Vizija sofisticiranosti i zavodljivosti u novoj kolekciji Natalije Smogor
Na ovogodišnjoj Moderni, dizajnerica Natalija Smogor predstavila je kolekciju "Blacky", koja slavi profinjenost, ženstvenost i zavodljivost moderne žene.
Na ovogodišnjoj Moderni, dizajnerica Natalija Smogor predstavila je svoju novu kolekciju koja odiše profinjenošću, ženstvenošću i neodoljivom zavodljivošću. Smogor je stvorila viziju moderne “Blacky” žene, koja se izdvaja svojim prepoznatljivim stilom i bezvremenskom elegancijom. Ova žena je uvijek spremna za izlazak, a njena odjeća savršeno balansira između sofisticirane jednostavnosti i senzualnosti, omogućujući joj da zablista u svakoj prilici.
Kolekcija prikazuje žene koje uživaju u dotjerivanju, bilo da se radi o ležernoj kavi s prijateljicama ili glamuroznom večernjem izlasku. Za dnevne izlaske, Smogor je osmislila prozračne svilene haljine i bluze s volanima, koje naglašavaju lepršavost i prirodnu eleganciju. S druge strane, za večernje prilike, kolekcija nudi mini suknje i uske topove koje ističu zavodljivost, dok luksuzni materijali poput čipke, svile, satena i muslina stvaraju dojam bogatstva i glamura.
Posebna pažnja posvećena je detaljima koji čine svaki komad unikatnim – zlatni gumbići i pažljivo izabrani krojevi dodatno naglašavaju luksuznost odjevnih predmeta, dok istovremeno daju dozu modernosti i razigranosti. Ova suptilna kombinacija luksuznih materijala i jednostavnih linija savršeno dočarava suštinu “Blacky” žene: ona je moderna, slobodna, samouvjerena, ali uvijek ženstvena.
Kolekcija uključuje širok raspon odjevnih komada, od elegantnih hlača, majica sa zanimljivim detaljima do dugih, raskošnih haljina koje prate liniju tijela i naglašavaju siluetu. Svaki komad iz ove kolekcije izrađen je s nevjerojatnom pažnjom prema detaljima, stvarajući spoj ženstvenosti i odvažnosti koji “Blacky” ženi daje neporecivo samopouzdanje.
Svojim dizajnom, Natalija Smogor odaje počast modernoj ženi koja balansira između svakodnevnih obveza i uživanja u životu, uvijek spremna da izrazi svoju osobnost kroz odjeću. Smogor je kroz ovu kolekciju prikazala ženu koja se ne boji istaknuti, koja je slobodna u izražavanju svoje ženstvenosti i individualnosti. Njezin stil odiše profinjenom lakoćom, a svaki komad u kolekciji nosi priču o hrabrosti, slobodi i eleganciji.
Blacky žena simbolizira suvremeni stil života – samosvjesna, hrabra, ali uvijek dotjerana i besprijekorno elegantna. Kroz ovu kolekciju, Smogor je pokazala kako moda može biti i moćna i razigrana, zadržavajući pritom visoku razinu sofisticiranosti koja privlači poglede i ostavlja trajan dojam.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.