana Viljevac redefinira zimsku žensku modu
Luksuz i elegancija koji pršte iz svakog modela nove kolekcije proizlaze iz osobnog sazrijevanja poznate dizajnerice i njezine želje da se u haljinama koje stvara vide sve žene koje žude za otmjenim i damskim komadima.
Diana Viljevac, zagrebačka dizajnerica koja dućanom u samom centru grada godinama mami poglede svojim osebujnim haljinama i modom koja oduševljava na prvi pogled, pobrinula se da nam sam kraj godine prođe u najljepšem izdanju – predstavivši novu kolekciju za kojom će poludjeti žene istančanog ukusa, kojima je moda dio života i žele se predstaviti u najboljem izdanju u svakom trenutku.
Nakon ljetne kolekcije s eksplozijom boja i prvog hrvatskog shapewear brenda, Viljevac je zakoračila u novu eru stvaranja i dizajniranja: „Istina, nova kolekcija drugačija je od dosadašnjih jer sam i sama odrasla, više me ne zanima party sezona koliko otmjenost u svakom pogledu, bez obzira na prigode, i moj profesionalni razvoj prati promjene koje se događaju u meni. Iako sam jako ponosna na svaku dosadašnju kolekciju, želim više – ne želim se zadovoljiti predivnim haljinama iz prošlih godina, želim ići dalje, stvarati više, i ponuditi nešto specijalno i luksuzno i ženama mojih godina ili starijima. Cilj nove kolekcije je širenje ponude na žene koje žele ostati u koraku s modom, a da pritom ostanu vjerne svom stilu, klasici i jednostavnoj ljepoti.“
Nakon prvog pogleda na sve što renomirani brend Viljevac design nudi za novu sezonu, vidljiv je ozbiljan iskorak u novo: kolekcija očarava elegantnim haljinama prigušenog i neutralnog kolorita, pri čemu je svaki detalj na svome mjestu s razlogom – kako bi istaknuo figuru ili sakrio poneki nedostatak. Uz par izuzetaka u jarkim bojama koje i dalje dopuštaju kombiniranje i igru modnih dodataka, poseban fokus stavljen je i na casual look kroz sako-haljine, koje istovremeno mogu postati i elegantan dodatak koji podiže svaku kombinaciju.
Novogodišnje haljine s potpisom Diane Viljevac najveći su hit
Jednostavan pristup ljepoti i dizajnu vidi se na svakom modelu pri čemu već vidimo potencijalne favorite: duge, luksuzne haljine u smaragdnoj boji čiji efekt dodatno podižu zlatni detalji, jednostavnije midi haljine stvorene za nošenje na više prigoda, i sako-haljine čiju ljepotu je teško opisati riječima; na našem tržištu su do sada neviđene, a imamo osjećaj da ih svaka žena mora imati u ormaru.
Odakle inspiracija i hrabrost za promjene nakon 15 godina prepoznatljivog rada na našoj modnoj sceni? – „Kao i u svakom poslu, i modni dizajn traži novosti i ulaganja. Otvorila sam neke nove prilike za svoje klijentice, ne samo u dizajnu u kojemu se sada može pronaći više profila žena, nego i u ponudi. Materijali koji su godinama najpopularniji sada su izrađeni u Italiji po specifičnom Pantone koloritu tako da brend dobiva i svoj autentičan spektar boja. A hrabrost je „must have“ za ovaj posao. U svaku kolekciju ulazim osluškujući svoje klijentice, ne trendove na modnoj sceni, a uz novosti koje nudim za ovu sezonu napokon mogu reći da imam sve potrebno da žene dobiju haljine koje će istaknuti njihov stil i omogućiti im da zasjaju u nečemu što predstavlja baš njih“.
Uz novosti o novim mogućnostima odabira boja za haljine, vrijedi spomenuti i da su sako-haljine koje su nas oduševile na prvi pogled izrađene od hladne vune koja uz uobičajena svojstva klasične vune ima najljepši pad i stapa se s figurom, zbog čega je moguće izmodelirati neobične krojeve s dodacima poput mašne ili čvorova, a da haljina ipak prati liniju tijela.
Novu dozu luksuza koja nam svima treba možete vidjeti na službenoj web stranici www.dianaviljevac.com a svi modeli spremni su za isprobavanje i kupnju u dućanu u Dežmanovoj 4.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.