Najbolje Armani haljine svih vremena: crveni tepih nikada više neće biti ovako glamurozan
Smrt Giorgia Armanija u svijetu mode nije doživljena samo kao odlazak dizajnera, nego i kao kraj jedne epohe u kojoj je jednostavnost postala sinonim za luksuz, a preciznost kroja mjerilo elegancije. Njegova odjeća bila je više od tkanine, ona je bila obećanje bezvremenskog stila i dokaz da glamur može biti istodobno suptilan i raskošan. Od trenutka kada se Diane Keaton na dodjeli Oscara pojavila u njegovu dvorednom sakou, pa sve do posljednjih pojavljivanja Cate Blanchett i Michelle Yeoh, Armani je uspio spojiti holivudsku raskoš s europskim osjećajem za mjeru.
Njegova odijela definirala su pojam moći, ali su istodobno bila meka, fluidna i krojena tako da otkrivaju karakter onoga tko ih nosi. Kada je Lady Gaga 2010. godine u njegovoj futurističkoj kreaciji zakoračila na pozornicu Grammyja, svijet je uvidio da i avangarda može nositi potpis koji odiše profinjenošću. Cate Blanchett u crnoj haljini s dubokim izrezom ili Gwyneth Paltrow u prozirnoj lila kreaciji na premijeri Zaljubljenog Shakespearea pokazale su da Armani zna izbalansirati dramu i eleganciju na način koji ostaje zapamćen desetljećima.
Njegove haljine nisu bile samo komadi visoke mode nego simboli trenutaka u kojima se ispisivala povijest filmske i modne industrije. Kada je Michelle Yeoh u blještavoj plavoj kreaciji preuzela Zlatni globus, Armani je ponovno dokazao da njegova vizija ne pripada prošlosti, već da iznova oblikuje sadašnjost. Beyoncé u mint haljini i Zendaya u haljini koja je spojila punk i sofisticiranost samo su nastavile potvrđivati da je njegova odjeća mnogo više od scenografije – ona je postala produžetak identiteta zvijezda koje ju nose.
Armanijeva ostavština leži u tome što je znao učiniti da svaki izlazak na crveni tepih postane priča, a svaka priča dio kolektivnog sjećanja mode. Njegove kreacije nisu bile samo trenutak na fotografiji, one su bile definicija trenutka u kojemu su se glamur i umjetnost stopili u jedno. Danas, kada se prisjećamo njegovih kultnih izdanja, jasno je da je Giorgio Armani ostavio nasljeđe koje će se neprestano prepričavati i reinterpretirati, ali nikada neće biti nadmašeno.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.