Nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris porasla je potražnja za ovim komadom nakita
Uz tamnocrveni ruž i "pariške šiške", Emily je pokrenula i pomamu za još jednim stilskim komadom.
29 travnja 2023
SHUTTERSTOCK
29 travnja 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Netflixova romantična serija “Emily in Paris” iz sezone u sezonu diže veliku pompu, što zbog samog zapleta, a što zbog mode i stajlinga glavnih likova.
Premda njezin lik gledatelji “vole mrziti”, glavna junakinja Emily svakako je trendseterica i izvan ekrana.
Nakon treće sezone, porasla je potražnja za “francuskim šiškama” i tamnocrvenim ružem koji Emily nosi (Lancôme’s L’Absolu Rouge Drama Matte Lipstick, zahvaliti nam možete kasnije), ali i za jednim davno zaboravljenim komadom nakita.
Tanke zlatne ogrlice jedan su od najdražih modnih dodataka marketinške stručnjakinje Emily
Inicijali su ponovno u trendu
U seriji Emily nosi tanke zlatne ogrlice koje su već neko vrijeme u trendu, no fanovima je za oko zapela ogrlica sa slovom E, koju ta marketinška stručnjakinja nosi u nekoliko epizoda.
Emily u seriji nosi ogrlicu brenda Vanrycke, no zahvaljujući njoj vrtoglav porast narudžbi za sličnim komadom zabilježili su i drugi brendovi.
Slavni brend nakita Pandora, izjavio je kako su žene ponovno poludjele za nakitom s inicijalima te tu tvrdnju potkrijepili činjenicom da je nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris potraga za pojmom “ogrlica s inicijalima” porasla za vrtoglavih 55 posto.
Oh la la!
U popularnoj seriji Emily često nosi ogrlicu s privjeskom ESHUTTERSTOCK
Najzgodnije ogrlice s inicijalima, prema izboru portala Hello! možete pronaći ovdje:
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Nakon sedam godina glazbene stanke, Versi se na scenu vraćaju u velikom stilu! Grupa, poznata po zaraznim melodijama i mladenačkom duhu, ovog nas ljeta osvaja obradom velikog hita Adio — pjesme Dalmatinske legende Đanija Maršana.
Na putovanjima većina nas radi isto – stanemo ispred znamenitosti, nasmiješimo se i klik! Još jedna fotka za uspomenu. No, poznata lifestyle fotografkinja Rajna Raguž kao da igra prema potpuno drugačijim pravilima. Njezine fotografije s putovanja djeluju spontano, nenamješteno, a opet toliko promišljeno i estetski moćno. I baš zato osvajaju društvene mreže – jer u vremenu poziranja i filtera, Rajna odabire trenutak i emociju na uštrb umjetnog savršenstva.