U svojoj dugogodišnjoj karijeri Juraj Zigman odjenuo je brojna slavna lica s hrvatske scene i razne celebrityje sa svih strana svijeta, no možemo se složiti da je jedan od najvećih uspjeha činjenica da je na svojoj turneji njegovu kreaciju upravo nosila Beyonce!
Juraj Zigman odjenuo Beyonce za nastup u Phoenixu!
Svjetska turneja jedne od najslavnijih pjevačica na svijetu, legendarne Beyonce, u medijima je burno popraćena zbog nevjerojatnih efekata, očaravajućih kostima i karata koje su bile toliko skupe da su obožavatelji morali izdvojiti svoju ušteđevinu i dizati zajmove kako bi ih kupili.
Slavna Beyonce poznata je po perfekcionizmu i ljubavi prema modi, a do sada je na turneji nosila kostime velikih modnih kuća te afroameričkih dizajnera kojima je tim putem željela pružiti platformu kako bi njihov rad bio prepoznat.
Među pomno izabranim kostimima koje je Beyonce odjenula na turneji Renaissance sada se nalazi i kostim s hrvatskim potpisom, a tim se važnim dostignućem na svom Instagram profilu pohvalio sam Juraj Zigman.
“Vijest dolazi!!!! Nikada nisam mislio da ću ovo ikada napisati, toliko sam oduševljen činjenicom da je sama kraljica @beyonce nosila prilagođeni ZIGMANov look za #RenaissanceTour! Dugo sam čekao, više mjeseci napornog rada i zalaganja, ali krajnji rezultat je veći nego što sam očekivao! OMGGG BEYONCEEEE JE U ZIGMANU AAAAAAAAAAA!!”, napisao je dizajner koji još uvijek ne može vjerovati da je njegov san postao java.
Juraj Zigman odjenuo Beyonce u futurističku kreaciju u svom stilu
Proslavljeni hrvatski dizajner, koji je briljirao i izradom kostima za show “Masked Singer”dobro zna kako napraviti kvalitetan i funkcionalan kostim za scenu, koji će publiku ostaviti bez daha, a izvođaču omogućiti da se s lakoćom kreće.
Turneju je Juraj Zigman već odgledao u Londonu, no njegovi fanovi tada nisu mogli ni naslutiti da će slavna Beyonce uskoro zablistati u jednom od njegovih kostima.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.