Na egzotičnom odmoru s Gisele: Lijepa manekenka zvijezda je nove Louis Vuitton kampanje
Sad znamo zašto je Gisele nedavno skoknula do Miamija...
05 lipnja 2023
Louis Vuitton
05 lipnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini li se samo nama ili manekenka Gisele izgleda bolje no ikad? 42-godišnja Brazilka nakon bračnog brodoloma si ne dopušta predah već niže poslovne uspjehe, a kad ne snima modne kampanje, uživa u odmoru sa sinom i kćeri koje ima iz braka s bivšim suprugomTomom Bradyjem.
Gisele izgleda predivno u novoj kampanji kuće Louis Vuitton
Brazilski supermodel Gisele Bundchen zvijezda je najnovije kampanje modne kuće Louis Vuitton, koja predstavlja kako u njihovoj viziji izgleda savršeno ljetno putovanje.
Kampanja pod nazivom “Horizon’s Never End” stigla je baš u pravo vrijeme kao inspiracija za ljeto, a prikazuje neodoljivu Gisele u istraživanju zanosne obale Miamija.
Na fotografijama iz kampanje Gisele uživa u suncu i fenomenalnom pogledu na palme i more odjevena u Louis Vuittonkupaće kostime koje prati luksuzna prtljaga s istim potpisom.
Gisele u kampanji prikazuje kako bi izgledao odmor koji svi priželjkujemo
Na fotografijama Glena Luchforda, koji je snimio kampanju, Gisele izgleda nevjerojatno dok priča priču o poslovnoj ženi čiji je raspored prepun i koja od obveza bježi u bajkoviti Miami, pun sadržaja, beskonačnih plaža i zabave.
Gisele s modnom kućom Louis Vuitton surađuje godinama te se već pojavila kao zvijezda brojnih kampanja tog legendarnog brenda.
U nedavnom intervjuu za Vanity Fair, čiju travanjsku naslovnicu krasi njezino lice, 42-godišnja manekenka osvrnula se na glasine da su se ona i nedavno umirovljena NFL zvijezda razišli zbog njegove odluke da nastavi igrati profesionalni nogomet nakon razdoblja koje joj je odgovaralo.
Nazvavši glasinu “vrlo bolnom” i “najluđom stvari koju je ikad čula”, Bündchen je nastavila o svom bivšem suprugu: “Slušajte, uvijek sam navijala za njega, i nastavila bih zauvijek.”
Još vijesti iz svijeta mode i ljepote koje vam donosi Hello! Croatia čitajte ovdje.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.