Lijepa influencerica i model Nesrin Sanad, Egipćanka s hrvatskom adresom, kojoj mediji, zbog sličnosti sa slavnom glumicom, od milja tepaju kao egipatskoj Monici Bellucci, izazvala je veliku pažnju modnih insajdera svojim nedavnim angažmanima na netom završenim tjednima mode u Milanu i Parizu.
Sanad, koja se već proslavila na društvenim mrežama svojim sofisticiranim stilskim kombinacijama i pomalo klasičnom, staroholivudskom pristupu modi, još jednom je pokazala da je i na modnoj pisti prava zvijezda, budući da je iza nje gotovo petnaest godina uspješnog bavljenja ovim poslom.
Nesrin Sanad u Milanu je nosila revije brojnih poznatih dizajnera
Tijekom Milanskog tjedna mode, Nesrin je nosila nekoliko revija poznatih dizajnera, a bila je apsolutna zvijezda revije rimske dizajnerice Miriam Stelle, poznate po svom luksuznom, ručno rađenom resort wearu, koji obožavaju Talijanke. Sjajne je kritike pobrala i nakon showa za sve poznatiji korejski Triple Root, brand sofisticirane mode za svaki dan, na kojem je pobrala same ovacije u predivnoj pastelnoj kombinaciji kratkog balonera bez rukava s pripadajućim palazzo hlačama, ali i u divnoj, elegantnoj, ljubičastoj haljini koju je nosila na milanskoj reviji američkog dizajnera Tess Man Atelier.
Sanad nije stala samo na Milanu. Nakon zapaženih nastupa u Italiji, otputovala je u Pariz, a sjajnim nastupima u francuskoj prijestolnici mode dodatno je potvrdila svoj dugovječni status u svijetu mode, ostavljajući snažan dojam na publiku i modne kritičare. Njezina besprijekorna elegancija na pisti dovela ju je do toga da su je dizajneri nerijetko birali za ključne komade svojih kolekcija, pa je tako bila glavno lice revije Linqi Official i ne samo to, već je kreativni direktor ove kineske modne kuće cijelu kolekciju kreirao inspiriran upravo s Nesrin.
„To je za mene veliko priznanje, budući da smo se prije toga vidjeli samo dvaput, odmah smo kliknuli i očito smo jedno na drugo ostavili toliko snažan dojam da se iz tog susreta izrodila ova sjajna predivna modna priča. Priznao mi je da sam ga upravo ja inspirirala za kolekciju La Luna X Nesrin” – govori Sanad, koja je u Parizu zablistala i na reviji Aleksandre Dojčinović, prvoj reviji jedne hrvatske dizajnerice na Pariškom tjednu mode.
“S Aleksandrom me veže dugogodišnje prijateljstvo, ali i surađivale smo na brojnim projektima do sada, između ostalog bila sam i zaštitno lice kampanje za njezin vjenčani butik Le Concept i u njezinim sam haljinama bila na nedavnom Venecijanskom filmskom festivalu. Uvjerena sam da je ova pariška premijera nje kao dizajnerice samo njen početak jer je sjajna, kreativna žena s vizijom i potencijalom za svjetski uspjeh“ – naglašava i dodaje kako je tjedan u glavnom gradu Francuske bio do posljednjeg trenutka ispunjen obvezama pa gotovo nije stigla uživati u gradu onoliko koliko bi htjela.
Prekrasna Nesrin Sanad živi u Istri
Jer osim dva navedena showa, nosila je još revije japanskog dizajnera Shirjua Takashija, Brazilca Vitora Zerbinata, vjenčanice eminentnog turskog bridal dizajnera Nova Bella, vjenčanice kuće Lib Dress, kao i one Sare Mrad, ali i sjajnu reviju indonezijskog couture tima Maquinn, ekskluzivnu reviju pariškog Ateliera Dumebi, glamuroznu kolekciju ekvadorske dizajnerske zvijezde u usponu Isabelle Salvador te hvaljenu reviju meksičke dizajnerice Jasive Fernandez, o kojoj je pisao i Vogue.
„U Parizu sam uspjela uživati tek nakon revija, kada se sve sleglo i kada sam napokon uhvatila malo vremena samo za sebe, za uživanje u posjetama omiljenim muzejima, restoranima i svim onim slatkim, tipičnim pariškim kafićima na uglovima, iz kojih se pruža lijep pogled na grad i ulice. No, i tih nekoliko slobodnih dana spajala sam ugodno s korisnim, tako da sam uspjela snimiti i naslovnicu za jedan arapski modni časopis, ali i jednu sjajnu kampanju, koja još uvijek nije izašla i kojoj se iznimno veselim“ – na kraju će ova ljepotica i dodaje kako će se sada prvo dobro odmoriti u svojoj kući u Istri, a potom kreće užurbani zimski raspored koji je već sada ispunjen brojnim novim eventima i projektima.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.