Najljepše haljine ovog proljeća dolaze iz radionice Diane Viljevac
Dolaskom proljeća i toplih sunčanih dana, baš kao i priroda, mijenja se i naša garderoba, a želja za osvježenjem garderobnog ormara ide ukorak s brojnim svečanim prigodama, ali i neobaveznim druženjima kojih smo itekako željni nakon duge hladne zime koju uglavnom provedemo u toplini doma.
Diana Viljevac, dizajnerica bez čijih haljina žene više ne mogu zamisliti važne prigode, i za ovu toplu sezonu pripremila je kolekciju koja plijeni pažnju svojom kreativnošću, ali i vrhunskom izvedbom.
U elegantnoj minimalističkoj proljetnoj kolekciji dizajnerice poznate po izrazito ženstvenim kreacijama tako možete pronaći lepršave haljine od mnogima omiljene ljetne tkanine – viskoze, osvježene ženstvenim, nježnim koloritom i dizajnom koji odiše prepoznatljivim potpisom, a istovremeno je potpuno drugačiji od svih haljina iz prošlih kolekcija. Neke od haljina osvježene su samo senzualnim prorezima pa i u tamnim bojama postižu dinamičan izgled, dok je dio kolekcije prožet jednostavnom elegancijom dodatno naglašen naborima i formom koja naglašava figuru. Zaokret se događa kroz modele jednostavnih silueta ali dinamičnih boja, a riječ je uglavnom o dugim haljinama, savršenima za ljetna vjenčanja. Ipak, kolekcijom dominiraju midi haljine, a složit ćete se da je upravo midi idealna dužine za sve dnevne i večernje prigode.
Vrhunac ove divne kolekcije su haljine s ručno izrađenim ukrasima, besprijekorno odrađenog dizajna kako bi se istaknula ženstvenost i detaljima koji svakoj dami koja je odjene daje specifičan modni identitet.
Kod odabira boja, Viljevac ostaje vjerna monokromatskoj harmoniji po kojoj je i prepoznatljiva, budući da vjeruje da takav pristup ženama daje mogućnost vrlo malim intervencijama u vidu modnih dodataka pretvoriti kreaciju iz nevjerojatno elegantne u onu koja je nosiva u svakodnevnim prilikama. Posebno mjesto u kolekciji zasigurno zauzimaju i statement modeli, koji uz suptilnu pomoć ručno rađenih detalja, haljine pretvaraju u mala umjetnička djela. I u proljetno/ljetnoj kolekciji Dijane Viljevac, korištena je mnogima omiljena čipka te dodaci od romantičnog tila i jedno posebno iznenađenje – mini haljina podcrtana vintage notama, a oplemenjena raskošnim cvjetnim uzorkom.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.