Prestižna dodjela nagrada u modnoj i lifestyle industriji, My Global Fashion Awards, prošloga tjedna bila je glavni modni događaj u regiji. Ove godine, od 29. svibnja do 01. lipnja, trodnevna manifestacija održala se u savudrijskom Kempinski Hotelu Adriatic, a kulminacija vrhunski osmišljenog programa dogodila se u četvrtak, kada je stručni žiri, kojeg su činili Nenad Korkut, Nenad Radujević, Sašo Radović i Marija Hudolin, dodijelio nagrade u čak 15 modnih i lifestyle kategorija. Nagradu za životno djelo ponijela je Loredana Bahorić, veliko ime hrvatske modne scene i osnivačica brenda Charlie Design. Za najboljeg dizajnera ženske odjeće proglašen je Igor Todorović, a muške odjeće Boško Jakovljević. Titulu najboljeg dizajnera nakita odnio je Grubić dizajn, a nagrada za doprinos modi otišla je u ruke Marjete Grošelj. Za ikonu stila proglašena je pjevačica Tijana Dapčević, dok je nagradu za najboljeg stilista dobio Petar Trbović. Vizažist godine po izboru žirija je Simona Antonović, a za najboljeg hair stilista proglašen je Daniel Nikolovski. Influencer godine je Ella Dvornik, koja je ujedno i zaštitno lice ovogodišnje MGF kampanje, a najveća regionalna zvijezda je slovenska pjevačica Senidah. Nagrada najboljeg fotografa otišla je u ruke Karmen Poznić, a zvijezda u usponu je Sara Valenci. Model godine je Leonarda Zeba, a najbolji dizajner modnih dodataka je Marija Perić, dizajnerica torbica My Lovely Bags. U prekrasnoj atmosferi Kempinski hotela Adriatic uživali su svi okupljeni, a svečanu dodjelu nagrada vodila je Ida Prester.
My Global Fashion Awards
Sljedećeg dana na krovu predsjedničkog apartmana hotela održan je Sunset Party, gdje su uzvanici uživali u zalasku sunca, pogledu na more i ukusnim pićima te fenomenalnim gastro delicijama po kojima je Istra poznata u cijelom svijetu.
My Global Fashion Awards
Prekrasna Istra, prestižna dodjela MGF nagrada i uvijek garantiran dobar provod u režiji Gianne Apostolski razlog su zbog kojih ni mnogi poznati nisu htjeli propustiti ovaj modni događaj, a među njima su: Marta i Junior Fernandes, Tihana Harapin Zalepugin, Zvončica Vučković, Ivan Pažanin, Neda Makjanić, Anamaria Raič, Jelena Perić, Stefan Vujić sa suprugom Tamarom i mnogi drugi.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.