Morska rapsodija u muzeju: Revija na kojoj je moda progovorila hrabrošću, stilom i duhovitošću
U impresivnom ambijentu obnovljenog Prirodoslovnog muzeja, među svjetlucavim eksponatima morskih divova prošlosti, sinoć se dogodila prava modna čarolija. Revija koja se s razlogom iščekivala kao vrhunac modne sezone, potvrdila je svoj status spektaklom koji je spojio eleganciju, osobni stil i dozu odvažnosti.
Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar predstavili su novu kolekciju modnog brenda Duchess, a pista je ovaj put bila više od pozornice za haljine. Ona je postala prostor izražavanja ženstvenosti u svim njezinim nijansama. Poznate dame, ambasadorice i vjerne gošće bile su prava inspiracija, svaka unikatna u svojoj interpretaciji. Posebno je odjeknula kombinacija Borne Kotromanić koja je transparentnu haljinu visoke zahtjevnosti nosila s nepokolebljivom sigurnošću, upotpunivši je stilizacijom nadahnutom istokom. Alka Vuica ostala je dosljedna svom ekscentričnom rukopisu i pokazala kako klasična forma može zablistati uz dozu drame i karaktera.
Modni trenutak večeri zasigurno su upotpunile brojne žene s naslovnica i televizijskih ekrana – od poslovnih žena koje su nekoć osvajale modne piste do TV voditeljica, beauty stručnjaka i modnih entuzijasta. Svaka od njih dala je osobni potpis novoj kolekciji i pokazala da prava moda nije samo u kroju, već u stavu.
Publiku su, osim odjevnih kombinacija, osvojili i duhoviti natpisi na T-shirtovima koji su doslovno planuli s vješalica. S natpisima poput “Life is short by a boat” i “I only talk to boys with a boat”, donijeli su dozu ironije, autoironije i razigrane energije koju su prisutni s oduševljenjem prigrlili.
Jedan od najupečatljivijih trenutaka večeri bila je pojava manekenke s futurističkom, svjetlećom beauty maskom – tehnološkim uređajem koji je unio dašak znanstvene fantastike na pistu, simbolično povezujući ljepotu budućnosti s inspiracijom prirodne znanosti.
Kreativni dvojac brenda Duchess, Snježana Schillinger i Antun Tin Brišar, koji stoji iza kolekcije predstavio je ljeto u znaku prugica, prozračnih materijala i dodira Mediterana. Inspiracija je, kako kažu, uvijek u tkanini – njezinoj boji, teksturi i duši. Lan, viskoza, svila i pamuk pretočeni su u modele koji mirišu na sunce, more i sol na koži. Nova kolekcija slavi slobodu, ženstvenost i jednostavnu sofisticiranost – sve ono što ljeto zapravo jest.
Revija je nosila i važnu poruku – snažnu podršku humanitarnim inicijativama koje promiču žensko zdravlje, podsjećajući kako moda ima moć nadahnuti, povezati, ali i mijenjati svijet na bolje.
Prirodoslovni muzej, sa svojim impresivnim postavom, bio je više od kulise – bio je tihi sugovornik modne priče o životu, porijeklu i snazi transformacije. I kao što je nekoć kit krojio morske puteve, tako su sinoć žene krojile nove putove modnog izraza.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.