Brend SKIMS više se puta istaknuo kao pravi trendseter kad su donje rublje i udobna odjeća pitanju pa nas ne bi čudilo ako će u nadolazećoj sezoni zbog njega porasti popularnost jednog zaboravljenog komada koji su prije 15-ak godina nosili baš svi. Naime, nakon seksi modne kampanje s ultimativnom “brat djevojkom” ljeta, Charli XCX, Kim Kardashian predstavila je nove stezne hlačice SKIMS koje su toliko oduševile njezine obožavateljice da su navodno srušile stranicu.
Kampanja za SKIMS s Charli XCXINSTAGRAM: @SKIMS
Naravno, ovo nisu prve stezne hlačice SKIMS, no čini se da ih je sa samo nekoliko objava na Instagramu, Kim Kardashian ponovno vratila u modu.
Dok djevojkama generacije Z, koje u izlaske odlaze u tenisicama, a ne cipelama s platformama poput njihovih prethodnica vjerojatno ne pada na pamet nositi stezne hlačice više puta tjedno, no nekoć je upravo taj komad donjeg rublja bio vrlo popularan, čak u trendu.
Nakon što je Sara Blakely sa svojim brendom SPANX početkom dvijetisućitih napravila veliki boom na tržištu, njezine stezne gaćice nosili su baš svi, od same Kim Kardashian preko Jennifer Lopez, Katy Perry, Eve Longorije pa čak i dama iz britanske kraljevske obitelji poput Zare Phillips.
Gwyneth Paltrow u jednom je talk showu otkrila da je nakon porođaja nosila dva para SPANX steznih hlačica ispod haljina, a djevojke i žene diljem svijeta prihvatile su ih kao uobičajen dio garderobe koji bi nosile ispod odjeće za izlaske i svečane prilike.
Stezne hlačice SKIMS Seamless Sculpt Butt Lifting Short dolaze u više nijansi, a osmišljene su s posebnim naglaskom na oblikovanje stražnjice.
Hoće li zaboravljeni trend vratiti u modu, tek ćemo vidjeti.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.