Filmski festival u Veneciji nije samo smotra filmskih i umjetničkih ostvarenja. već i modnih, jer se s podjednakom pažnjom prati i ono u čemu se slavni odluče pojaviti na crvenom tepihu najromantičnijeg grada na svijetu. Zna to i Nesrin Sanad, Egipćanka s hrvatskom adresom, koju je dugogodišnja karijera u modelingu dovela do prvih filmskih uloga i statusa svjetske influencerice i koja je na svom četvrtom pojavljivanju na Mostri oduševila sve prisutne. Ove godine, ova djevojka klasične ljepote koja neodoljivo podsjeća na talijansku glumicu Monicu Bellucci, doslovno je zasjala na crvenom tepihu na premijeri filma Finalement redatelja Claudea Leloucha u spektakularnoj zlaćanoj haljini kuvajtske dizajnerice Jamile Alsuwait (Fantazya Fashion), toliko da su oči i objektivi najpoznatijih svjetskih fotografa cijelo vrijeme bili uprti u nju.
Alsuwait u rodnom Kuvajtu već petnaest godina slovi za jednu od najpopularnijih dizajnerica, poznata po spajanju bogate tradicije svoje zemlje s inovacijama u svijetu mode, što rezultira bezvremenskim komadima koji su sada, zahvaljujući i Nesrin, privukli pažnju medija diljem svijeta. Haljina izrađena od najfinije svile s pomno apliciranim zlatnim detaljima karakterističnih za bliskoistočnu estetiku izdvojila ju je među mnogim slavnim osobama te večeri, ponajprije zahvaljujući pomalo odvažnom kroju koji je sjajno naglašavao njezinu savršenu figuru.
Ništa manje pažnje ova 176 centimetara visoka ljepotica koja je u karijeri surađivala sa Chanelom, Guccijem i Cartierom, nije privukla ni dan poslije na glamuroznom WIBA Awards eventu, gala večeri “Film Talks”, koja je na jednom mjestu okupila brojne zvijezde iz digitalne ere, onih iz svijeta filma i društvenih mreža. Sanad, koja uspješno objedinjuje obje kategorije, budući da je iza nje i nekoliko zapaženih uloga u svjetskim filmskim ostvarenjima, u tom drugom pojavljivanju na red carpetu nosila je kreaciju libanonskog dizajnera Eliea Abou Fayssala. Riječ je o čarobnoj, modroj haljini s delikatnim cvjetnim detaljima koja je otkrivala točno onoliko koliko je trebala za odvažan, ali vrlo sofisticiran finalni efekt.
„Kao netko tko se godinama uspješno bavi modelingom, glumom, slikanjem i društvenim mrežama, svjesna sam koliko moda i osobni stil mogu utjecati na percepciju javnosti o vama i zato sa svojim timom suradnika ozbiljno shvaćam priliku da se pojavim na nečem toliko praćenom kao što je Mostra. Ove godine imala sam zaista priliku surađivati sa sjajnim ljudima, od Lei Lou by Alex pa do dva navedena bliskoistočna dizajnera. Mislim da smo na crveni tepih uspjeli donijeti dašak nekadašnjeg glamura Hollywooda na jedan sasvim novi način i vesele me sve pozitivne reakcije koje sam dobila, a njih zaista nema malo“ – zaključuje Nesrin, ne skrivajući oduševljenje svojim modnim odabirima, koji će joj nesumnjivo otvoriti brojna vrata u budućnosti.
U impresivnom ambijentu povijesne tvrđave, Duchess je još jednom potvrdio status brenda koji modu pretvara u doživljaj. Ove godine naglasak je bio na Cruise kolekciji dizajnera Antuna Tina Brišara – raskošnoj, senzualnoj i istovremeno profinjenoj, oblikovanoj od najfinijih materijala koji podjednako odišu luksuzom i lakoćom.
Kada se luksuzni automobilski brend spoji s tehnološkim pionirima u optici, rezultat ne može biti ništa manje od pravog spektakla. Lexus i Revo udružili su snage i kreirali ekskluzivnu kolekciju sunčanih naočala koja briše granice između mode, performansi i futurističke tehnologije.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Postoje navike koje stvaraju osjećaj sigurnosti, kontinuiteta i rituala – a za princezu Dianu upravo je doručak bio njezin mali svakodnevni luksuz. Iako je bila ikona stila, suosjećanja i humanitarnog djelovanja, i iza zatvorenih vrata Kensingtonske palače Diana je imala svoje jednostavne, gotovo skromne rituale. Njezin nekadašnji privatni kuhar, Darren McGrady, otkrio je da je Lady Di svakog jutra započinjala dan istim obrokom – overnight oats, poznatijim i kao bircher müsli.
Na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala Maja Ćeranić Bučanin pojavila se u potpuno bijeloj večernjoj haljini s potpisom Amine Hasanbegović koja se oslanja na čiste linije i arhitektonsku dramatiku. Silueta je uska i izdužena, s naglašenim strukom i dugim, raskošnim šlepom koji vizualno produžuje figuru i daje svečani ton pogodan za otvorenja i premijere. Monokromatska paleta ostavlja prostor da konstrukcija haljine preuzme glavnu riječ.
Svojim modnim izdanjima pažnju su plijenile dizajnerica Mateja Dujić i influenserica Lidija Lešić, obje u kreacijama brenda Mateyaneira. Upečatljiv kontrast crvene i crne pokazao je promišljenu stilsku strategiju: dvije različite siluete, jedno zajedničko polazište – disciplinirani glamur.