Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija: Pogledajte najveći izbor vjenčanica do sada
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Kolekcija ne počiva na jednom dominantnom pravcu, nego se modeli međusobno nadovezuju i zajedno čine cjelinu u kojoj različite estetike prirodno koegzistiraju. U ponudi se nalaze jednostavne i čiste forme, modeli s naglašenim teksturama, strože krojene siluete i mekši, fluidniji oblici, a sve je oblikovano s jednakom pažnjom prema proporcijama i funkciji.
Materijali su odabrani tako da podrže svaki model u njegovoj konstrukciji. U uporabi su čipka, reljefni žakard, til, glatke mat površine i ručno izrađeni dekorativni elementi, a svaki je materijal primijenjen ondje gdje naglašava liniju, daje volumen ili unosi lakoću. Na taj se način jasno vidi dizajnerski pristup u kojem se konstrukcija i materijal usklađuju u stabilan i precizan oblik.
Kampanja je zamišljena minimalistički, pa vizualni koncept naglašava liniju, teksturu i siluetu bez dodatnih elemenata koji bi odvlačili pozornost. Svaki je model prikazan tako da se jasno vidi njegova konstrukcija i cjelokupan dojam koji ostavlja u prostoru.
Dizajneri navode da je cilj bio stvoriti kolekciju s većim rasponom izraza, ali bez odstupanja od temeljnog rukopisa brenda. U procesu ne polaze od trenutačnih trendova, nego od odnosa mjere, konstrukcije i materijala, a takav pristup omogućuje da se različiti tipovi mladenki prepoznaju u istom sustavu estetike. Kolekcija zato nudi jednostavnije linije, bogatije teksture i jasnije definirane modele, a sve pristupačno u jedinstvenom i uravnoteženom dizajnerskom okviru.
Kampanja predstavlja samo dio kolekcije koja sadrži 30 novih modela. Svi modeli bit će dostupni za isprobavanje od 6. prosinca u eNVy room showroomu, uz obveznu najavu termina na broj 099 232 2939. Početkom godine bit će objavljena i cjelovita lookbook kampanja s detaljnim prikazima svih modela.
Kolekcija je namijenjena mladenkama koje žele jasnu ponudu bez kompromisa. Ponuda obuhvaća minimalizam, raskošnije teksture, kratke i duge siluete, arhitektonski oblikovane modele i prozračnije varijante, a sve je izvedeno unutar istog preciznog dizajnerskog identiteta. Svaka haljina zadržava karakter brenda, ali ostavlja prostor mladenki da u njoj pronađe vlastiti izraz.
Postoje večeri koje ne pristaju na prosječnost i trenuci koji traže dodatnu dozu stila, samopouzdanja i nenametljivog sjaja, a upravo takvim prigodama Högl pristupa s posebnom pažnjom, stvarajući cipele i torbe koje nadilaze ulogu modnog dodatka i postaju nosivi izraz osobnosti. U kolekciji osmišljenoj za svečane prilike, večernje izlaske i najluđu noć u godini susreću se bezvremenska elegancija, suvremeni dizajn, vrhunska izrada i iznimna udobnost, što je kombinacija koja definira moderni luksuz bez kompromisa.
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i točni datumi početka sniženja u fizičkim trgovinama i online.
Nova crvena capsule kolekcija haljina brenda LEXALEX osmišljena je kao snažna, ali pročišćena modna izjava. Svaki model spaja suptilan luksuz i samouvjerenu ženstvenost, stvarajući dojam koji ostaje zapamćen.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.