Najpopularnije tenisice godine dobile Disney izdanje: Priči Adidas Samba pridružili se Mickey i Minnie
U povodu Disneyjeve 100. obljenice, i Mickey i Miney postali su zaštitna lica trenutno najpopularnijih tenisica.
01 svibnja 2023
INSTAGRAM: @EMITAZ
01 svibnja 202313:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Rijetko se oko kojih tenisica diže prašina kao za trenutno aktualnim modelom Adidas Samba.
Riječ je o tenisicama koje su u kratkom roku postale omiljena obuća slavnih cura kao što su Hailey Bieber, Kaia Gerber, Kendall Jenner i Bella Hadid, ali i stylish djevojaka s Instagrama koje su poludjele za ovim modelom.
Originalne tenisice Adidas Samba već su mjesecima rasprodane u trgovinama diljem svijeta. No, kako bi zainteresirani ipak dobili mogućnost u svoj ormarić s cipelama spremiti popularne Sambice, Adidas svako toliko izbaci novu varijantu, nastalu u suradnji s nekim poznatim brendom.
Pharrell Williams već je imao priliku Sambicama dati svoj kreativni pečat, skupocjeno limitirano izdanje nastalo u suradnji s brendom Sporty&Rich također je imalo velik uspjeh, a sada su u tenisice Adidas Samba “uskočili” Mickey i Minnie.
Naime, u povodu 100. rođendana Disneyja, Adidas je izbacio dva para tenisica na kojima glavnu ulogu imaju slavni likovi iz crtića.
Tenisice Samba Mickey Mouse u potpunosti su bijele, a lik slavnog miša možemo vidjeti na peti i jeziku.
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Tenisice Adidas Samba Mickey MousePRESS FOTO
Crvena boja, po kojoj je prepoznatljiva mašnica Minnie Mouse, vidljiva je na crtama tenisica na kojima je zvijezda ova slavna mišica, a njezina ruka i mašna s točkicama točka su na i simpatičnog dizajna rezerviranog za “velike cure”.
Kako vam se sviđa ova suradnja brendova Adidas i Disney?
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.