Moé predstavlja holiday kolekciju “Je suis à moi”: Posveta ženi koja pripada sebi
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Posebno istaknuta u kolekciji je FLEUR, najromantičniji blagdanski komad koji unosi dozu odvažnosti u prepoznatljivi Moé svijet. Suknja je izrađena od ruske, nešto deblje satenske tkanine, savršene za zimske dane, dok čipkasti detalj na rubu unosi romantičnu i elegantnu notu, a precizno izrađeni mali cvjetići stvaraju suptilan, profinjen ukras na koži. FLEUR je zamišljena kao statement komad blagdanskog stila koji se lako kombinira s topom ÂME i NUIT cape-om za sofisticiranu, svečanu kombinaciju, ili s elegantnim sakoom za dramatičan, chic i senzualan izgled. Ovaj set stvoren je za večernje izlaze, blagdanske trenutke i doček Nove godine, kada žena želi da njezina elegancija govori tiho, ali nezaboravno.
Holiday kolekcija JE SUIS À MOI nije samo odjeća; ona je senzibilitet, tiha elegancija i podsjetnik da je najljepše kada žena ne mora ništa osim biti ona sama. Svaki komad promišljen je s idejom da njegova nošnja bude trenutak posvećen vlastitoj udobnosti, vlastitom miru i vlastitoj snazi.
Brend Moé nastao je iz prijateljstva dviju prijateljica iz Istre, Michele i Zoe, te iz njihove zajedničke želje da stvore odjeću koja spaja udobnost, nježnost i autentičnost. Ime Moé simbolizira spoj njihovih života, viziju i vrijednosti koje dijele – stvarati komade u kojima žena osjeća da joj je udobno u vlastitoj koži, komade koji ostavljaju mekan trag i traju dugo. Svaki kroj, svaki materijal i svaki detalj birani su pažljivo i promišljeno, kako bi žena mogla osjetiti zagrljaj bilo kod kuće, u svom ritmu, ili u trenucima koje čuva samo za sebe.
S ponosom se ističe da su svi proizvodi ručno izrađeni u Hrvatskoj, u malim serijama, s naglaskom na kvalitetu, profinjenost i ženstvenu eleganciju. Holiday kolekcija “Je suis à moi” podsjeća da je prava moć žene u njezinoj sposobnosti da bude svoja, u njezinoj eleganciji koja ne zahtijeva potvrde i u intimnom slavlju svakog trenutka koji pripada samo njoj.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
U svijetu mode, gdje sezonalnost često nadglasava tihe vrijednosti poput trajnosti i preciznosti, nova kolekcija Structura brenda Becha dolazi kao promišljena oda konstrukciji, teksturi i suverenoj jednostavnosti. Ona ne traži pažnju – ona je zaslužuje. Svaki komad iz ove kolekcije nosi sa sobom ideju o ženi koja gradi svoj svijet, odvažnu i mirnu istodobno, čvrstu u formi, a ipak podatnu u pokretu.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.