Nakit Kate Middleton razočarao najvažnije ljude u svijetu mode

Kate Middleton često nosi pristupačan nakit, što je izazvalo brojne kritike.

27 srpnja 2023

KATE MIDDLETON NAKIT GLAVNA FOTKA FOTO: PROFIMEDIA
HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Princeza Kate Middleton optužena je da nosi “razočaravajući” nakit, no obožavatelji popularnih brendova ne bi se složili – često promovira pristupačnu kupovinu koja omogućuje njezinim fanovima da oponašaju njezin stil.

Nakit Kate Middleton razočarao bivšu urednicu Voguea

Kate Middleton nakit

BAFTA – naušnice iz Zare 18 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Bivša međunarodna urednica Voguea, Suzy Menkes, optužila je Kate Middleton da djeluje ravnodušno prema kolekciji rijetkih i dragocjenih dragulja koje ima privilegiju nositi te da nema isti entuzijazam prema nakitu kao njezina svekrva Camilla.

kate middleton nakit

London – Accesorizze naušnice 2.10 funtiFOTO: GETTYIMAGES

No, Kate Middleton je i dalje dokazala da zna kombinirati različite brendove, često kombinirajući dizajnerske odjevne kombinacije s jednostavnijim naušnicama.

Kate Middleton nakit

Westminster Abbey – Accesorizze naušnice 14 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Bilo da prisustvuje događajima poput BAFTA-e ili pozdravlja važne osobe, princeza je viđena s nakitom iz Zare, H&M-a i Accessorize-a.

Kate Middleton nakit

Dublin – H&M naušnice 6 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Početkom ove godine princeza Kate Middleton viđena je kako nosi naušnice vrijedne osamnaest funti iz Zare, koje je uparila s haljinom Alexander McQueen.

Par zlatnih naušnica s cvjetnim detaljima koštao je manje od dvadeset funti.

Kate Middleton nakit

London – ASOS naušnice manje od 20 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Kate Middleton stigla je na božićni koncert u Westminster Abbeyu u prosincu izgledajući besprijekorno, noseći tamnocrvenu kaput-haljinu, koju je vjerojatno dizajnirao londonski dizajner Eponine.

Promatrači kraljevskih događanja su primijetili kako je za događaj ‘Together at Christmas’ nosila naušnicame s padajućim rubinima.

Nakit Kate Middleton najčešće je pristupačan nakit iz poznatih high street brendova

kate middleton nakit

Bradford – Zeen naušnice manje od 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Kate Middleton, koja voli povoljne stvari, kupila ih je u Accessorizeu za četrnaest funti, te ih je uparila s usklađenim rukavicama, torbicom i cipelama tamnocrvene boje.

kate middleton nakit

Hampton Court Palace – Accessorize naušniceFOTO: PROFIMEDIA

Na drugoj prigodi, tijekom lansiranja kampanje “Take Action on Addiction” 2021. godine, viđena je kako nosi par naušnica s zlatnim pozlatom od četrnaest karatnog zlata iz online trgovine ASOS, koje također koštaju manje od dvadeset funti.

kate middleton nakit

Islamabad – Zeen naušniceFOTO: PROFIMEDIA

Uparila ih je s crvenom suknjom Christopher Kane iznosa 845 funti i džemperom Ralph Lauren od 225 funti.

Izgleda da Kate Middleton svojom ljubavlju prema high street brendovima inspirira i druge članove kraljevske obitelji, jer je kraljica Camilla također preuzela nekoliko njezinih navika.

kate middleton nakit

Back to Nature festival – Accessorize naušnice 5 funtiFOTO: PROFIMEDIA

Kate Middleton viđena je i kako podržava manje brendove, uključujući Zeen, a nosila je nekoliko šarenih naušnica koje su koštale manje od pet funti.

Iako je često fotografirana u modnim dodacima high street brendova, sveukupna vrijednost njezine garderobe znatno je porasla 2022. godine.

Nosila je odjeću sveukupnog iznosa od 176.664 funti u godini pandemije, a taj iznos uključen je u njezin proračun za obavljanje kraljevske dužnosti. Za razliku od 2021. godine, kada je na odjeću potrošiča 48.845 funti. Ovo je razlika s velikim troškom.

Međutim, nastavila je nositi neke od svojih starijih, omiljenih komada, uključujući komade iz Zare, Hobbsa i Manga.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025