Nikola Filić novom kolekcijom “Nostalgia” potvrdio status lidera hrvatskog streetweara

Hrvatski streetwear brend nove generacije, BOMBER, 5. siječnja 2025. godine, još jednom je pokazao zašto ga mnogi smatraju konkurentom svjetskim modnim gigantima.

17 siječnja 2025

bomber revija
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U sklopu druge samostalne revije, brend je predstavio kolekciju za jesen/zimu pod nazivom “Nostalgia”, djelo vizionarskog dizajnera Nikole Filića. Inspirirana djetinjstvom, kolekcija donosi spoj snova, mašte i bezbrižnosti, uz poruku koja odzvanja srži brenda: „Oni koji nemaju emocije, ne postoje.”

bomber revija

LOKACIJA KOJA PRIČA PRIČU

Za ovu jedinstvenu modnu priču odabrana je simbolična lokacija – Košarkaška dvorana Dubrava, prostor u kojem je Nikola proveo svoje djetinjstvo igrajući košarku. Ovo nostalgično okruženje savršeno je dočaralo duh kolekcije. “Svaki komad nosi tragove prošlih vremena kroz uzorke, krojeve i detalje koji prizivaju jednostavnija, emotivnija doba. Cilj mi je bio stvoriti odjeću koja nije samo funkcionalna, već i nositelj emocija i priča,” izjavio je Nikola.

bomber revija

INOVACIJE KOJE ODUŠEVLJAVAJU

Kolekcija “Nostalgia” oduševila je uzvanike inovativnim pristupom dizajnu. Posebnu pažnju privukla je majica s printom koji se mijenja ispiranjem, pružajući jedinstven, personaliziran dojam svakom komadu. Uz prepoznatljive oversized siluete koje spajaju luksuz i streetwear estetiku, kolekcija je donijela i elegantnije komade poput odijela i jakni, naglašavajući Nikoline izuzetne vještine tailoriranja. Višenamjenska i prilagodljiva odjeća postala je zaštitni znak brenda, idealna za sve prilike.

bomber revija

Uz Nikolu Filića, značajan doprinos kolekciji dala je mlada dizajnerica Antonija Bucić, čije razumijevanje Nikoline vizije čini nezaobilazan dio uspjeha brenda BOMBER.

bomber revija

MODA KAO NOSITELJ EMOCIJA

Kroz svaki komad, Nikola je publici omogućio da pronađe vlastite interpretacije i sjećanja. “Košarkaški elementi prožimaju kolekciju, kako kroz direktne reference, tako i kroz suptilne znakove. Moj cilj je bio spojiti nostalgiju s modernim pristupom, pružajući publici priliku da u odjeći pronađe osobnu priču,” dodao je Filić.

bomber revija

OTVARANJE NOVIH MODNIH STRANICA

Kolekcija “Nostalgia” bit će dostupna od rujna putem službene web stranice brenda BOMBER i odabranih partnerskih trgovina. Ova revija još jednom je potvrdila da je Nikola Filić kreativni lider koji postavlja nove standarde na regionalnoj modnoj sceni. Njegov spoj inovativnog dizajna, nostalgičnih priča i visoke estetike učvrstio je BOMBER-ovu poziciju među najvažnijim modnim imenima današnjice.

bomber revija

Uz “Nostalgia”, BOMBER je pokazao da moda nije samo odjeća, već i priča, osjećaj i veza s prošlim i sadašnjim vremenima.

bomber revija bomber revija bomber revija  bomber revija bomber revija bomber revija


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025