Slavni brend New Balance izbacio dva parfema: Mirišu poput svježih tenisica
Legendarni New Balance izbacio je dva mirisa koja će oduševiti sneakerheadove - ako ih se uspiju dočepati.
19 prosinca 2023
NEW BALANCE
19 prosinca 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Vruća novost u svijetu tenisica ovih dana je parfem New Balance koji stiže u dvije varijante, u sklopu linije pod nazivom Distilled. Suprotno mišljenju mnogih, dva parfema pod nazivima Court i Original nisu namijenjena osvježavanjutenisica već njihovim vlasnicima. Target su originalni sneakerheadovi koji najviše od svega vole osjetiti miris novih tenisica, svježih i čistih, ravno iz kutije.
Mirisna linija slavnog brenda New Balance donosi mirise koji mirišu kao “nove tenisice”, no to je naravno samo ideja – oba mirisa sadrže zanimljive i osvježavajuće note i sasvim su nosivi. Nešto poput priče o parfemu koji miriši poput plaže koju je Kramer iz Seinfeldapredstavio u toj kultnoj seriji, a koji mu je slavno “ukrao”Calvin Klein.
New Balance parfem stiže u retro pakiranju
Premda je proteklih nekoliko godina popularniji no ikad, brend New Balance osnovan je 1906. godine u Bostonu, s naglaskom na izumu fleksibilnog potplata koji stopalima pruža udobnost. Šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća New Balance tenisice bile su popularna obuća za trčanje, nakon čega su u osamdesetima postale i dio cool outfita užurbanih Amerikanaca, a pogotovo stanovnika Bostona, koji su ih nosili uz trenirke, traperice mrkva kroja i balonere.
Zatim su u sklopu “dad shoes” trenda tenisice New Balance postale prepoznatljiva oznaka sneakerheadova koji se uistinu razumiju u svijet tenisica da bi prije nekoliko godina ušle u mainstream svijet na velika vrata, kad su ljepotu kultnog modela 550 prepoznale modne influencerice s društvenih mreža te postale jedan od najpoželjnijih brendova tenisica za one koji žele biti u trendu.
Parfem New Balance “Court” i parfem New Balance “Original” ponovno se obraćaju pravim znalcima što dokazuje i retro ambalaža, koja podsjeća na muške parfeme iz kasnih osamdesetih i ranih devedesetih.
Uz note kao što su pačuli, sandalovina i borovnice, ovi parfemi, točnije, toaletne vode, sadrže mirisne note gume i pamuka (“pamučnih čarapa”) pa se tako priča o svježim tenisicama zaista slaže s mirisima. Genijalno, zar ne?
Gdje kupiti New Balance parfem?
Na žalost, dva mirisa iz linije Distilled uistinu su rezervirani za prave obožavatelje brenda New Balance, i to one koji žive u Australiji.
Moći će ih kupiti samo prvih 100 kupaca koji stignu na otvorenje novog New Balance dućana koji će vrata otvoriti danas, 19. 12. 2023. no fanovi se nadaju da će i obožavatelji tenisica s ovim poznatim potpisom iz cijelog svijeta dobiti šansu.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.