Nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris porasla je potražnja za ovim komadom nakita

Uz tamnocrveni ruž i "pariške šiške", Emily je pokrenula i pomamu za još jednim stilskim komadom.

29 travnja 2023

Emily in Paris SHUTTERSTOCK
HELLO
Dina Plevnik Zamjenica glavnog urednika / Deputy editor

Netflixova romantična serija “Emily in Paris” iz sezone u sezonu diže veliku pompu, što zbog samog zapleta, a što zbog mode i stajlinga glavnih likova.

Premda njezin lik gledatelji “vole mrziti”, glavna junakinja Emily svakako je trendseterica i izvan ekrana.

Nakon treće sezone, porasla je potražnja za “francuskim šiškama” i tamnocrvenim ružem koji Emily nosi  (Lancôme’s L’Absolu Rouge Drama Matte Lipstick, zahvaliti nam možete kasnije), ali i za jednim davno zaboravljenim komadom nakita.

Tanke zlatne ogrlice jedan su od najdražih modnih dodataka marketinške stručnjakinje Emily

Inicijali su ponovno u trendu

U seriji Emily nosi tanke zlatne ogrlice koje su već neko vrijeme u trendu, no fanovima je za oko zapela ogrlica sa slovom E, koju ta marketinška stručnjakinja nosi u nekoliko epizoda.

Emily u seriji nosi ogrlicu brenda Van­rycke, no zahvaljujući njoj vrtoglav porast narudžbi za sličnim komadom zabilježili su i drugi brendovi.

Slavni brend nakita Pandora, izjavio je kako su žene ponovno poludjele za nakitom s inicijalima te tu tvrdnju potkrijepili činjenicom da je nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris potraga za pojmom “ogrlica s inicijalima” porasla za vrtoglavih 55 posto.

Oh la la!

Emily in Paris

U popularnoj seriji Emily često nosi ogrlicu s privjeskom ESHUTTERSTOCK

Najzgodnije ogrlice s inicijalima, prema izboru portala Hello! možete pronaći ovdje:

Ogrlica Vanrycke koju nosi Emily:

Ogrlica Vanrycke

Ogrlica s inicijalima, Reserved:

Ogrlica Reserved

 

Ogrlica s privjeskom, ASOS:

Ogrlica ASOS

Dijamantni privjesak za ogrlicu, ZAKS:

Privjesak ZAKS

Ogrlica Pigrim, Zalando:

Ogrlica Pilgrim

 


druge vijesti

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025