Samo je nebo granica za hrvatskog dizajnera Juraja Zigmana koji je već dobro poznato ime u svijetu celebrityja. Nakon što je za turneju koja je raspametila fanove odjenuo jednu i jedinu Beyonce, na svom Instagram profilu pohvalio se još jednim nevjerojatnim uspjehom. Najpoznatija reperica na svijetu, Nicki Minaj, osvanula je u nevjerojatnoj kreaciji s potpisom našeg dizajnera i to u boji koju najviše voli od samog početka svoje karijere – Barbie ružičastoj. Nicki Minaj nosi Zigman dizajn u svom prepoznatljivom stilu, a zanimljivo je i da ovo nije prvi put da je Nicki Minaj odjenula kreaciju ovog talentiranog domaćeg dizajnera.
Nicki Minaj nosi Zigman haljinu u žarko ružičastoj boji
Juraj Zigman na svom je Instagram profilu objavio fotografiju na kojoj Nicki Minaj nosi Zigman haljinu i fotografira se u zrcalu te još jednu iz svoje kampanje, s koje možemo vidjeti kako ta fantastična kreacija izgleda na modelu.
Uz nestvarno lijepu haljinu Juraja Zigmana, slavna Nicki Minaj podigla je kosu u visoki rep sa šiškama, a Juraj je uz fotografiju skromno napisao: “Ružičasta Nicki Minaj u Zigmanu”.
Ova objava podigla je prašinu na Instagram profilu poznatog domaćeg dizajnera iz Rijeke, a haljinu koju je odabrala Nicki Minaj u komentarima je nahvalila Nina Badrić.
Pjevačica SZA, Cardi B i Jordin Sparks samo su još neke od poznatih dama koje obožavaju i nose kreacije s potpisom Zigman.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
Zagreb, početak ljeta. Na playlistri preslušavamo Dry Your Eyes, novu pjesmu Filipa Rudana koja nas već na prvo slušanje vodi u drugačiji svemir — mekši, introspektivniji, atmosferičan poput soundtracka za sumrak u velikom gradu. Onog trenutka kad se sve smiri, a emocije krenu govoriti.
More nije samo destinacija za odmor — ono je pravi melem za dušu i tijelo. Plava boja, svjež zrak, miris soli i ritam valova djeluju poput prirodne terapije, resetiraju nas i pripremaju za sve nove izazove.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Ako ste se posljednjih godina zatekli na bilo kojem važnom zagrebačkom eventu – od art otvaranja do rooftop partyja – velike su šanse da ste uočili jednog od najoriginalnijih muškaraca domaće modne scene: Matu Rončevića. Karizmatični PR-ovac iz agencije PRiredba nezaustavljivo dominira gradskim asfaltom i društvenim kalendarom, a njegov najnoviji styling samo potvrđuje ono što već dobro znamo – Mate ne slijedi trendove, on ih postavlja.