Morska rapsodija u muzeju: Revija na kojoj je moda progovorila hrabrošću, stilom i duhovitošću
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar predstavili su novu kolekciju modnog brenda Duchess, a pista je ovaj put bila više od pozornice za haljine. Ona je postala prostor izražavanja ženstvenosti u svim njezinim nijansama. Poznate dame, ambasadorice i vjerne gošće bile su prava inspiracija, svaka unikatna u svojoj interpretaciji. Posebno je odjeknula kombinacija Borne Kotromanić koja je transparentnu haljinu visoke zahtjevnosti nosila s nepokolebljivom sigurnošću, upotpunivši je stilizacijom nadahnutom istokom. Alka Vuica ostala je dosljedna svom ekscentričnom rukopisu i pokazala kako klasična forma može zablistati uz dozu drame i karaktera.
Modni trenutak večeri zasigurno su upotpunile brojne žene s naslovnica i televizijskih ekrana – od poslovnih žena koje su nekoć osvajale modne piste do TV voditeljica, beauty stručnjaka i modnih entuzijasta. Svaka od njih dala je osobni potpis novoj kolekciji i pokazala da prava moda nije samo u kroju, već u stavu.
Publiku su, osim odjevnih kombinacija, osvojili i duhoviti natpisi na T-shirtovima koji su doslovno planuli s vješalica. S natpisima poput “Life is short by a boat” i “I only talk to boys with a boat”, donijeli su dozu ironije, autoironije i razigrane energije koju su prisutni s oduševljenjem prigrlili.
Jedan od najupečatljivijih trenutaka večeri bila je pojava manekenke s futurističkom, svjetlećom beauty maskom – tehnološkim uređajem koji je unio dašak znanstvene fantastike na pistu, simbolično povezujući ljepotu budućnosti s inspiracijom prirodne znanosti.
Kreativni dvojac brenda Duchess, Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar, koji stoji iza kolekcije predstavio je ljeto u znaku prugica, prozračnih materijala i dodira Mediterana. Inspiracija je, kako kažu, uvijek u tkanini – njezinoj boji, teksturi i duši. Lan, viskoza, svila i pamuk pretočeni su u modele koji mirišu na sunce, more i sol na koži. Nova kolekcija slavi slobodu, ženstvenost i jednostavnu sofisticiranost – sve ono što ljeto zapravo jest.
Revija je nosila i važnu poruku – snažnu podršku humanitarnim inicijativama koje promiču žensko zdravlje, podsjećajući kako moda ima moć nadahnuti, povezati, ali i mijenjati svijet na bolje.
Prirodoslovni muzej, sa svojim impresivnim postavom, bio je više od kulise – bio je tihi sugovornik modne priče o životu, porijeklu i snazi transformacije. I kao što je nekoć kit krojio morske puteve, tako su sinoć žene krojile nove putove modnog izraza.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.