One odražavaju ne samo estetiku, već i karakter – odabir između elegantnih oksfordica, casual loafersica ili urbanih tenisica govori o tome kako muškarac vidi sebe, koliko cijeni detalje i koliko je spreman ulagati u vlastiti imidž. Svaka vrsta obuće nosi svoju priču, a način na koji je kombiniramo s ostatkom outfita može stvoriti sofisticiran, opušten ili avanturistički dojam.
Elegantne cipele, poput klasičnih crnih oksfordica izrađenih od vrhunske kože, često biraju muškarci koji žele ostaviti dojam profesionalnosti i ozbiljnosti. Ovakve cipele, primjerice modeli koje nudi Massimo Dutti, savršeno pristaju uz poslovna odijela, ali i uz kombinacije s kvalitetnim trapericama i sakoima iz ZARE ili Ganta, stvarajući uravnotežen izgled između formalnog i casual stila. Crna ili tamnosmeđa nijansa ističe autoritet, dok suptilni detalji poput diskretnih šavova ili perforacija dodaju dozu profinjenosti.
Casual obuća, poput mokasina i slip-on modela, savršena je za urbane muškarce koji cijene udobnost, ali i sofisticiranost. Primjerice, elegantne mokasine iz Fashion & Friends trgovine lako se kombiniraju s chino hlačama i polo majicama iz Massimo Dutti ili Tommy Hilfiger kolekcije, dajući dojam nenametljive elegancije i opuštenog stila. Takav izbor cipela pokazuje da muškarac razumije ravnotežu između funkcionalnosti i estetike, istovremeno izražavajući vlastiti karakter.
Sportska obuća, od minimalističkih tenisica do modernih tenisica, odražava energičan, aktivan i dinamičan životni stil. Tenisice iz H&M-a ili Reserveda, modernog dizajna i udobnog kroja, omogućuju muškarcu da se kreće kroz grad s lakoćom i stilom, dok sportski detalji ističu njegovu vitalnost. Takav izbor cipela signalizira spremnost na akciju, praktičnost i brigu za vlastito zdravlje i kondiciju, a kombiniran s laganim trapericama ili casual jaknom, stvara urbani, svakodnevni look koji ostavlja dojam samopouzdanja.
Zimska i čvrsta obuća, poput gležnjača ili robusnih čizama, neprocjenjiva je za hladne mjesece, ali i kao modni statement. Modeli dostupni u Ansonsu ili H&M-u pružaju stabilnost, udobnost i zaštitu od hladnoće, a pritom mogu biti izuzetno stylish. Odabir čvrstih, kvalitetnih čizama pokazuje da muškarac cijeni praktičnost i trajnost, ali i estetiku – svaki njegov korak postaje izraz sigurnosti i promišljenosti.
Boja cipela dodatno naglašava karakter: crne cipele odaju autoritet i ozbiljnost, smeđe topli, sofisticirani dojam, dok svijetle nijanse poput bež ili sive donose dozu opuštenosti i nenametljivosti. Upravo kombinacija boja, materijala i kroja čini cipele moćnim alatom izražavanja osobnosti.
U konačnici, muška obuća nije samo modni detalj, već moćno sredstvo kroz koje muškarac komunicira svoju prisutnost, stav i stil. Elegantne Massimo Dutti oksfordice, casual mokasine iz Fashion & Friends, sportske tenisice iz Reserveda ili H&M-a, te čvrste čizme iz Ansonsa ili Ganta – svaki od ovih komada može biti „cool“ na muškarcu ako se pažljivo odabere prema njegovom životnom stilu, građi tijela i osobnosti. Kroz pametan izbor cipela, muškarac gradi priču o sebi, a svaki korak postaje odraz njegovog karaktera i sofisticiranog pristupa modi.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.