Princeza Kate Middleton optužena je da nosi “razočaravajući” nakit, no obožavatelji popularnih brendova ne bi se složili – često promovira pristupačnu kupovinu koja omogućuje njezinim fanovima da oponašaju njezin stil.
Nakit Kate Middleton razočarao bivšu urednicu Voguea
BAFTA – naušnice iz Zare 18 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Bivša međunarodna urednica Voguea, Suzy Menkes, optužila je Kate Middleton da djeluje ravnodušno prema kolekciji rijetkih i dragocjenih dragulja koje ima privilegiju nositi te da nema isti entuzijazam prema nakitu kao njezina svekrva Camilla.
London – Accesorizze naušnice 2.10 funtiFOTO: GETTYIMAGES
No, Kate Middleton je i dalje dokazala da zna kombinirati različite brendove, često kombinirajući dizajnerske odjevne kombinacije s jednostavnijim naušnicama.
Bilo da prisustvuje događajima poput BAFTA-e ili pozdravlja važne osobe, princeza je viđena s nakitom iz Zare, H&M-a i Accessorize-a.
Dublin – H&M naušnice 6 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Početkom ove godine princeza Kate Middleton viđena je kako nosi naušnice vrijedne osamnaest funti iz Zare, koje je uparila s haljinom Alexander McQueen.
Par zlatnih naušnica s cvjetnim detaljima koštao je manje od dvadeset funti.
London – ASOS naušnice manje od 20 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton stigla je na božićni koncert u Westminster Abbeyu u prosincu izgledajući besprijekorno, noseći tamnocrvenu kaput-haljinu, koju je vjerojatno dizajnirao londonski dizajner Eponine.
Promatrači kraljevskih događanja su primijetili kako je za događaj ‘Together at Christmas’ nosila naušnicame s padajućim rubinima.
Nakit Kate Middleton najčešće je pristupačan nakit iz poznatih high street brendova
Bradford – Zeen naušnice manje od 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton, koja voli povoljne stvari, kupila ih je u Accessorizeu za četrnaest funti, te ih je uparila s usklađenim rukavicama, torbicom i cipelama tamnocrvene boje.
Na drugoj prigodi, tijekom lansiranja kampanje “Take Action on Addiction” 2021. godine, viđena je kako nosi par naušnica s zlatnim pozlatom od četrnaest karatnog zlata iz online trgovine ASOS, koje također koštaju manje od dvadeset funti.
Islamabad – Zeen naušniceFOTO: PROFIMEDIA
Uparila ih je s crvenom suknjom Christopher Kane iznosa 845 funti i džemperom Ralph Laurenod 225 funti.
Izgleda da Kate Middleton svojom ljubavlju prema high street brendovima inspirira i druge članove kraljevske obitelji, jer je kraljica Camilla također preuzela nekoliko njezinih navika.
Back to Nature festival – Accessorize naušnice 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton viđena je i kako podržava manje brendove, uključujući Zeen, a nosila je nekoliko šarenih naušnica koje su koštale manje od pet funti.
Iako je često fotografirana u modnim dodacima high street brendova, sveukupna vrijednost njezine garderobe znatno je porasla 2022. godine.
Nosila je odjeću sveukupnog iznosa od 176.664 funti u godini pandemije, a taj iznos uključen je u njezin proračun za obavljanje kraljevske dužnosti. Za razliku od 2021. godine, kada je na odjeću potrošiča 48.845 funti. Ovo je razlika s velikim troškom.
Međutim, nastavila je nositi neke od svojih starijih, omiljenih komada, uključujući komade iz Zare, Hobbsa i Manga.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.