Nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris porasla je potražnja za ovim komadom nakita
Uz tamnocrveni ruž i "pariške šiške", Emily je pokrenula i pomamu za još jednim stilskim komadom.
29 travnja 2023
SHUTTERSTOCK
29 travnja 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Netflixova romantična serija “Emily in Paris” iz sezone u sezonu diže veliku pompu, što zbog samog zapleta, a što zbog mode i stajlinga glavnih likova.
Premda njezin lik gledatelji “vole mrziti”, glavna junakinja Emily svakako je trendseterica i izvan ekrana.
Nakon treće sezone, porasla je potražnja za “francuskim šiškama” i tamnocrvenim ružem koji Emily nosi (Lancôme’s L’Absolu Rouge Drama Matte Lipstick, zahvaliti nam možete kasnije), ali i za jednim davno zaboravljenim komadom nakita.
Tanke zlatne ogrlice jedan su od najdražih modnih dodataka marketinške stručnjakinje Emily
Inicijali su ponovno u trendu
U seriji Emily nosi tanke zlatne ogrlice koje su već neko vrijeme u trendu, no fanovima je za oko zapela ogrlica sa slovom E, koju ta marketinška stručnjakinja nosi u nekoliko epizoda.
Emily u seriji nosi ogrlicu brenda Vanrycke, no zahvaljujući njoj vrtoglav porast narudžbi za sličnim komadom zabilježili su i drugi brendovi.
Slavni brend nakita Pandora, izjavio je kako su žene ponovno poludjele za nakitom s inicijalima te tu tvrdnju potkrijepili činjenicom da je nakon prikazivanja treće sezone serije Emily in Paris potraga za pojmom “ogrlica s inicijalima” porasla za vrtoglavih 55 posto.
Oh la la!
U popularnoj seriji Emily često nosi ogrlicu s privjeskom ESHUTTERSTOCK
Najzgodnije ogrlice s inicijalima, prema izboru portala Hello! možete pronaći ovdje:
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.