Prevladavaju nježne, pastelne boje, koje se savršeno uklapaju u toplije vrijeme koje smo toliko čekali. Pri odabiru savršenog stajlinga, bitno je obratiti pozornost na kvalitetu tkanina, izvrsnost izrade samog komada, a u moru opcija koje su izrazito „trendovske“, pronaći savršeno odijelo ili haljinu koja djeluje bezvremenski i koje će biti nosivo – godinama.
Poznati domaći brend DeLight, uvijek je prva stanica kada je riječ o odijelima. Naime, već se godinama upravo ovaj brend ističe krojevima, bojama i kvalitetom u kojima svaka žena izgleda profinjeno, ali istovremeno nježno i snažno. Riječ je o komadima koji su nosivi u raznim prigodama, bilo da ste slavljenica, nečija kuma, gost na promociji ili vjenčanju, odlazite li na bitan sastanak ili event. Nakit i dobar par cipela, u trenutku će jednu opušteniju dnevnu varijantu, pretvoriti u divan svečaniji look. Također, moć transformacije je nešto što komade iz ove capsule proljetne kolekcije, čini itekako poželjnima. Gradske momente kroz svoj objektiv, divno je zabilježio Danko Šimunović, produkciju potpisuje Marina Drljo Perša, a make up modela Rahele Ljubičić, djelo je Maše Mihaljčić.
Postoji nepisano pravilo kako bi svaka žena u svom ormaru trebala posjedovati vječni klasik – smoking, i on odavno nije rezerviran samo za muškarce. Ženama on stoji izrazito elegantno i svaka se u njemu osjeća moćno i u najmanju ruku – spremno osvojiti svijet. U ovoj kolekciji se posebno ističu i bijelo i baby blue Ann Marie odijelo, koje je ujedno i jedan od bestsellera brenda. Prirodne tkanine poput pamučnih i viskoznih haljina te odijela od hladne vune i svile, osvajaju na prvi dodir.
Adresa Vlaška 6 u Zagrebu, nezaobilazna je adresa ako ste u potrazi za prekrasnim vječnim komadima, koji će godinama krasiti vaše ormare i u kojima ćete uvijek izgledati nepogrešivo. Sve novosti možete lako pratiti i putem službene Instagram stranice.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.