Princeza Kate Middleton optužena je da nosi “razočaravajući” nakit, no obožavatelji popularnih brendova ne bi se složili – često promovira pristupačnu kupovinu koja omogućuje njezinim fanovima da oponašaju njezin stil.
Nakit Kate Middleton razočarao bivšu urednicu Voguea
BAFTA – naušnice iz Zare 18 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Bivša međunarodna urednica Voguea, Suzy Menkes, optužila je Kate Middleton da djeluje ravnodušno prema kolekciji rijetkih i dragocjenih dragulja koje ima privilegiju nositi te da nema isti entuzijazam prema nakitu kao njezina svekrva Camilla.
London – Accesorizze naušnice 2.10 funtiFOTO: GETTYIMAGES
No, Kate Middleton je i dalje dokazala da zna kombinirati različite brendove, često kombinirajući dizajnerske odjevne kombinacije s jednostavnijim naušnicama.
Bilo da prisustvuje događajima poput BAFTA-e ili pozdravlja važne osobe, princeza je viđena s nakitom iz Zare, H&M-a i Accessorize-a.
Dublin – H&M naušnice 6 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Početkom ove godine princeza Kate Middleton viđena je kako nosi naušnice vrijedne osamnaest funti iz Zare, koje je uparila s haljinom Alexander McQueen.
Par zlatnih naušnica s cvjetnim detaljima koštao je manje od dvadeset funti.
London – ASOS naušnice manje od 20 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton stigla je na božićni koncert u Westminster Abbeyu u prosincu izgledajući besprijekorno, noseći tamnocrvenu kaput-haljinu, koju je vjerojatno dizajnirao londonski dizajner Eponine.
Promatrači kraljevskih događanja su primijetili kako je za događaj ‘Together at Christmas’ nosila naušnicame s padajućim rubinima.
Nakit Kate Middleton najčešće je pristupačan nakit iz poznatih high street brendova
Bradford – Zeen naušnice manje od 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton, koja voli povoljne stvari, kupila ih je u Accessorizeu za četrnaest funti, te ih je uparila s usklađenim rukavicama, torbicom i cipelama tamnocrvene boje.
Na drugoj prigodi, tijekom lansiranja kampanje “Take Action on Addiction” 2021. godine, viđena je kako nosi par naušnica s zlatnim pozlatom od četrnaest karatnog zlata iz online trgovine ASOS, koje također koštaju manje od dvadeset funti.
Islamabad – Zeen naušniceFOTO: PROFIMEDIA
Uparila ih je s crvenom suknjom Christopher Kane iznosa 845 funti i džemperom Ralph Laurenod 225 funti.
Izgleda da Kate Middleton svojom ljubavlju prema high street brendovima inspirira i druge članove kraljevske obitelji, jer je kraljica Camilla također preuzela nekoliko njezinih navika.
Back to Nature festival – Accessorize naušnice 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA
Kate Middleton viđena je i kako podržava manje brendove, uključujući Zeen, a nosila je nekoliko šarenih naušnica koje su koštale manje od pet funti.
Iako je često fotografirana u modnim dodacima high street brendova, sveukupna vrijednost njezine garderobe znatno je porasla 2022. godine.
Nosila je odjeću sveukupnog iznosa od 176.664 funti u godini pandemije, a taj iznos uključen je u njezin proračun za obavljanje kraljevske dužnosti. Za razliku od 2021. godine, kada je na odjeću potrošiča 48.845 funti. Ovo je razlika s velikim troškom.
Međutim, nastavila je nositi neke od svojih starijih, omiljenih komada, uključujući komade iz Zare, Hobbsa i Manga.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.