Najavljena tema Met gale za 2024: Vrijeme je za ponovno buđenje mode
Čini se kao da su jučer trudna Rihanna i A$AP Rocky prošetali tepihom MET gale u nevjerojatnim outfitima osmišljenim u počast Karlu Lagerfeldu, a već je stiglo vrijeme za najavu teme MET gale u 2024. godini.
09 studenoga 2023
GETTY
09 studenoga 202311:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Tema Met gale za 2024 zvuči uistinu zanimljivo! Legendarna modna izložba koju svake godine organizira njujorški muzej Met u suradnji s kraljicom modnog svijeta Annom Wintour, svake se godine trudi temom iznenaditi i inspirirati, a nakon prošlogodišnje teme kojom je odana počast Karlu Lagerfeldu, stiglo je vrijeme za – ponovno buđenje mode.
Dizajneri, stilisti i slavni koji se nadaju svojoj pozivnici sigurno već pokušavaju osmisliti kako bi mogao izgledati outfit u kojem bi na nadolazećoj Met gali mogli oduševiti modnu kritiku svojim poznavanjem povijesti mode i inovativnošću.
Tema Met gale za 2024 su uspavane ljepotice i ponovno buđenje mode
Što je onda tema nadolazeće Met gale? Vogue je objavio kako u 2024. stižu izložba i glamurozni event na temu “Sleeping Beauties: Reawakening Fashion”.
Izložba će obuhvatiti 400 godina povijesti, od engleskog prsluka iz 17. stoljeća iz ere kraljice Elizabete do akvizicije u 21. stoljeću dizajnera kao što su Phillip Lim, Stella McCartney i Connor Ives.
Muzej Met na svom je Instagram profilu otkrila kako će svih 250 izložaka biti povezani s prirodom te predstavljati spoj starinskih izrada odjeće kao i moderne tehnologije koja se danas primjenjuje u svijetu mode.
Tema Met gale 2024 će prikazivati kako odjeća može utjecati na sva osjetila
Andrew Bolton, kustos Instituta za kostime, objasnio je da će na izložbi biti izloženo oko približno 50 povijesno značajnih i estetski lijepih komada koji su previše krhki da bi se ikada više mogli nositi.
“Moda je jedan od najemotivnijih umjetničkih oblika zbog svoje povezanosti s tijelom”, izjavio je Andrew Bolton.
“Prožeta je sjećanjem i emocijama, a s njom se povezujemo putem svojih osjetila. Ono što se nadam se da će ova izložba aktivirati je osjetilno uvažavanje mode.”
Izložbu uvijek otvara event Met Gala, koja se održava svake godine prvog ponedjeljka u svibnju u Metropolitan Museum of Art u New Yorku.
Na Met galu svake godine je pozvano oko 600 gostiju, koje bira sama Anna Wintour, a koji su prema njezinoj procjeni bitni članovi New Yorka, modne zajednice ili zanimljiv dio svijeta pop kulture.
Što se događa na Met gali?
Što se zaista događa na gali, nakon što celebrityji završe fotografiranje na slavnim stepenicama, nitko ne zna jer se sve održava u strogoj tajnosti, a čak i najpoznatiji i najbogatiji ljudi na svijetu moraju pristati na zabranu korištenja pametnih telefona.
To je pravilo prekršeno 2017. godine kad se nekolicina uzvanika fotografirala u toaletu no organizatori se od tad trude da se tako nešto više nikad ne ponovi.
Met Gala 2024. održat će se u ponedjeljak, 6. svibnja u New Yorku. Događaj se održava svakog prvog ponedjeljka u svibnju od 2005. godine, osim 2020. kad je bila otkazana, i 2021. kada je održana u rujnu zbog pandemije.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.