U svojoj dugogodišnjoj karijeri Juraj Zigman odjenuo je brojna slavna lica s hrvatske scene i razne celebrityje sa svih strana svijeta, no možemo se složiti da je jedan od najvećih uspjeha činjenica da je na svojoj turneji njegovu kreaciju upravo nosila Beyonce!
Juraj Zigman odjenuo Beyonce za nastup u Phoenixu!
Svjetska turneja jedne od najslavnijih pjevačica na svijetu, legendarne Beyonce, u medijima je burno popraćena zbog nevjerojatnih efekata, očaravajućih kostima i karata koje su bile toliko skupe da su obožavatelji morali izdvojiti svoju ušteđevinu i dizati zajmove kako bi ih kupili.
Slavna Beyonce poznata je po perfekcionizmu i ljubavi prema modi, a do sada je na turneji nosila kostime velikih modnih kuća te afroameričkih dizajnera kojima je tim putem željela pružiti platformu kako bi njihov rad bio prepoznat.
Među pomno izabranim kostimima koje je Beyonce odjenula na turneji Renaissance sada se nalazi i kostim s hrvatskim potpisom, a tim se važnim dostignućem na svom Instagram profilu pohvalio sam Juraj Zigman.
“Vijest dolazi!!!! Nikada nisam mislio da ću ovo ikada napisati, toliko sam oduševljen činjenicom da je sama kraljica @beyonce nosila prilagođeni ZIGMANov look za #RenaissanceTour! Dugo sam čekao, više mjeseci napornog rada i zalaganja, ali krajnji rezultat je veći nego što sam očekivao! OMGGG BEYONCEEEE JE U ZIGMANU AAAAAAAAAAA!!”, napisao je dizajner koji još uvijek ne može vjerovati da je njegov san postao java.
Juraj Zigman odjenuo Beyonce u futurističku kreaciju u svom stilu
Proslavljeni hrvatski dizajner, koji je briljirao i izradom kostima za show “Masked Singer”dobro zna kako napraviti kvalitetan i funkcionalan kostim za scenu, koji će publiku ostaviti bez daha, a izvođaču omogućiti da se s lakoćom kreće.
Turneju je Juraj Zigman već odgledao u Londonu, no njegovi fanovi tada nisu mogli ni naslutiti da će slavna Beyonce uskoro zablistati u jednom od njegovih kostima.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.