Prevladavaju nježne, pastelne boje, koje se savršeno uklapaju u toplije vrijeme koje smo toliko čekali. Pri odabiru savršenog stajlinga, bitno je obratiti pozornost na kvalitetu tkanina, izvrsnost izrade samog komada, a u moru opcija koje su izrazito „trendovske“, pronaći savršeno odijelo ili haljinu koja djeluje bezvremenski i koje će biti nosivo – godinama.
Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada je riječ o odijelima. Naime, već se godinama upravo ovaj brend ističe krojevima, bojama i kvalitetom u kojima svaka žena izgleda profinjeno, ali istovremeno nježno i snažno. Riječ je o komadima koji su nosivi u raznim prigodama, bilo da ste slavljenica, nečija kuma, gost na promociji ili vjenčanju, odlazite li na bitan sastanak ili event. Nakit i dobar par cipela, u trenutku će jednu opušteniju dnevnu varijantu, pretvoriti u divan svečaniji look. Također, moć transformacije je nešto što komade iz ove capsule proljetne kolekcije, čini itekako poželjnima. Gradske momente kroz svoj objektiv, divno je zabilježio Danko Šimunović, produkciju potpisuje Marina Drljo Perša, a make up modela Rahele Ljubičić, djelo je Maše Mihaljčić.
Postoji nepisano pravilo kako bi svaka žena u svom ormaru trebala posjedovati vječni klasik – smoking, i on odavno nije rezerviran samo za muškarce. Ženama on stoji izrazito elegantno i svaka se u njemu osjeća moćno i u najmanju ruku – spremno osvojiti svijet. U ovoj kolekciji se posebno ističu i bijelo i baby blue Ann Marie odijelo, koje je ujedno i jedan od bestsellera brenda. Prirodne tkanine poput pamučnih i viskoznih haljina te odijela od hladne vune i svile, osvajaju na prvi dodir.
Adresa Vlaška 6 u Zagrebu, nezaobilazna je adresa ako ste u potrazi za prekrasnim vječnim komadima, koji će godinama krasiti vaše ormare i u kojima ćete uvijek izgledati nepogrešivo. Sve novosti možete lako pratiti i putem službene Instagram stranice.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Vjenčanje pod zvijezdama oduvijek slovi kao vrhunac romantike - onaj poseban dan kada se sve svjetlosti ovog svijeta ugase, a upale se one koje dolaze s neba. Takva proslava očarat će sve goste, a mladence uvući u bajku o vječnoj ljubavi, daleko od gradske vreve i svjetala.
Dok planet napokon počinje disati lakše nakon godina woke kaosa, Lizzo, samoproglašena “kraljica body-positivity” i samozvani moralni kompas TikToka, odlučila je da baš njoj pripada zadnja riječ o – trapericama. Da, trapericama. Jer ništa više ne simbolizira kraj woke hipokrizije kao povratak jednostavnih, klasičnih, plavih traperica koje su danas ponovno postale oružje zdravog razuma.
Dok svijet ne prestaje tražiti granice koje ne smije prijeći, Hollywood ih već odavno ignorira. Najnoviji čin kulturne provokacije dolazi s pozornice slavnog Hollywood Bowla, gdje Adam Lambert s oduševljenjem brani odluku da Cynthia Erivo, žena, crnkinja i k tome deklarirana queer osoba, utjelovi Isusa Krista u mjuziklu Jesus Christ Superstar. U umjetnosti koja voli šokirati, ali nikad promišljati o posljedicama, ovo je još jedan primjer kako se svetinje gaze u ime “umjetničke slobode”.