Na egzotičnom odmoru s Gisele: Lijepa manekenka zvijezda je nove Louis Vuitton kampanje
Sad znamo zašto je Gisele nedavno skoknula do Miamija...
05 lipnja 2023
Louis Vuitton
05 lipnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini li se samo nama ili manekenka Gisele izgleda bolje no ikad? 42-godišnja Brazilka nakon bračnog brodoloma si ne dopušta predah već niže poslovne uspjehe, a kad ne snima modne kampanje, uživa u odmoru sa sinom i kćeri koje ima iz braka s bivšim suprugomTomom Bradyjem.
Gisele izgleda predivno u novoj kampanji kuće Louis Vuitton
Brazilski supermodel Gisele Bundchen zvijezda je najnovije kampanje modne kuće Louis Vuitton, koja predstavlja kako u njihovoj viziji izgleda savršeno ljetno putovanje.
Kampanja pod nazivom “Horizon’s Never End” stigla je baš u pravo vrijeme kao inspiracija za ljeto, a prikazuje neodoljivu Gisele u istraživanju zanosne obale Miamija.
Na fotografijama iz kampanje Gisele uživa u suncu i fenomenalnom pogledu na palme i more odjevena u Louis Vuittonkupaće kostime koje prati luksuzna prtljaga s istim potpisom.
Gisele u kampanji prikazuje kako bi izgledao odmor koji svi priželjkujemo
Na fotografijama Glena Luchforda, koji je snimio kampanju, Gisele izgleda nevjerojatno dok priča priču o poslovnoj ženi čiji je raspored prepun i koja od obveza bježi u bajkoviti Miami, pun sadržaja, beskonačnih plaža i zabave.
Gisele s modnom kućom Louis Vuitton surađuje godinama te se već pojavila kao zvijezda brojnih kampanja tog legendarnog brenda.
U nedavnom intervjuu za Vanity Fair, čiju travanjsku naslovnicu krasi njezino lice, 42-godišnja manekenka osvrnula se na glasine da su se ona i nedavno umirovljena NFL zvijezda razišli zbog njegove odluke da nastavi igrati profesionalni nogomet nakon razdoblja koje joj je odgovaralo.
Nazvavši glasinu “vrlo bolnom” i “najluđom stvari koju je ikad čula”, Bündchen je nastavila o svom bivšem suprugu: “Slušajte, uvijek sam navijala za njega, i nastavila bih zauvijek.”
Još vijesti iz svijeta mode i ljepote koje vam donosi Hello! Croatia čitajte ovdje.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.