Nataša Mihaljčišin predstavlja novu kolekciju naziva “Sajam vjenčanja”
Kolekcija je snimljena u jednom zagrebačkom, donjogradskom stanu, koji se upravo sprema za svoj novi životni ciklus. Konzervirani tragovi prošlih epoha poslužili su kao idealan scenografski okvir za interpretaciju pojma, forme i značenja vjenčanice.
I onda su živjeli sretno do kraja života, a prije toga su se vjenčali, a još prije su morali svladati razne prepreke i proći kroz nezamislive poteškoće – ipak, to je bio samo uvod u plošnu viziju idiličnog života čiji je simbolički početak označen, u gotovo svim bajkama, bjelinom i čistoćom njezine haljine, analogno čistoćom duše koje se u svečanom obredu formalno spaja s drugom, to jest sa svojom sudbinskom družicom.
Prepreke su mogle biti materijalne, duhovne, političke, spolne i rodne, možda i transrodne, a nekima, bogami, software niti nije pridružio sudbinskog druga (soulmate) tako da bi smetnje takve vrste mogli okarakterizirati kao nepremostive!?
Nataša Mihaljčišin otkriva romantičnu viziju
Bilo kako bilo, od romantične vizije idiličnog vjenčanja i harmoničnog sljubljivanja, došli smo do praktične i komercijalne organizacijske platforme, a realne prepreke i poteškoće organiziranog ljubavnog života su se, često, znale pokazati daleko kompliciranijima od onih koje je trebalo riješiti tijekom uvertire. No dopustimo: neka san, ostane san! Sanjajmo na javi o ljepoti simbolike vjenčanice; možemo joj dati modnu slobodu u svojoj intimi, možemo je ponijeti kao katarzu oprečnih osjećaja početka, završetka i ponovnog početka – bilo s nekim, bilo sa samom sobom.
Obući vjenčanicu kao čin, kao gestu susreta, kao proces finog ritualnog ukrašavanja kojim se slavi jedan životni ciklus, kao spremnost na transformaciju, igru, samopropitivanje, i opet: snoviđenje! Ispreplitanje sna i jave, čežnje i konstrukcije potreba može zakomplicirati odnos prema zbilji, ali ga može i oplemeniti tankoćutnom njegom autentične nježnosti i ranjivosti.
Na tankoj granici prolaznosti i vječnosti, ritual vjenčanja svjedoči i našoj dubokoj potrebi za prepoznavanjem, zato se, možda i volumen pažnje i značaja koji obilježava tu jednu, iznimnu i posebnu haljinu, često čini predimenzioniranim, a danas i vrlo komercijalno destruktivnim. Kolekcija želi vjenčanicu postaviti u simbolički kontekst autentičnog susreta sa sobom, ili s nekim drugim – kako god kome drago i za slavlje bilo!
Ima tu puno ručnog rada, heklanja, štrikanja, paranja, ziherica i dekonstrukcije. Ima i jedan veo s vjenčanja od prije pola stoljeća, kao i jedan dragocjeni svileno čipkasti stolnjak s početka prošlog stoljeća. Sve drugo je novo i minuciozno i strpljivo izvedeno zahvaljujući divnim suradnicama.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.