Naušnice koje ne traže pažnju — ali je uvijek dobiju
U vremenu kada svijet viče, prava snaga leži u tišini koja nosi smisao. Nova kolekcija naušnica brenda Amaranthine, iza koje stoji dizajner Mario Malnar, nije tu da podilazi trendovima – već da ih nadmaši osobnošću. Svaki par naušnica postaje tihi, ali snažan odraz autentičnosti, elegancije i unutarnje slobode.
U svijetu koji svakodnevno traži vašu pažnju, gdje sve mora biti glasno, brzo i kratkotrajno, jedan domaći brend hrabro ide suprotnim putem – tiho, postojano, vječno. Amaranthine, ime koje već godinama utjelovljuje bezvremensku estetiku, ručnu izradu i autentičan dizajnerski rukopis, predstavlja svoju novu kolekciju. Ovaj put fokus je stavljen na jedan od najintrigantnijih i najintimnijih komada nakita – naušnice.
Kolekcija nije samo estetski iskorak; ona je misaoni proces pretočen u formu, materijal i detalj. Svaki par naušnica nosi vlastitu naraciju, tiho šapuće o onome tko ih nosi – o njegovoj osobnosti, unutarnjoj snazi, ranjivosti i stilu koji nije podložan tuđim pravilima. Jer naušnice nisu samo modni dodatak – one su produžetak izraza, delikatan balans između proporcije, karaktera i emocije. Njihov odabir nije slučajan. One oblikuju lice, ali i način na koji lice komunicira s ostatkom svijeta.
U ovoj kolekciji, Mario Malnar, osnivač i kreativni duh Amaranthinea, pomiče granice dosadašnjeg rada. Naušnice od dragog i poludragog kamenja – safira, smaragda, koralja, tirkiza, akvamarina, baroknih bisera – ne traže odobrenje. Ne podilaze estetici sezonskih diktata. One ju redefiniraju. Svaki komad oblikovan je s dubokom pažnjom, unutarnjim osjećajem za proporciju i instinktom koji ne poznaje šablone. Rezultat je kolekcija koja ne viče, ali se pamti. Koja ne imitira, već stvara vlastiti vizualni jezik.
Fotografska kampanja, osmišljena u duhu kontemplativne jednostavnosti, prati tu filozofiju. Minimalizam koji nije hladan, već meditativan. Naušnice lebde u prostoru svjetla i sjene, oslobođene svih suvišnosti, pretvarajući se u male skulpture koje ne trebaju model da bi zaživjele – ali na tijelu dobivaju dušu. Svaki kadar otkriva novu dimenziju dizajna: sirovost teksture, raskoš nijansi, asimetriju koja postaje savršenstvo.
Nova kolekcija ne targetira “publiku” – ona komunicira s osobama. Sa ženama i muškarcima koji se ne žele uklapati, već istaknuti. Koji nakit ne nose da bi bili viđeni, već da bi nešto rekli. Onima koji biraju, umjesto da slijede. Onima koji razumiju da prava elegancija nikada nije glasna – ona se osjeća, titra, ostaje.
U vremenu hiperprodukcije i generičkih estetskih rješenja, Amaranthine donosi ono čega najviše nedostaje: tišinu s karakterom. Njihove naušnice nisu stvorene za “posebne prilike”. One same jesu posebna prilika – za izražavanje, za prisutnost, za autentičnost.
Jer kako Amaranthine poručuje ovom kolekcijom: ne moraš povisiti ton da bi te čuli. Dovoljno je biti svoj. A kada to jesi – tvoj nakit govori umjesto tebe. I svaka riječ odjekuje.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Intimna obiteljska proslava, osmijesi i dirljiva poruka na torti pokazali su koliko Izabel Kovačić ima posebno mjesto u životu slavnog nogometaša i njihove djece.
Tijekom zajedničkog gostovanja u emisiji Actors on Actors glumičin komentar o očinstvu mnogi su protumačili kao ironičnu aluziju na ljubavni život Leonarda DiCaprija i njegove znatno mlađe partnerice.
Da se prave stvari ne zaboravljaju, potvrđuje i pjesma „Naš Božić“, snimljena prije 31 godinu. Riječ je o prvoj pjesmi u karijeri Nine Badrić, tada još vrlo mlade izvođačice, koja je upravo tim singlom započela svoj glazbeni put.
Nakon iznimnog uspjeha i dviju rasprodanih Arena Zagreb, Severina nastavlja svoju aktualnu dvoransku turneju koncertom u Sisku. Dvorana Zeleni brijeg ugostit će jednu od najznačajnijih glazbenih umjetnica u regiji u petak, 7. ožujka, čime Sisak postaje nova postaja turneje koja obilježava aktualnu koncertnu sezonu.