Morska rapsodija u muzeju: Revija na kojoj je moda progovorila hrabrošću, stilom i duhovitošću
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar predstavili su novu kolekciju modnog brenda Duchess, a pista je ovaj put bila više od pozornice za haljine. Ona je postala prostor izražavanja ženstvenosti u svim njezinim nijansama. Poznate dame, ambasadorice i vjerne gošće bile su prava inspiracija, svaka unikatna u svojoj interpretaciji. Posebno je odjeknula kombinacija Borne Kotromanić koja je transparentnu haljinu visoke zahtjevnosti nosila s nepokolebljivom sigurnošću, upotpunivši je stilizacijom nadahnutom istokom. Alka Vuica ostala je dosljedna svom ekscentričnom rukopisu i pokazala kako klasična forma može zablistati uz dozu drame i karaktera.
Modni trenutak večeri zasigurno su upotpunile brojne žene s naslovnica i televizijskih ekrana – od poslovnih žena koje su nekoć osvajale modne piste do TV voditeljica, beauty stručnjaka i modnih entuzijasta. Svaka od njih dala je osobni potpis novoj kolekciji i pokazala da prava moda nije samo u kroju, već u stavu.
Publiku su, osim odjevnih kombinacija, osvojili i duhoviti natpisi na T-shirtovima koji su doslovno planuli s vješalica. S natpisima poput “Life is short by a boat” i “I only talk to boys with a boat”, donijeli su dozu ironije, autoironije i razigrane energije koju su prisutni s oduševljenjem prigrlili.
Jedan od najupečatljivijih trenutaka večeri bila je pojava manekenke s futurističkom, svjetlećom beauty maskom – tehnološkim uređajem koji je unio dašak znanstvene fantastike na pistu, simbolično povezujući ljepotu budućnosti s inspiracijom prirodne znanosti.
Kreativni dvojac brenda Duchess, Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar, koji stoji iza kolekcije predstavio je ljeto u znaku prugica, prozračnih materijala i dodira Mediterana. Inspiracija je, kako kažu, uvijek u tkanini – njezinoj boji, teksturi i duši. Lan, viskoza, svila i pamuk pretočeni su u modele koji mirišu na sunce, more i sol na koži. Nova kolekcija slavi slobodu, ženstvenost i jednostavnu sofisticiranost – sve ono što ljeto zapravo jest.
Revija je nosila i važnu poruku – snažnu podršku humanitarnim inicijativama koje promiču žensko zdravlje, podsjećajući kako moda ima moć nadahnuti, povezati, ali i mijenjati svijet na bolje.
Prirodoslovni muzej, sa svojim impresivnim postavom, bio je više od kulise – bio je tihi sugovornik modne priče o životu, porijeklu i snazi transformacije. I kao što je nekoć kit krojio morske puteve, tako su sinoć žene krojile nove putove modnog izraza.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.
Najava filma Marty Supreme, novog ostvarenja produkcijske kuće A24 u režiji Josha Safdieja, privukla je pažnju javnosti iz neuobičajenog razloga – ne radnjom, ne glumačkom postavom, nego bojom. Točnije, intenzivnom nijansom narančaste koja se posljednjih tjedana sustavno pojavljuje u svim aspektima promocije filma, od crvenih tepiha do marketinških vizuala. Ta boja sada ima i ime: “Marty Supreme Orange”.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.